Ik heb nog een aantal spellen liggen: Sonic Rush (10) Rayman DS (10) Yoshi Touch & Go (15) Bomberman (10) Yoshi's Island DS (15) Allemaal inc. verzendkosten. Eventuele combo kunnen we over de prijs praten En kunnen ook geruild worden voor Xbox 360 games
Cool, daar zitten wel een paar leuke tussen denk ik. Wat betreft ruilen, heb ik sowieso deze Faceplate voor je en nog Cars, CSI: Hard Evidence en Lost. Ik heb eventueel ook nog andere Faceplates, mocht daar interesse in hebben.
hallo, ik heb deze spellen voor je - New Super Mario Bros. 14 incl - Brain Training 12incl - Zelda 14inlc - Metroid Prime: Hunters 15 incl
Ik heb hier nog de spelletjes Super monkey ball, Astrix en de olympische spelen, Drawn to life liggen. De spelletjes zijn allemaal compleet behalfe super monkeyball, dit spel mist het boekje. Voor 9 incl kan je ze overnemen of alle 3 voor 22.50 incl, ik zou ook wel willen ruilen tegen xbox 360 spellen/faceplates
Wat is dat voor soort spel? Als die compleet is wel, hoeveel? Misschien Super Monkey Ball, maar ik laat het nog even weten.
Ik heb Zoo Keeper Snowboard kids Pac Pix Super Princess Peach Ik hoor wel wat je bod is incl.verzendkosten Natuurlijk zijn alle spellen compleet.