Dat beeld van DVD op die 50 inch, wat jij minder vind in kwaliteit, zal dat dan leggen aan het apparaat dat de upscaling doet (doet de TV dat verkeerd? doet de PS3 of 360 dat verkeerd?), of echt aan de veel hogere resolutie van die TV die dan die lage resolutie niet fatsoenlijk kan weergeven!?
Ik weet namelijk wel dat ik vorig jaar in de zomer in Hong Kong bij een kennis was die zo'n Pioneer FullHD plasma had staan, en die zette even een illegaal DVD-tje op van Ratatouille, en dat zag er weer fantastisch uit op die plasma...
Dus vandaar dat ik het moeilijk vind om te snappen.
Wij hebben hier thuis UPC, maar we moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen qua HD enzo. Sowieso is het vrij kut dat op de standaard mediabox geen HDMI aansluiting zit.
Over dat ik mijn 360 of PS3 moet meenemen naar de winkel om daar alles te checken: mjah... uiteraard zou dat ideaal zijn, maar dat lijkt me nogal veel moeite, zowel voor mij alswel voor die winkel, en na zo'n test verwacht zo'n winkel eigenlijk ook wel dat je de TV dan daar gaat kopen enzo...
Zeer jammer trouwens dat die cash-back actie van Panasonic toch niet hier in NL is. Dat had de keuze toch wel een stuk makkelijker gemaakt.
Edit: ik was trouwens afgelopen weekend even bij de IT's in Eindhoven aan het kijken, en daar stonden een paar Pana's aangesloten op een BR-speler met Planet Earth (ofzo), en waarschijnlijk hadden ze het gewoon verkeerd ingesteld ofzo, maar daar was het beeld van de LCD's wel iets mooier en scherper dan die van de plasma (plasma was iets 'schokkender' bij beweging, en het zwart was een beetje grijzig, terwijl je dat juist echt zwart zou verwachten...)
Ben even vergeten of het nou de X10 of de G10 was die er stond.
Laatst bewerkt: 2 sep 2009