[Xbox & Xbox 360] De Historie en Sentiment

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 3 sep 2009.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Een discussie topic puur over de historie en het sentiment rond de Xbox en Xbox 360. Hier mag ook over toekomst plannen gepraat worden.

Voor niet Xbox dingen verwijs ik jullie door naar mijn topic op The Green Mile. Je moet wel langer dan 90 dagen lid zijn om op dat forum te kunnen komen.

Veel plezier.

Een regel: Niet teveel off-topic gaan alstublieft.

Voor dit forum is deze topic geen deeltje, maar een test om meer posts te kunnen verwerken. ;)

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, eigenlijk een "ontastbaar" / overlappend onderwerp. Wellicht handig om zelf eens te beginnen met jouw sentimenten? *hint*. Het is zo breed dat elk ding weer kan terugkomen in een apart draadje of al eerder is besproken. Tenminste, dat is wat ik ervan denk.

Een sentiment voor de oude doos heb ik niet, die is dan ook hardware matig weg. Wel een softwarematig sentiment naar Kung Fu Chaos... dat niet speelbaar is op de nieuwe doos :+ Zoiets? - het moet nog indalen -

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog steeds 2 van die lompe zwarte boxen in gebruik als mediacenter. In mijn ogen is XBMC op een oude xbox nog steeds onovertroffen als mediacenter. Ik moet wel toegeven dat ik weinig HD content stream, omdat ik DVD kwaliteit op een LCD-TV al mooi genoeg vind.

Met de oude xbox heb ik ook mijn focus verplaatst van pc-gaming naar console gaming. Met de 360 is dat alleen maar toegenomen.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij mij ook.
    En natuurlijk Halo 1! Blijft een epic game.

5. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens school speelt de hele klas via een LAN verbinding Halo 1 tegen elkaar. Meesterlijk spel ;).

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik hoef jouw niks uit te leggen over mij sentimenten. Wat jij moet doen is vertrouwen hebben in de moderators hier goed? ;)

Deel Deze Pagina