Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het is een tijd geleden dat ik de game voor het laatst gespeeld heb, maar misschien moet je de linker en rechter trigger er nog bij in houden. Dit bij wijze van naar achteren smoren. :thumbs:

Probeer anders wikipedia eens of YouTube, het Mekka van gameguides behalve voor kinderen dan. :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep Bill Ciompi is het.

Maar je moet juist LT en RT ingedrukt houden, anders laat ie het mannetje los. Ik begrijp hier echt niks van.

3. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Neem aan dat je wel er sneakend naar toegaat en hem van achteren pakt? Weet niet geheel zeker maar geloof dat je hem dan gewoon hoort te wurgen.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk daar zeg je iets....LOL. Zou het zoiets kleins kunnen zijn?

Heb net gecheckt...sneaken is toch door linker analog in te drukken? Dan loopt ie gebukt....ik zou niet weten wat anders sneaken is.

En kijk deze video vanaf 2:17...hij sneakt niet eens en toch choked hij die copper ermee...echt....nja wtf.

http://www.youtube.com/watch?v=jKKcOfb5MDQ

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij moet je hem van achteren vastpakken met RT en LT. En vervolgens op de rechter analoge (RS) en de linker analoge (LS) drukken ;)

Als het goed is wurgt ie hem dan ;)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

nee, dan breekt ie dus zijn nek omdat ik die upgrade heb. (neck snap).

Ik zit net te kijken tussen de upgrades en dit staat er :

Current Skill Enable Neck Snap

Replaces the garrote.

Kortom...ik kan de kill niet doen? Ik ga het wel proberen zonder garotte.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wtf...

En als je ze blijft inhouden?
    Of breekt ie zijn nek meteen?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb Bill net gedood...toen ik op hem af sneakte kreeg ik die tip over hoe je het moest doen.Maar ipv van de garotte kill , brak hij gewoon de nek. Maar het is wel gelukt. Dus kortom...ik zal die garotte kill animatie gewoon niet meer zien.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat geeft dan ook niet. Als je je doel gehaald hebt is het toch klaar? Mooi dat je nu weer verder kan. :thumbs:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is soms echt irritant dat je naar een bepaalde gast toe wilt. En hij moet dan bij de hangout zijn, maar dan is hij er niet. Niemand is er dan...als je dan weg gaat uit dat gebied en je komt terug is het ineens vol met baddies daar ...bug denk ik dan.

Nu moet ik een kill condition zien te krijgen voor Bruce Rivera, van de Granados. Maar het probleem is...bij favors krijg ik alleen nog maar geld en er staat dan ook 'Unable to return favor for kill condition' ..kortom...ik moet maar net zo lang ronddwalen totdat ik die Bruce tegenkom...pfff.

Hoe kan ik trouwens ook alweer de compound van vijanden bombarderen? Moet ik daar persé een paar crime rings van die vijand eerst hebben of niet?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, dat moet je inderdaad. ;)

Edit: Alles trouwens.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thaaaaanks man voor de replies....ga ik straks gelijk verder ermee.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat zul jij veel GC krijgen. ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    GC? :)

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok op Geile Chicks:+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik bedoel GS, dacht al dat ik het verkeerd zei. GS = Gamerscore. ;)

17. Medalword1

Medalword1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik me doodgelachen bij dat spel zeg, want zeg nou zelf. Het is gewoon te makkelijk voor woorden je neemt zaakjes over. Als je weet wat het spel inhoud zorg je dat je gedurende het hele spel langzaam alles overneemt en je bent zo klaar.
    Het einde vond ik maar zwak eigenlijk. Vraag me wel af wie hij nou doodschiet in dat bootje, is dat die micheal ofzo?
    Anyway, door alleen uitspelen haalde ik er 770 gamerscore uit..

/Mod Even een spoiler toegevoegd - Cookie

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is te makkelijk idd.
    Heb het spel in 13 uitgespeeld en alle achievements gehaald.
    Echter vond ik het wel een erg verslavend spel en heb ik die 13 uur ook met plezier gespeeld :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De game is absoluut fun. Maar wanneer je dan andere games uit hetzelfde genre speelt...tja dan zie je hoeveel dingen er missen en niet goed zijn. Het autorijden werkt...maar daar is het ook mee gezegd. Ik vind er echt niks aan om met autos te rijden. Terwijl ik dat in GTA bijvoorbeeld fantastisch vind. De hand to hand combat echter...daar kan GTA weer van leren. En ook het schieten vind ik zeer goed werken.

Ook de kogelgaten die in lichamen verschijnen vind ik een erg nice toevoeging.
    Maar vooral na het zien van Mafia 2, twee levels...twee missies zeg maar,zie je gewoon hoeveel er echt mist in GF2.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True

Buiten het verhaal om heb je ook niks te doen , bij gta heb je talloze zijmissies waar je je mee bezig kan houden.
    De hand to hand gevechten zijn idd erg leuk en ook de keuze is reuze kwa martelingen}:]

Mafia 2 zal vast en zeker een stuk beter worden en die zal ik dan ook wel met plezier gaan spelen :)

Deel Deze Pagina