[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgespeeld. Bij de credits viel me ps3 uit,nou deed ik batman weer aan,en als ik weer op continou wil verdergaan,dan staat er 67 procent,maar dan heb ik the joker al verslaan. en bug of is dit bij iedereen?
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de het gedeelte wanneer je in de schuilplaats van Killer Croc zit wel leuk. Ik vond het alleen een beetje langdradig. Maar het was beter dan een slappe bossbattle. Batman moest nog veel doen dus ik kan het begrijpen dat je dan een gevecht met Killer Croc probeer te vermijden.
    Dat is geen bug. Je heb het spel pas 100% als je alle Riddler challenges heb opgelost en als je alle 48 medals in de challenge maps heb gehaald. ;)
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zucht-
    Vandaag maar wéér een gokje wagen met de medals.
    Het is zo irritant dat bij combat challenges sommige mensen van die elektrische stokken hebben, en dat de explosie's soms mislukken bij Predator Challenges. Ik moet die ene met 3 mensen doden met 1 explosie over doen, want volgens mij moet je alle medals in 1 ronde halen....
     
  4. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    De vijanden met elektrische stokken had ik meestal niet zo'n last van aangezien ze nauwelijks aanvallen en meestal als eerste worden uitgeschakeld. Alleen soms wil het vechtsysteem nog wel een automatisch naar zo'n gast toe gaan en dan ben je fucked. :+ Maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak. Ik heb meer last van de vijanden met messen omdat ze heel onvoorspelbaar zijn en je regelmatig op het verkeerde moment aanvallen. Sommige van die gasten herken je zelfs nauwelijks en dan val je ze aan en zie je dat je combo breekt. :+ Daarom probeer ik die als eerste uit te schakelen met een automatische takedown.

    Ik weet niet of je alle predator medals in een ronde moet doen maar ik denk het wel. Zo heb ik het in ieder geval gedaan. ;)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen zin om speciaal medals te gaan halen. Ik ga de Intensive treatment en de medical facility's predator challenges doen op extreme! :D
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je nog terug om riddles te vinden als je ergens anders heen bent gegaan??

    Heb hem vandaag binnen gekregen, heel vette game!!!
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de riddles halen wanneer je wilt ( mits je de gadgets ervoor hebt natuurlijk ).
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke ;) En kun je alle gadgets unlocken, of zul je keuzes moeten maken??
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    De gadgets unlock je gewoon tijdens het verhaal en je kunt ze volledig upgraden door gewoon alle Riddler challenges te voltooien. Dit kan je zelfs na het uitspelen van de game nog doen. ;)
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms wist ik niet wanneer ik een nieuwe gadget had.
    Ik had de remote batarang pas als laatst gehaald, omdat ik niet mijn batarang wou besturen, en dacht dat het maar dom was. Toen bleek het een aparte gadget te zijn.
    En ook de sonic batarang was een aparte gadget. o_O
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt dat zijn inderdaad aparte gadgets maar voor de Riddler challenges en het verhaal heb je die niet nodig. Remote control batarang vond ik ook vrij nutteloos, een van de laatste upgrades die ik haalde. Zelf heb ik dan ook alle upgrades voor het uitspelen van de game gehaald maar ik vond het dan ook leuk om even te backtracken en Riddler challenges te voltooien.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom wil je nog EXP halen als je alle upgrades al hebt?
    Ik heb je trouwens toegevoegd op XBL:eek:
     
  13. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verklaarde hoe ik aan alle upgrades kwam. ;) Ik heb het even aangepast voor de duidelijkheid. Ik had je friend request al geaccepteerd maar ik heb op het moment niet zo'n zin om te gamen dus ik ben niet online.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Batmaaaaaaan....where are you...we need you in Gotham........euh..Groningen ;)


    (ik weet het, geduld geduld, maar wil die game zo graag spelen. Als ie morgen in de brievenbus zou liggen, zou ik dat hardstikke vlot vinden....)

    Zijn er , bij de weg trouwens mensen die de game op het allermoeiijkst hebben (uit)gespeeld? Zo ja...is dat dan ook lekker uitdagend? Want ik gooi em meteenop hard.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je hebt kans dat hij er morgen is, in ieder geval ik hoop het bij mij. :cool:
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem op hard uitgespeeld en dan is hij best uitdagend. En als je meer uitdaging zoekt kan je altijd nog de challenge maps gaan spelen. ;)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    ....Sniff-:'-(
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds weinig succes? :+
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, het lukt me nog steeds niet.
    Achja, blijft toch leuk om de gadgets te gebruiken en ben toch geen achievement-geil persoon.
     
  20. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel hem op normal,
    maar ik kan me voorstellen dat hij op hard niet heel moeilijk is
    normal is eigenlijk easy
     

Deel Deze Pagina