Grrr zit vast op die balk omhoog op Inferno II. ziet er zo makkelijk uit maar is voor mij blijkbaar het moeilijkste stukje! Erg naar om de minuten te zien verstrijken van 10 naar 20 naar 30 op dat stukje balk haha.
nice, en dan kan ik ook een maat van me wat extra uitlachen. hij komt nu al een week iedere dag langs om trials hd te spelen wat hij niet kan met zn ps3
Ik ben nou maar begonnen om te proberen alles op platinum te halen, beginner moeilijkheidsgraad is klaar Easy zal ook niet zo moeilijk zijn, maar de rest pff.
Gister eindelijk Inferno II gehaald heb nu tenminste alles gehaald en easy medium en beginner op goud. Platinum tijden zijn echt niet normaal zeg! Daar heb ik nog niks van gehaald haha.
Ze staan heel scherp ja Maar verlengt de lengte van de game wel aanzienlijk. Leuk om voor zoveel mogelijk platinum te gaan.
Going up vond ik ook vele male moeilijker dan Inferno. Kwam op sommige stukjes maar echt niet vooruit.
Gisteren de demo gedownload en daarna eigenlijk gelijk aangeschaft, verslavend spel moet ik zeggen, vooral omdat je telkens toch weer wil proberen om dat ene level eigen te maken. Valt mij op dat deze arcade game mooier is dan menig ander welke de laatste jaren zijn uitgekomen, hoe dat zo?
Dat komt denk ik omdat Microsoft de limiet van arcade games heeft versoepeld. Ontwikkelaars kunnen nu helemaal loos gaan en hoeven niet meer zo strak op hun budget voor geluid, textures, etc te letten.
Hmm, er staat wel bij die Bike 'Hard'. Ik moet nog 2 maps goud halen met medium, dat gaat denk ik wel lukken