srry En toen ik het net opstartte stond er in de rechterbovenhoek: 'You have not fired a shot at anyone'. Dus ik kan hem nog halen Zit nu even vast, maar ga het meteen weer verder proberen.
Joepie uitgespeeld! En zonder iemand te raken . Nu nog een keer op easy de bags verzamelen en op hard uitspelen, maar eerst een time trials en speedruns proberen. Na het huiswerk dan -_-.
Je weet dat je gewoon weer je chapters kan accessen op normal en dan de overige bags per level kan pakken?
Als je dan gewoon chapter kiest, dan zie je ook ergens staan hoeveel bags je al hebt van de 3 per chapter.
Ik heb gewoon 1e playtrough op Normal zonder te schieten, 2e op hard + alle Bags meenemen. Hard is toch simpel als je mag schieten.
ik houd totaal niet van collectibles verzamelen, helemaal niet als het alleen een achievement oplevert. Daarom wil ik die gewoon compleet apart doen en dan hoef ik er geen aandacht aan te besteden als ik op hard speel.
Godver, wat zijn die time-trials en speedruns moeilijk als ik niet snel beter erin wordt dan denk ik niet dat ik de 1000 of 1250 ga halen. maar youtube filmpjes kijken nu en hopen dat ik iets vind wat me in die speedruns veel tijd bespaart. edit:// lol ok. net dus zo'n filmpje gekeken en die gasten pakken het ontzettend anders aan dan ik. ff uit mn kop leren en dan proberen denk ik . edit 2:// Speedrun van Chapter 1 gecomplete met een tijd van 5 min, 10 sec en een beetje Beter dan ieder in mijn friendlist. Of het ook beter is dan Dulle weet ik niet want zijn lijst zit vol :{
jezus, eindelijk de achivement Chapter 2 Speedrun gehaald met nog maar 93 honderste over. wat een kutlevel was dat zeg. weinig plekken om veel tijd echt op af te snijden. eigenlijk alleen het begin een klein stukje.
Zo goed is Dulle niet, hoor. Overigens heb ik, zoals Shin David ook al heeft gemerkt de eerste tijden nooit verbeterd en zijn die nogal matig.
ik laat m nu ff rusten. ga even gewoon mensen schiete zonder tijdslimiet in medal of honor airbourne. maar als dat de moeilijkste is dan ben ik nu wel redelijk gerustgesteld.
Idd, niemand heeft zin gehad om hun speedruns te perfectioneren. Aangezien ze zo lang duren allemaal. Het was meer van: binnen de tijd finishen en op naar de volgende.
Speedrun Chapter 3 ook gehaald. Vond hem bijna net zo moeilijk als 2 moet ik bekennen. Gelukkig kon je hier wel meer tijd overal eraf hakken. Het was gewoon kut op het moment dat ik moest vechten, want ik ben heel slecht in disarmen .
Ik denk dat ik nog even de tassen morgen haal en hem dan weer op zij leg voor een weekje ofzo. dan heb ik namelijk alle makkelijke GS gehaald uit de game denk ik en er is een challenge bezig, dus...