Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nicely done, leuk om te weten wat er met je gebeurt als je de game speelt lol Overgens vind ik de game heel erg realistic uitzien, eens een keertje allemaal niet zo statisch.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    G26 wordt niet gemaakt zover ik weet. De G27 naar verluid wel, en zou LEDlampjes hebben (zoiets dat MMG gemaakt heeft voor de G25). Anyways, zal nog wel even duren voordat deze komt. De G25 is al duur, maar de Fanatec.... -->
    479.95EUR voor de complete versie (dus pedalen, shifter, dongle, stuur zelf blabla). 199.95EUR voor ALLEEN het stuur zelf. Ik vind het zelf nogal een beetje afzetterij als je het mij vraagt. Waarom moet zoiets zo duur zijn? En dan is geeneens de shifter van de G25 compatible. Dus dan moet je met de flippers schakelen (dus dan vraag ik me af, clutchen met pedaal, en schakelen met de paddle?).

Zelf heb ik lange tijd gereden met het MS stuurtje. Het reed wel goed, en de G25 was even wennen. Ik wil eigenlijk niet meer terug, want de G25 is toch een degelijk stuurtje. Maar om nou 480 euro neer te tellen voor zo'n Porsche ding, dat gaat er bij mij niet in.

Ik zou gewoon het MS stuurtje aanschaffen, er is, wat mij betreft, gewoon niets mis mee voor dat geld.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zien er goed uit , hopelijk hou ik dat positieve gevoel als ik de game ga spelen :)

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Echt mooie cockpits!!

Iemand een idee of je dat blur uit kan zetten als je snel rijdt? Slaat helemaal nergens op, ook bij 300kph wil ik op de teller kunnen kijken op het dashboard.

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    verhelderend filmpje (Duits commentaar)

Ik had dit clipje nog niet eerder gezien, kan het mis hebben!
    Toch link:
    http://www.needforspeedgarage.com/need-for-speed-videos-movies-trailers-gameplay-footage?task=viewvideo&video_id=33

Deze is ook informatief:
    http://www.needforspeedgarage.com/need-for-speed-videos-movies-trailers-gameplay-footage?task=viewvideo&video_id=30

Geef maar commentaar op filmpjes:
    Ik vind de livery editor tegenvallen, maar de preset racelivery's zijn redelijk mooi.

En overzicht andere clipjes:
    http://www.needforspeedgarage.com/need-for-speed-videos-movies-trailers-gameplay-footage?task=viewvi

Ik hoop dat demo snel uit is om game te checken. Als er geen demo komt in tegenstelling tot wat er beloofd werd, dan is dat helaas een slecht voorteken imho.

Update zelfde site:

quote:"
    We have heard more and more rumors circulating that the Need for Speed SHIFT demo may be possibly coming to the Playstation Network store and Xbox Live around Thursday of this week. While this has yet to be confirmed, we have hopes that it could happen since many of the previous NFS installments did receive a demo right around or before the game's release. Lets hope the rumors are true!"

Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het zo ja , demo was beloofd dus dan moeten ze het ook nakomen .

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik wist helemaal niet dat dit erop zou zitten
    http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/8881435/Need-For-Speed-Shift/Product.html

True Driver's Experience: A variety of visual cues delivers the true driver's experience including a three-dimensional HUD that mimics driver head movement, inertia and G-forces. The depth of field also adjusts based on the speed of the car - so when the car is travelling at high speeds the perspective will shift to the distance putting the car/cockpit out of focus.

Dus een 3 dimensionale HUD die de beweging van je hoofd nabootst (wat dat ook mag betekenen. Hopelijk dat de camera dus de bocht indraait, maar blijkbaar worden ook de G-krachten zichtbaar.

Ook wordt het focuspunt verlegd wanneer je hoge snelheden haalt. De cockpit wordt dan wazig....ben erg benieuwd!

Dynamic Crash Effect: When the player hits a static object or opponent car, the player will feel like they are 'taking damage'. A combination of visual and audio effects will leave the player disorientated and briefly disrupt the race.

Ook gunstig: wanneer je een behoorlijke crash maakt, voel je dat je een impact maakt. Het beeld laat zien dat je gedesoriƫnteerd bent en waarschijnlijk duurt het dan ff voordat je verder kunt.

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Producer walkthrough:

http://www.gametrailers.com/video/producer-walkthrough-need-for/55390

En nummertje 2:

http://www.gametrailers.com/video/producer-walkthrough-need-for/55388

Te gek, die hele career mode is echt goed gedaan en zelfs afwisselend afhankelijk van hoe je rijdt.. ook mooi dat er VEEL opties zijn om de game af te stellen zoals jij het wilt hebben, inclusief simulatie.
    En een dikke plus, tuning gaat diep.. ook het customizen van je interieur is mogelijk.. deze kan mij niet snel genoeg komen.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het betekend gewoon dat bij het optrekken de camera wat naar achteren zal gaan en bij het remmen wat naar voor. Hetzelfde effect bij het crashen maar dan wat harder :+. Is al lang bekend en kan je volgens mij in veel filmpjes zien.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]55404[/GT]

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan toch een filmpje maakt zet dan in ieder geval iemand erachter die WEL kan rijden.

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik wil die idiote blur echt uit kunnen zetten :confused:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit even die developer filmpjes te kijken. Maar daar zie ik toch iets raars.
    Beetje muggenziften misschien maar waarom accelereert de auto nog steeds als de rev limiter aantikt. Heel vreemd. =(

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weer van die spookwagens, net zoiets als in GT 3 en 4 dat je geen bestuurder zag.

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Zou dit een soort DTM Race Driver moeten worden, maar dan zonder dik schademodel? En dan bedoel ik DTM en niet GRID.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    lijkt er wel op idd. was ook mijn indruk bij het zien van de laatste schreens.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eindelijk 2 goede videos. De Porsche ziet er geweldig uit. :)
    Jammer dat de grid girl in de auto staat. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina