Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee die zijn niet ingame :p
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als ik die mooie high res 3D artwork van V-Rally 2 bijvoorbeeld zag in al die game Magazines, hoopte ik altijd op een tijd dat we dat als ingame konden ervaren. En nu zijn ze nog mooier geworden, en willen we dat als ingame haha. :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]55262[/GT]
     
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wel lache hoe hij dat gebouwtje op het laatst helemaal aan gort rijd. Twijfel nog steeds..
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Je weet dat ie maar 35,- is bij Gamehubs?
     
  6. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, I know. Maar weet niet of dit nou wel een spel is dat je bezig houd. Het is wel weer eens wat anders. Ik kijk heel erg graag uit naar Forza 3. Zie ook NfS: Shift, maar weet ook niet wat ik hiervan moet denken. Dirt2 lijkt me meer te interesseren, aangezien NfS ietwat "nep" uitziet. Enig idee wanneer ik dan een bestelling van GameHubs kan ontvangen (I mean, is dit een shop die de game voor de release shipped, maar wel een verzendingstijd heeft van 2 weken). Zag al staan: US Release: 08.09.09 en UK Release: 11.09.09.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een heerlijk filmpje weer, vooral dat laatste! Overgens ik zie in de replay menu een rood rondje, dat betekent meestal recording haha hoe tof. :)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat rode rondje is volgens mij replay afsluiten :+
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat kan ook nog, naja had mooi kunnen zijn.
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Is er trouwens al een tracklist bekend? En dan bedoel ik niet muziek... :+

    @X360Fr33k, bij gamehubs heb je m niet op de releasedag binnen
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind rijden met automatisch schakelen zelfs helemaal niks. Ik ben niet zo'n snelle rijder, maar als ik niet zelf schakel dan wordt het helemaal niks.

    Als ik zelf schakel dan weet ik in welke versnelling de volgende bocht genomen moet worden en rem je af en je schakelt naar die versnelling en dan de bocht door.
    Wanneer het schakelen automatisch gaat, dan kom ik veels te hard de bocht in. Met asfaltracen is dit probleem nog veel groter.

    En al is automatisch sneller dan nog gebruik ik het niet, want het is niet realistisch en niet leuk.



    Het menu vond ik eigenlijk wel geinig met zo'n zooitje in die trailer/caravan.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ergens in de woestijn
    dit filmpje lijkt mij redelijk nieuw. En wat een prachtige omgeving. of juist niet, haha, ik weet het niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    inderdaad, juist niet... ;)
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat filmpje is al best lang te zien. Maar ik vind de omgeving er wel mooi uitzien hoor, in de woestijn staat nou eenmaal niet zo veel :9
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [ign]949705&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1021139/dirt2_vdr_090309_flvlowwide.flv[/ign]
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Goede score, maar dat het maar 20% point-to-point rally-racen is, betekent dat ik de game hoogstwaarschijnlijk niet ga halen.

    Ik hou het bij de beste Rally-game aller tijden: Rallisport Challenge 2.
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel erg zwak ja, dat is Rally rijden! Maar helaas houd het mainstream publiek er niet van zonder tegenstanders over de baan te crossen... Al ben ik zelf ook wel een beetje mainstream, maar toch, ik wil point to point!
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Als je een rallygame maakt moet je je sowieso als developer niet teveel aantrekken van 'mainstream', want die zullen die rallygame sowieso niet zo snel kopen.

    Gewoon de beste rallygame maken zoals je een rallygame hoort te maken, dus gewoon heel veel leuke point-to-point races!

    Echt zonde. :mad:
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Erg zonde, maar had ik al zo verwacht. Naja, dan maar weer even V-Rally 3 WRC4 afstoffen.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had hem juist niet gekocht als het alleen maar timetrials waren geweest. :)
     

Deel Deze Pagina