[gb]Band Hero[/gb] Ontwikkelaar: Neversoft Entertainment Uitgever: Activision Blizzard Genre: Muziekspel Platform(s): Spelers: 1-4 Opties: Releasedatum: november 2009 Officiële Website: www.bandhero.com XBW Gamepage: klik [gb]Informatie/gb] Soundtrack: "ABC" Jackson 5 "American Pie" Don McLean "Black Horse and the Cherry Tree" KT Tunstall "Dirty Little Secret" The All-American Rejects "Every Rose Has Its Thorn" Poison "Just a Girl" No Doubt "Let's Dance" David Bowie "Love Story" Taylor Swift "Picture to Burn" Taylor Swift "Sugar, We're Goin Down" Fall Out Boy "Take What You Take" Lily Allen "Thnks fr th Mmrs" Fall Out Boy "Turn Off the Light" Nelly Furtado "You Belong With Me" Taylor Swift [gb]Achievements[/gb] Spoiler [gb]Screenshots/gb] Spoiler [gb]Filmpjes/gb] [yt]P5rmbGRAtKY[/yt] [ign]14347902&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/101/1015421/bandhero_trl_adamlevinereveal_81909_flvlowwide.flv[/ign] [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] Nog geen gevonden. [gb]Verder/gb] Mij lijkt hij wel leuk, helemaal om met andere mensen te spelen. Deze nummers herkennen ze dan teminste!
Haha toch iemand die een topic hiervoor maakt. Had ik niet verwacht Ik ga em pre-orderen. (ja, serieus)
ik dacht; jij had het nog niet gedaan. Ik ben ook geinteresseerd, Ik ben vooral benieuwd naar de rest van de soundtrack. *)
Spoiler Een screenshotje voor de startpost: En de Taylor Swift trailer in XBW format. Heeft ome Mirik liever. Vind het vooral leuk dat het gewoon een totaal ander genre is dan Guitar Hero. Wat meer pop. Nu zullen veel GH spelers dat niks vinden, omdat ze juist van rock houden , maar ik vind gewoon de games leuk + ik houd van veel verschillende genres muziek. Vandaar dat ik ook zo blij ben met DJ Hero. Eindelijk eens wat anders dan alleen maar rock. September: Guitar Hero 5 en Beatles Oktober: DJ Hero November: Band Hero Ik kan wel even vooruit
Dit kan wel eens de ideale game worden om samen met een stel vrienden te doen. Mic aansluiten, kratje bier erbij en "zingen" maar! Gaat wel heel erg van de tracklist afhangen, dus die houden we nog even in de gaten.
Toegevoegd! ik laat die screenshot maar even zo staan, een spoiler voor 1 plaatje ziet er ook zo stom uit.
Dit spel lijkt me eigenlijk best wel vet. De guitar hero games vind ik gewoon vet om het spelen. Niet eens zo zeer de muziek. Als vrienden van me langs komen merk ik ook altijd wel dat we vrijwel alleen de bekende pop nummers spelen en niet de echte rock nummers. Weet iemand of gamehubs ook guitar hero spellen verkoopt? Want World Tour is echt mijn laatste "guitar hero" game geweest waar ik een instrument bij koop of voor een 60 euro koop. Heeft nu drumstel, microfoon en 3 gitaren , wat moet ik er toch allemaal mee..
Gamehubs verkoopt ze normaal gesproken ook (ik heb daar World Tour, Metallica en Smash Hits gekocht) Ik heb 2 drumstellen, 3 min of meer werkende gitaren en 1 microfoon (ergens...wordt nooit gebruik)
Spoiler Ziet er dus gewoon hetzelfde uit als GH (wisten we al). Op het wat glitterigere lettertype in het eerste plaatje na. [ign]14347902&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/101/1015421/bandhero_trl_adamlevinereveal_81909_flvlowwide.flv[/ign]
Och, eindelijk nieuws! *updatet startpost* Ik kan niet wachten tot er nieuwe nummers bekend worden gemaakt!
Heb toch ook wel interesse in deze game. Zoals meer aangegeven, als je met een groep bent speel je toch vaak de wat populairdere nummers dan de echte rock nummers. Maar het wordt natuurlijk wel eerst afwachten hoe de setlist eruit komt te zien!
Nu je het zegt. Was een fout van de site. Ik kijk nooit echt naar de achievements, ik zag alleen vermeld staan dat het er 98 zouden zijn. Moeten er dus 49 zijn. edit: Zo, dit is de goede. Spoiler