Normaal zou ik het met je eens zijn.. maar er is geen verlies in dit geval omdat ze de MP laten doen door een ander team.. singleplayer lijdt er dus geen seconde onder. Hoe ze MP hadden moeten aanpakken is weer een compleet ander verhaal.. want zelfs met een compleet ander team die de MP maken, voelt het aan alsof het een additie is die ze nodig vonden zodat er mooi achterop het doosje van de game een vinkje staat bij multiplayer. Maar bijvoorbeeld de splinter cell games.. ook altijd een 2e team die de multiplayer doet en dat heeft (bijna) altijd goed gewerkt.
Precies. Is net alsof je een heel vet paar schoenen ziet, maar ze niet gaat kopen omdat er een extra paar veters bij zit die je niet mooi vind. Als je MP niet digt speel je het niet simpel. Ik zie het ook maar als een extraatje.
Maar is het niet zo als er een MP bijzit dat ze dan wel misschien wat moeten inleveren op de SP? Qua verhaal en graphics etc omdat er toch een gelimiteerde disk space is?
De enige manier waarop de MP voor Bioshock me leuk zou lijken is als ze er een soort juggernaut mode in zouden hebben. 1 speler die als big daddy een little sister moet verdedigen tegen een groepdoor player-controlled splicers.:b: dit filmpje ziet er niet echt uit als "mijn kopje thee" in ieder geval.
zo'n mode zit er ook in. Er was een Big Daddy in dat filmpje die door de andere spelers werd aangevallen
Grootste erger punt van deze generatie, alles moet een MP hebben. Bioshock is gewoon een singleplayer game, punt uit.
Jep, helemaal mee eens... Blijf gewoon lekker een singleplayer game. Deel één was al zó ontzettend goed, een multiplayer is helemaal niet nodig...
Ik ben zojuist met deel 1 begonnen. Ik vindt het een hele aparte game, en kan vooral de creepy sfeer wel waarderen.
Wat boeien die multiplayer achievements nou weer? Dus als de game mp achievements heeft, koop je t niet?
Dat zeg ik toch niet, niet meteen proberen iedereen te bashen. Ik vind het gewoon jammer, aangezien ik graag de game complete (ja ik vind dat leuk ) en ik de MP niet ga spelen zoals ik het nu kan beoordelen. Dus daarom hoop ik niet dat ze erin zitten, zodat ik de game kan completen. Ieder ze mening ..... _0/
Wat als de MP ook goed word net als de SP? Snap niet wat iedereen hier zit te zeiken om niks weer, krijg je gratis een leuke MP bij een al super vette SP is het weer niet goed.
Het maken van een MP kost (ook al word dat aan een derde partij uitbesteed) een flinke investering van tijd en geld. Ik zou persoonlijk liever zien dat ze al die kosten en dure tijd gewoon in de Singleplayer zouden stoppen. Sommige spellen (en gamers) hoeven nou eenmaal niet zichzelf ook nog eens te bewijzen in een multiplayer variant.
Wacht maar tot je in het mortuarium komt. Eerste keer was voor mij vrij rustig, de tweede keer kon ik bijna met een hartstilstand naar de IC.
Hij is net als ik gewoon niet goed met een MP denk ik. Bovendien moet je wel eerlijk zijn met MP achievements. GRAW I is ook niet alles.