ja klopt. wedstrijd boeit me niet zo heel veel. zolang het me maar ff een goede DL/UL ratio gaat geven Ik denk idd dat het probleem is geweest dat mijn upload ratio naar mn andere account gaat omdat ik het daarmee gedownload heb. Wat ik ook heelvaak deed was zodra ik iets binnen had het in mn football mapje op mn externe HHD gooien. Nu laat ik het voorlopig wel ff staan en blijf goed mn ratio in de gaten houden. Het fijne van de bitclient die ik nu gebruik(azureus) is dat hij altijd automatisch gaat seeden, dus dat ik de torrents niet weer hoef aan te zetten.
Dat is idd handig de mijne doet het ook automatisch, upload ook tijdens het downloaden zelf zodra ik genoeg % van het bestandje heb zodat andre mensen daarvan kunnen leechen. Ik gebruik uTorrent btw.
Ik gebruik ook utorrent en ik upload al zodra ik begin met downloaden. Helpt ook wel dat ik een hele goede snelheid heb.
Ja mijne ook. Wat ik ook super vind aan azureus(Vuze zoals dat nu heet) is dat je films naar je xbox kan streamen. Dus als vuze op mn pc aan staat, kan ik een game streamen naar mn xbox als die online is.
I'm confused... Ik dacht dat ik wel een aardig potje madden kon spelen. Niet top of the Bill, maar 10 van de 9 games online win ik wel. Gister tegen de Titans. Ik werd totaal van het veld gespeeld. Het erge is, mn tegenstander combineerde maar tussen zo'n 3 plays... M'n blitzes eindigde nergens, in de flats verloor ik alles dus hij kon blijven screenen. Geen 1 van m'n favo offense plays lukte. Hij blijf elke play blitzen en zelfs dan lukte het niet een open reciever te vinden. Ik werd echt helemaal gek!!! Bij een blitz van mij rende hij met zn QB een TD... Toen stond het 27-0 en peerde hij hem. Ik kreeg later nog een msg: Go trade ur Madden! Frustrerend!!!!!
haha ownd! vind ik altijd wel mooi zulk soort opmerkingen. Maatje van mij doet dat ook met de titans. Heeft ie een rollout play, een screen, een dive en een pitch play tussen zn audibles staan. hij blijft non stop no-huddle spelen. Het maakt niet uit wat voorn aanpassing jij aan je defense doet, hij heeft er de oplossing voor. Kan je ook gewoon niets tegen beginnen. je moet gewoon hopen dat ie een fout maakt en jij ook veel scored.
M'n Madden IQ heeft wel een deuk opgelopen Echt owned ja :-S Ik durf mn xbox niet meer aan te zetten Dat soort figuren weten gewoon hoe ze yards moeten sprokkelen, het lijkt dan totaal niet op FB maar tis wel money
vind dat idd ook ehct te cheap. Ik speel het spel voor de fun(en te winnen) maar zulke acties halen de fun er gewoon uit. Wat ik vaak met maatjes doe is random teams nemen. beide op de bears gaan staan en dan 5 keer random team doen. de gene waar je dan op beland daar moet je mee spelen. Leuke manier om het spannend te houden en ook om nieuwe teams te checken. hoppa, loop nu ff te uploaden met 100 kb/s ratio is zo bij de 1.0
Ik vind het ook frustrerend als ik dat soort mensen tegenkom online. Als je me verslaat op een faire manier juig ik het alleen maar toe, kan ik van mijn fouten leren. Maar er zijn echt mensen die een wel erge onorthodoxe play calling hebben en het is dan bijna onmogelijk om redelijke defense te spelen. Geef mij maar liever simstyle met zo nu en dan een potje gekke plays. Had laatst nog met een maat gespeeld, random teams en dan 15 minute quarts/all madden. Was echt te spannend voor woorden, we hadden beide een team die we niet gewend waren. Het kwam uiteindelijk uit op punt returns voor betere field position en een boel fieldgoals. Goed om te horen dat je ratio nu mooi positief is, ik heb ook een kleine donatie gemaakt. Was eigelijk niet noodzakelijk maar wilde deze gasten graag steunen en wat extra ruimte om te spelen met men ratio is natuurlijk ook welkom. De servers staan volgens de FaQ in nederland Niet verwacht.
haha nee had ik ook niet verwacht. Wel stom van ze tough dat je zelf je valuta kan instellen als je dollar selecteerd ben je veel goedkoper uit met name als je grotere bedragen gaat doneren. ben nu deze aan het downloaden 2009 PS WK3 Tennessee vs Cleveland 2H xvid firekiller hij ging tot 40% met zo'n 1.3 mb/s. toen werd het er ineens heel druk. heb er nu zelfs al een ratio van 0.300 mee terwijl die pas op 50% zit nu
Ik denk niet dat het gaat lukken onze partij tegen elkaar te spelen, we hebben verbindingsproblemen. @jeast: Van mij mag je een van ons booten, dan kunnen we onze wedstrijden tegen de AI spelen
Er is een NAT probleem met me router die er voor kan zorgen dat Live niet altijd 100% werkt.. Alleen het oplossen er van ben ik nu mee bezig, wilt alleen neit echt lukken. Wanneer word de league naar de volgende week gesimmed?
Ah dan is vassili niet de enige met een slechte start. Laat ons niet in de steek, haal de play-offs Maak the post season spannend
Heb je een mic? Heb je morgen of vrijdag overdag tijd? Wil ik best een aantal potjes met je spelen om je wat tips/aanwijzingen/hulp te geven.
net 42-14 van steelers gewonnen met 5 tds van rivers en 1 van LT passing game ging wel erg lekker 2-2 nou even doorzetten nu haha
kan trouwens bij de settings die sec die van de game klok afgaan uitgezet worden zou hou je nauwelijks tijd over dit is vooral irritant tegen elkaar zou kan je dik tijd rekken