Fable 2 necromancer

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 1 sep 2009.

1. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, weer een probleem, daarom zit ik op dit forum om hulp te zoeken.
    Die necromancer Kan ik niet verslaan ondanks alle tips , youtube video.s enz.

Kan je die ook in co-op met zn 2tjes doen zodat het sneller gaat?:confused:

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja je kan alles doen in co-op en gaat ook sneller.

Welke necro hebben we het eigenlijk de gene van het verhaal lijn van See the Future? Of de gene in de Arena?

Als het de ene van het verhaallijn is, gebruik veel slowtime en probeer zoveel mogelijk ranged aanvallen op hem te doen. Bij melee teleporteerd hij weg namelijk. Probeer ook de undead zoveel mogelijk te mijden want die blijven respawnen tot de necro dood is. ;)

In de arena gebruik weer slowtime, bij voorkeur level 4. Nouja je kan level 1 gebruiken maar om bij de necro te komen moet Slow Time continu aan hebben staan dus level 4 of 5 is het handigst. Deze necromancer is sneller dood trouwens, 2x een level 5 electro spell op hem gericht en hij is dood. ;)

En AoE aanvallen zijn het effectiefst op zo snel mogelijk alle vijanden dood te maken om sneller bij de Necromancer te komen.

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, alleen in de achievement staat Defeat the necromancer or see another hero do so.
    Hoe kriijg je die achievent door another hero zeg maar.

OoK bij collect all hero dolls. Iemand anders pakt een rag doll uit een kast in een huis ,omdat hij die achievement al heeft krijg jij die ineens ook.

Zo bedoel ik het ook met de necromancer maar dan hoe?:confused:

En wat is slowtime en hoe pas je het aan?

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Samen spel spelen en naar de necromancer toe gaan en em verslaan dat is de enige manier met de necro. Of natuurlijk alleen, wat ik gedaan hebt.

Slow Time: De spell, waar je tijd mee kan vertragen hoe meer puntje aan magie je er aan besteed hoe sterker die wordt en hoe langer die duurt. :)

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de tip. Ik ga em wel met een friend doen.:D

6. yoeri_

yoeri_ Aimed on Your Head;)

Leuk Bevonden:
    0
    zullen wij doen, ik moet hem ook nog ;)

7. gaming4life

gaming4life yordi