You sure? Het is een normale Imageshack link en bij mij laadt ie wel normaal. Nogmaals, maar dan geen Imageshack Spoiler Nu wel?
Heb het filmpje nog niet gekeken, maar zover ik weet komt de demo 17 september voor de mensen die de game hebben gereserveerd, en de 24e voor ons normale stervelingen.
@ Dulle: Huh? Als je Brutal Legend niet hebt besteld ben je geen normale sterveling Maar aangezien er geen filmpjes van BL meer zijn uitgekomen post ik de intro van Full Throttle maar Krijgen we weer bevestigd dat Tim Shafer (toen al) een genie is
Ik heb gelezen dat de demo er 17 september is voor de mensen die hem bij gamestop hebben besteld -_-''. Wij moeten nog een weekje langer wachten.
Demo net even gespeeld en hij is erg leuk! Lekker veel gore, leuke metal style , Jack Blacks stem is vet en ja kan voertuigen besturen De grootte van de demo is 1,57 GB
De demo smaakt inderdaad naar meer. Het speelt erg simpel (wat ik nu heb geprobeerd), maar is toch erg tof. Ben erg benieuwd naar wat er nog meer komen gaat! En Jack Black ROCKS your fucking SOCKS off
Had niks anders verwacht Ga de demo toch niet spelen, maar blij dat ik toch een soort van bevestiging heb