Ik heb er laatst mee gespeeld voor het eerst (normaal Liverpool) maar vond dat het vrij traag overkwam t.o.v. Liverpool. Misschien iets verkeerd ingesteld ofzo.
Valt wel mee hoor. Heb tegen de meeste gasten die fifa spelen hier op 't forum, wel eens gespeeld, en ik ben er niet veel tegen gekomen met Manchester United. Inter kom je ook wel vaak tegen.
Ik heb net sneeuw gehad het was met be a pro maar niet met de pro camera maar met tele. dit is de eerste keer dat ik dit heb.
Net kwam ik 2 - 0 achter dacht krijg het nog knap lastig, 2 - 8 gewonnen. Schok al want kwam maar niet tot scoren pas in de 32' minuut viel de eerste goal. Iemand enig idee hoe je opstelling kan opslaan of kan dat niet. Qua spelers bedoel ik dan he. Dat je niet alle spelers op andere plekken hoeft te zetten elk potje.
Wil je nu anders niet een potje spelen? Kun je misschien revanche nemen van gisteravond. edit; oh wacht, je moet zeker werken nu?
Jij geeft nooit een hand op een verjaardag??? ON: Ben nu toch wel uitgekeken op dit spel, het wachten op 010 is begonnen.
Voeg me maar toe, lijkt me leuk. Ik heb Ajax ge-update dus kan zijn dat ik met Pantelic in de spits speel. Of ik pak gewoon een ander team. (Inter heeft bij mij nu ook Sneijder en Eto'o en Barca heeft Ibrahimovich..) Moet je maar even zeggen of je dat erg vind.