[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het niet Sammy.
    De boss fights zijn niet zo geweldig, en het blijft zo vind ik.

Anyway! Weet iemand waar de laatste Spirit of Arkham is? ( De helemaal rechts onder )?

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ga uit van 7 tot 10 dagen, dus ergens tussen vrijdag en woensdag verwacht ik 'm...

Dat tracking werkt vrijwel niet, meestal loopt dat zo ver achter dat het pas werkt als je het spel al binnen hebt ;)

De prijs van geduld is 30-35 euro ;)

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf net de laatste op 3 medals gehaald en ik heb de game nu 100%. Volgens MyGamerCard.net ben ik zelfs de tweede in Nederland die de 1000 heb gehaalt. :D Nou is het wachten op de DLC. Hopelijk is het meer dan wat extra challenge maps.
    Ik ben het met je eens, ik vond alleen de boss battle met Poisin Ivy leuk en zelfs die was simpel. Sommige beschouwen de gedeeltes met Scarecrow en Killer Croc ook als boss battle maar ik vind dat je dat geen boss battles waren. Ik vind het ook jammer dat 90% van de bazen onder invloed zijn van Titan.
    De laatste vind je in de gevangenis waar je de directeur van Arkham heb achtergelaten.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste '' Grats Terminator''!
    NVM, gevonden!

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks, ik heb net ook nog even de character bios en trophies bekeken. Er waren 2 dingen die me opvielen: 1. Toen ik de interviews van Scarecrow beluisterde leek het wel of Scarecrow door een vrouw is ingesproken. 2. Een van de Blackgate prisoners heeft het woord Murderer op zijn borst getatoeëerd. :+

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep, dat is zeker waar. En ik zal het wellicht vaker gaan doen voor andere aankomende games. Het scheelt gewoon zoveel.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Die 100m glide achievement lukt maar niet.
    Ik vlieg die route vanuit de batcave, maar ik krijg het maar niet.

Oh, haha, Het is me net gelukt.

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf ging ik gewoon naar de top van de Arkham mansion en daar vanaf gliden. Dan heb je hem ook meteen.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Die inmates hebben wel allemaal six packs :mad:.
    Ahem, tijd voor de challenges!

27565 op de eerste challenge map.
    Sweeeet!
    Nog bedankt voor de puntensysteem-tips, Terminator!

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dacht je dat die gasten daar in anders deden dan trainen? Punniken? :+

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, als het je ook zo goed lukt op de Extreme maps moet het wel lukken. ;)

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    I give up.
    Het lukt me niet 3 mensen te vermoorden met één ''muur explosie''.
    Ik heb zoveel dingen geprobeerd, maar het lukt me nooit! :mad:

13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik deed was naar beneden gliden en dan aan de achterkant van de onderste muur explosive gel plaatsen. Daarna liep ik om de muur en plaatste ik op het midden van de trap ook explosive gel. Toen ging ik door een rooster ondergronds en wachte ik totdat iemand over de explosive gel loopte zodat hij de trap afviel en bewusteloos raakte. Daarna wachte ik even tot dat er 3 mensen om de muur stonden en toen liet ik hem ontploffen. Hopelijk heb je hier wat aan. ;)

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit keer gewoon zo'n rooster opengemaakt, daar doorheen, en 2 explosive gels aan de opperste muur gedaan, en 1tje aan de onderste ( plafond als je helemaal beneden bent ). Vervolgens wachten totdat er iemand beneden was, en toen alleen die muur laten ontploffen. Toen ging iedereen daarna toe, en vervolgens ging ik naar buiten, op een gargoyle, en gooide de sonic batarang op de muur met 2 explosieven. Toen kwam er een inmate natuurlijk kijken, en die maakte ik af voor de muur zelf. Toen kwamen ze met z'n 4en natuurlijk kijken en.,....booom!

15. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, mooi om te horen dat het gelukt is. :D Zelf had ik vooral het probleem dat als ik iemand bewusteloos had gemaakt dat ze niet meer komen kijken als je daarna nog iemand bewusteloos maakt. Daarom zorgde ik dat de eerste die bewusteloos raakte bij die muur uitkwam. Het tweede probleem waar ik achter kwam is dat de onderste muur alleen mensen bij de trap bewusteloos maakt. Ik dacht dat hij ook gewoon aan de achterkant werkt maar blijkbaar niet.

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  16. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu ook alle riddles en andere collectibles gehaald. De riddles die over characters gaan zijn vrij eenvoudig, enkel de riddles waar je het vraagteken met een punt moet verbinden kunnen wat harder zijn.
    Even een vraagje over die spirit of Arkham (die collectibles):
    Bijna op het einde blijkt dat Sharp al die boodschappen inspreekt, alleen is hij nou Amadeus Arkham of denkt hij dat hij Amadeus Arkham is door zijn schizophrenie (wat hij had ofzo volgens de bio)

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De vragen zijn inderdaad zeer simpel. Enkel de tropeeën had ik moeite mee,maar door die map in ieder area was het geen uitdaging meer (maar nog steeds leuk) :+.

Het komt door zijn gespleten persoonlijkheid, waarvan hij (Sharp) waarschijnlijk niet eens bewust van is dat hij het heeft. De ene persoonlijkheid is Quincy Sharp en de andere is Amadeus Arkham.

18. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 49 procent van de game. Ik probeer nu ook alle riddles te bemachtigen onder weg,en tis leuk dat ik op sommige plekken terug kom. Ik heb nu ook alle gadgets inclusief de muren omver trekken. Probeer ook om alle upgrades te halen,want nog moeilijk zal zijn mischien. Ik vind de system overdose heel gaaf.

Op een gegeven moment bij de 3e scarcrow dream flipt me PS3,hebben jullie dat ook? Is het iemand gelukt om de kogel van de Joker te vermijden?? En tis echt vet om Batman zo uit zijn graf te laten herijzen en helemaal onder het stof te zien vechten,vooral zijn cape!!

Met de twins had ik moeite,ik wist niet dat ik ze met een batarang knock out had kunnen slaan,dus de hele tijd vechten en proberen ze tegen de muur aan te lopen:confused:

Bij croc vond ik het een beetje slecht afgewerkt,nu weet ik nog niet of ik nog in gevecht met hem kom,maar ik had liever een gevecht met hem aangegaan dan een batarang gooien en een beetje rennen op platforms.

Ik moet zeggen,dit blijft een orginele batman game. Heb de snes blauw gespeeld en moet zeggen dat was toen 1 van de beste batman game,maar ik heb hier het idee dat ik gewoon in een film bewandel.
    Kleine stukjes als ik ergens bij harley quinn in de buurt loopt,dat ze daarop reageert en dan de tv momenten en radio momenten,Batman is dead..

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat mijn PS3 flipte had ik ook en was ook de bedoeling. Scarecrow laat namelijk je ergste angsten uitkomen hé. En gelijk had ie want ik dacht dat mijn PS3 weeral (daarom dat ik ff dacht van "oh nee") kapot was :+.

En alles vinden is niet zo moeilijk, enkel de teeth kunnen irritant zijn.

Als je puur naar de gameplay gaat kijken is deze game misschien gewoon middelmatig tot goed maar door de sfeer en de presentatie is het gewoon een geweldige ervaring.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nvidia Showcase Trailer:
    [GT]55345[/GT]

Deel Deze Pagina