ik heb me xbox al een tijdje dar kreeg ik 2 maanden live gratis maar ik heb nooit live kunnen spelen gaat dat live voor 2 maanden dan weg? of pas als ik online kom en speel
Je kan speciale stekkers kopen, waarvan je er één in een stopcontact zet (aangesloten op je modem) en de ander kan je in je zolder aansluiten en dan een kabeltje trekken naar je xbox. Kijk hier maar eens.
ik wil iets goedkoops 2dehand of niet voor 30 euro als het kan en ik wil dat het werkt dus in de modem steken zonder router ofzo snap daar niets van en dan online spelen
Voor 30-40 euro zou dat de enige oplossing zijn. Draadloos wil je niet, via stroom wil je niet en draad wil je ook niet? Hoe wil je dan ooit online komen?
ik wil de goedkoopste en makkelijkste oplossing zonder moeite is er geen plug in en play? of zoals de ps3 gwn contact maken zonder draadofzo want wil voor november game of the year codmw2
??? playstation heeft ook draad nodig hoor? oke je bedoelt dat er wireless in zit? maar dat wilde je niet
De makkelijkste is 15 meter draad kopen en deze naar boven trekken. Tevens de goedkoopste. En ook de beste verbinding.
als je goed online wilt spelen moet je daar nu eenmaal iets voor over hebben, mr in principe heb je 3 manieren kabeltje trekken (echt kabeltje of via stopcontact) wireless connector kopen (ben je wel zon 70 eu kwijt) ICS internet connection sharing(makkelijk mr er moet wel toevallig een pc in de buurt staan, en kost in principe nix) mr als je codmw2 wil gaan spele moet je sowieso gold kopen.
Als je de posts ook daadwerkelijk gelezen had dan had je dat kunnen weten ja. Voor internet op je xbox moet je nou eenmaal iets over hebben, als je budget maar 30 euro is zit er niets anders op dan een flinke kabel naar je xbox te trekken, anders is het stopcontact inderdaad de beste optie.
Madoperator had het er in de eerste reply ook al over als je er meer info over wilt moet je bv hier even kijken (hier is ie in actie) ik weet alleen niet of er ook mensen zijn die het ook gebruiken, en weet ook niet hoe duur dit uitvalt. maar het is wel een goed oplossing omdat je ook niet met antennes en wireless problemen te maken hebt.