[XOne] Xbox live account per ongeluk verlengd

Discussie in 'Games' gestart door Jerreby, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hallo dames en heren,

mijn XBL account is automatisch verlengd, terwijl ik dat helemaal niet wilde. Ik heb er sindsdien nog niet op gespeeld. Zou ik mijn geld nog terug kunnen krijgen?

Alvast bedankt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bellen met de helpdesk .. je krijgt je geld gedeeltelijk terug .. (de resterende dagen tot opzegging) het betekend ook dat je een nieuw live account moet aanmaken. Je hebt een aantal emailtjes gehad dat je account weer automatisch verlengd gaat worden. Daarnaast is het ook gemeld in de ULA die je digitaal getekend hebt (dus perongelijk is het niet gegaan)

Maar je moet dus bellen

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Binnenkort word hier een einde aan gemaakt door onze overheid. Dan mag je niet meer stilzwijgend verlengen. Dus het probleem wordt aangepakt.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is niet echt stillzwijgend verlengen. Want je krijgt steeds mailtjes dat je abbo afloopt. :)

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Altijd leuk dat kleine onduidelijk mailtje op dat ene oude volgespamde adres waar je nier meer op kijkt sinds de eerste wereld oorlog :b:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja dan moet je je email adres even aanpassen. Het is immers jouw eigen verantwoordelijkheid. Zo klein en onduidelijk is de verlenging email ook niet en mensen met een credit card zijn denk ik slim genoeg

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Die mail is inderdaad ontzettend duidelijk, en wordt ruim van te voren verzonden. Heb zelf via Xbox.com het automatisch verlengen nu uitgezet, en kreeg meteen een mailtje:

'Your subscription to Xbox Live Prepaid 12 + 1 Month Gold Membership Card. will expire on Sunday, May 16, 2010. To avoid a possible interruption of your subscription service, please renew your subscription by Sunday, May 16, 2010.'

8. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Even afgezien dat stilzwijgende verlenging helemaal niet geldt voor Live geldt straks ook niet voor online diensten. http://www.nu.nl/algemeen/2074468/kamer-maakt-einde-aan-abonnementenergernis.html (helaas heet nu.nl met dit bericht een stilzwijgende loop until url haha)

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is jou fout dan welk emailadres je opgeeft. :)

10. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet fout...
    ik had toen een emailadres waarop ik nog 17 was...dus moest ik wel een nieuwe aanmaken, waar ik nooit op kijk
    kan gewoon een beetje ongelukkig zijn

11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Lang leven editten of niet dan;)

12. Nickaliciouz

Nickaliciouz Ook op PSN!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan alsnog vind ik dat jij als persoon die geld uitgeeft nog een confirmatie moet geven

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat heb je al gedaan toen je aan het abonnement begon :)

14. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je dat uitzetten via xbox.com want ik kan het nergens vinden :confused: iemand een url o.i.d.

thnx

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    http://billing.microsoft.com

1. Log in met je live account.
    2. In de 'Services' tabel klik op Xbox Live. Daar kan je je vorm van betalen aanpassen.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  16. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist gebeld met de helpdesk, hier gaven ze aan dat het stop zetten van de automatische verlenging in Nederland niet meer online kan in verband met een hoop klachten.

Via de telefoon is dus de enige manier!

Kreeg al snel een bevestiging via de mail, dus alles is opgelost.

17. sloppy-ms

sloppy-ms Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kun je dit alleen maar doen via de telefoon?

Ik heb alleen een Xbox Live Gold genomen om één bepaalde Demo te downloaden gisteren. Daarna gebruik en zal ik nooit meer de online functie gebruiken van Xbox.

Nu moet ik voor 7,- zoveel moeite doen om van mijn contract af te komen ??
    Dit slaat gewoon helemaal nergens op en dit soort maffia praktijken zouden in een land als deze verboden moeten worden.

Ik heb niet eens een NL telefoon!
    :mad:

Overal en alles waar MS met hun handen aankomt ontstaan problemen!
    Het is zwaar triest dat een bedrijf als deze op zo'n manier centjes moet verdienen!

Elk ander bedrijf zou gewoon een functie binnen hun account hebben dat je een delete optie hebt.!!!

:F: MS.

Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  18. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt je zelf aangemeld hoor. De meeste abonnementen moeten telefonisch en/of per aangetekende brief opgezegd worden. Daarnaast is het al helemaal niet nodig hier speciaal een account voor te maken en een topic van anderhalf jaar oud omhoog te kicken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina