Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup idd.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is wel mooi. Nu ben ik geen agressieve rijder, maar meer een onhandige rijder. :+
    Is dus mooi dat ik de mensen die er wel wat van kunnen niet lastig hoef te vallen met mijn gecrash.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou een brilljante toevoeging kunnen zijn aan het race genre.. want hoe vaak hebben we allemaal wel eens een race meegemaakt waar het meer destruction derby was dan een echte, cleane race?

Als het werkt, dan ga ik waarschijnlijk weer online racen.. ik heb dat na PGR2 opgegeven eigenlijk, omdat het tegenwoordig simpelweg niet meer werkt.. tenzij je met vrienden speelt natuurlijk.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weet nog goed toen ik voor het eerst op de 360 online een race deed bij PGR3, was dat tegen een Nederlandse meid op de Nurburgring en dezelfde Ferrari. Maar ik hield haar maar met moeite bij, en ik maakte een fout en weg was ze! lol :) Ingemaakt worden door een chick, komt lekker aan zo.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mag ik jou vriendje worden :+

Toch denk ik dat zo'n systeem moeilijk te maken is.. want een ieder maakt toch wel eens een stuurfoutje.

oke de gene die tegen het verkeer in gaan .. simpel die moet je ook schorsen (ook gelijk zorgen dat ze er niet meer in komen.)

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Kun je in shift eigenlijk wel auto's rijden zonder al die liveries erop? Ik wil gewoon een blauwe RS4 met niks erop, en een standaard Golf GTI zonder poespas.. mogelijk?

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    als t goed is wel ja :)

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, als je de filmpjes op de vorige pagina bekijkt, kun je gewoon je bak maken en verfen zoals jij hem wilt hebben.
    Vindt zelf 90% van alle liveries die ik heb gezien op de autos in shift erg lelijk, ben blij dat ik er wat aan kan doen.

Shift komt volgens mij ook met een clutch systeem a la forza 3.. moet het nog even opzoeken omdat ze er niet mee te koop lopen, maar ik dacht te hebben gelezen dat het kan.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Die games zien er altijd mooier uit en retestrak - geen kartels als je alles vol open hebt staan, nadeel je hebt een zware kast nodig wat ik niet heb lol. Nee racen liever op de console, geeft mijn voorkeur. :cool:

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens je MS stuur aansluiten op de pc ?

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar doen moet je volgens mij wel een aparte dongel van 20€ kopen omdat het draadloos is. Volgens mij kan je hem niet gwn met USB aansluiten :thumbs:

13. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de receiver ervoor hebt, gaat het wel ja. Daarmee kun je dan ook je draadloze 360 controller mee connecten. Ik heb hem ook, maar na het kopen van een (Logitech) G25 niet meer gebruikt 8)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    No shit. ;)

En met de MS heb je geen goede FF. :)

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb net de MS stuur gekocht , en hoef ook niet zo'n duur stuurtje , maar waar kan ik die reveivers kopen dan ?

16. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn tamelijk prijzig. Ze kosten rond de 20,-. Op tweakers zag ik er laatst een staan.

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/178962/microsoft-wireless-gaming-receiver.html

In de winkel kosten ze rond de 25,-/ 29,- als ik het goed heb. Online stores bieden ze misschien ook wel aan.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor 60 heb je een perfect PC stuurtje. ;)

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mn Microsoft stuurtje is beter dan mn vorige Momo wheel op de pc.

Ben wel benieuwd naar de Logitech G25 of 26 (er is een nieuwe ja), maar ik koop geen stuurtje dat niet op de xbox kan.
    Het Fanatec stuurtje gaat de volgende worden vanwege de koppeling.

Microsoft wheel op de pc aansluiten: ik weet dat wanneer je vroeger die dongle op je pc gebruikte icm het Microsoft wheel, dat er geen force feedback was. Er zou echter een update komen die dit zou verhelpen, maar ik heb daar eigenlijk nooit meer iemand over gehoord dat dit echt werkt. Iemand?

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    NFS: Shift TV AD

Mensen deze al gezien? Persoonlijk vind ik het erg mooi gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina