[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is echt fucking goed ook al uitgespeeld op normal. en dat was idd een appeltje eitje. ik vond wel de bossfights wat tegenvallen in dit spel. te makkelijk. maar het spel speelde je gewoon heerlijk zonder frustratie(Y)
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deed de combat challenges voornamelijk voor de achievements maar het voelde toch goed als je een ronde perfect deed met 1 combo bestaande uit 40+ moves en dan de beste score van je vriendenlijst heb. :cool:
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe goed sta ik vergeleken de rest van je vriendelijst?
    Ik heb toch wel wat goede challenges! :mad:
     
  4. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het niet uitgebreid meer bekeken nadat ik de laatste achievements heb gehaald maar toen ik keek had je wel de hoogste score op Intensive Treatment. Mijn score op die challenge kan zeker beter maar meteen 27000+ punten halen is toch indrukwekkend. ;) Het viel me dan ook tegen hoe weinig van mijn vrienden Batman: Arkham Asylum hebben gespeeld maar dat kan nog toenemen want de game is ook nog maar 1 week uit. Ik heb maar een vriend op mijn vriendenlijst die serieus voor de 3 medals ging en die is samen met jou dan ook de enige die mijn scores heeft verbeterd. *)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hoger dan de 2de NL'er die het op 100% heeft?
    It is time for a partaaaaay! Where da coke at?

    Maar even serieus, het kan me denk ik wel lukken als ik serieus ben, maar het is gewoon veel leuker die mensen bang te maken en één voor één te doden}:]
     
  6. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, het was dan ook een van mijn vroege scores. Ik kan wel veel moeite gaan doen om steeds 1ste te blijven maar zo belangrijk vind ik het niet. Ik ben allang blij dat ik alles op 3 medals heb gehaald. :+ Ik denk dat het je ook wel kan lukken maar dan moet je er inderdaad zin in hebben. Ik vond het zelf ook leuker om de predator challenges te doen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Greats minds think alike, ofzo iets.
    Koop BL zodat we samen kunnen spelen!\o/
    Jammer genoeg is Arkham wel leeg na het uitspelen. Je ziet nog de dode guards, maar het geeft je geen gevoel van ''rust is weer hersteld''. Guards lopen niet rond, gevangen zijn niet weer terug in hun cel. Dat konden ze wel beter hebben gedaan.
     
  8. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Batman is echt een mega gaaf , leuk spel. Nu heb ik 1 vraag.
    Hoe vang ik de boemerrang???
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Aaah dat zou heel nice zijn. Komt een game vaak op de vrijdag als je die besteld bij GH? Of gewoon puur omdat het dan een weekje geleden is? :thumbs:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Omdat het een weekje geleden is. 8x besteld bij GH, 6x in 7 dagen, 1x in 8 dagen en 1x in 3 dagen binnen gehad. :cool:
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik zocht nog even Poison Ivy op maar die was gewoon weg. :mad: Ook was het leuk geweest als er een mogelijkheid was om gewoon de vijanden te herstellen of een nieuwe games te starten met alle upgrades. Borderlands ga ik waarschijnlijk wel halen maar ik weet het niet zeker aangezien Brothers in Arms toch een vrij grote tegenvaller was en ik bang ben dat dit met deze game ook kan gebeuren.
    Daarvoor heb je de remote control batarang upgrade nodig. Die moet je dan weggooien en terugsturen naar Batman. Batman zal hem dan automatisch vangen. ;)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Damn, nu begin ik toch echt veel hoop te krijgen dat ie er morgen is. Dat zou ik echt zeer netjes vinden dan...ik ga sowieso zeker weten vaker bestellen daar. Tenzij Dimension Plus en/of Nedgame ineens bijna de helft minder voor games gaan vragen maar jaaaaa...daarop weten we natuurlijk allang het antwoord ;)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Rarw, ik test het wel voor je uit.:eek:
    En de dag daarna vertel ik je hoe geweldig het is, zodat je hem dan gelijk haalt en we dan samen spelen en dan bewonder je de awesomeness van mijn character.

    Sorry voor de off-topic. -Kuch-.
    Wat is jullie mooiste kill bij een Predator Challenge? o_O
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Borderlands is geen BIA: HH he :). En die game had een hoop hype gehad. Videos waarvan eerst gezegd werd dat het gameplay was, later bleek dit echt niet het geval te zijn.Toch heb ik me goed vermaakt met BIA: HH. Maar inderdaad...ik vond de game ook tegenvallen.

    Denk niet dat dit met Borderlands zal gebeuren, van wat ik ervan gezien heb.....erg nice.
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop ook op 7 dagen, maar mijn ervaring zijn iets minder hoopgevend... Heb 3 keer besteld via normale post: 11, 9 en 9 dagen... ;) Ik ga gewoon uit van dinsdag a.s. dan valt het misschien mee :emo:
     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem uitgespeeld, niet zo een boeiende einde,. Alleen nu is het echt heel saai de story mode, geen tegenstander, niks. Nu ff riddles doen, ik moet er nog 3 of 4.

    En oja ik ben ook die challanges aan het doen, voeg me maar toe op xbox live (dan kunnen we elkaars scoren enzo vergelijken)

    GT: I iBrahimoviC I
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, het zou inderdaad wel leuk zijn om samen coop te spelen. Ik ga in ieder geval niet in de hype op want bij Brothers in Arms was iedereen ook heel erg enthousiast totdat al de tegenvallende reviews binnenkwamen. Ik zeg niet dat dit ook met Borderlands gebeurt maar het is wel een mogelijkheid. Laten we maar hopen dat Brothers in Arms zo tegenviel omdat ze teveel tijd aan Borderlands besteedde. ;)

    Zelf vond ik het wel cool om explosive gel op de trap te doen en een guard in een keer uit te schakelen door de val. :D Verder heb ik niet zulke bijzondere kills in de predator challenges gemaakt. Ik had wel een hele lekkere eerste ronde op Record Breaker (Extreme). Ik had geen plan en ik werd meteen gespot, ik verstop me dus door in corner cover te gaan en ik schakel mijn achtervolger uit met een corner takedown. Vervolgens flank ik iedereen terwijl zij naar het lichaam toe rennen. Van achter gooi ik een remote control batarang die 4 personen raakt. Vervolgens als ze opstaan kom ik op ze af met mijn line launcher en raak ik ze alle 4 weer. :+ Daarna iedereen bewusteloos geslagen en als de laatste vijand op me af komt gooi ik snel een sonic shock batarang die hem uitschakelt. In een keer alle medals zonder plan en ook nog eens in 2 minuten. :D
    Maar het is wel dezelfde ontwikkelaar. ;) Borderlands word nu ook erg gehyped en zou ook gewoon tegen kunnen vallen. Ik heb me ook met Brothers in Arms vermaakt maar het was wel een tegenvallende titel. Daarom ben ik nu sceptisch.

    Maar laten we nu maar weer over Batman verder gaan. ;)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand al ontvangen via Gamehubs? Ik nog niet, verwacht het ook niet meer vandaag. Hopelijk wel morgen. 8)
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb hem ook nog niet.. Was wel mooi geweest als ie er vandaag was want in het weekend heb ik het te druk om te gamen en volgende week weer school. Naja vind vast nog wel s tijd
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook nog niet.:mad:
     

Deel Deze Pagina