Test Drive Unlimited [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd dude laat maar ff weten wanneer je tijd hebt werk ook negen uur per dag nu voor de komende weken maar savonds of ergens in het weekend maak ik graag f een plaatje voor deze achievment vooral omdat ik er al een heletijd tegenaan hik.

@ soepkoe ik heb je toegevoegd en alvast bedankt dude

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    iemand die met mij nog die club achievement wil halen?

CLUB RACE VICTORIES
    Take 3 victories in Inter-Club races. 10G

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Stuur maar een message dan doen we ff in het weekend kijken hoe ver we komen, Budje007 doet ook mee.

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    aaaai cool :D. Ik kan waarschijnlijk alleen op een zondag. Zaterdag ben ik in de stad bij de Free Gaming Event en later bij me ouders

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Is goed geen probleem. ;)

6. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    is geen probleem voor mij en mischien kan soepkoe een zondag ook (zal hem ff een bericht sturen ) want dan kunnen we dat hoofdstuk meteen afsluiten , alvast bedankt
    Budje

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even een vraag, maar is er een optie in de game dat je de foto's kan uploaden en opslaan? Wilde het spel weer opakken, maar dan meer om de photomode omdat je echt prachtige shots kunt krijgen met die omgevingen.

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    nope, je kan zeniet uploaden.

ffnog vraagje voor mensen, moet de achievement nog halen van die club races, iemand die wil helpen?

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik moet er nog verscheidende, afgelopen weekend niet gelukt om ze nog te halen. Maar ik heb het momenteel druk met o.a werk dusja ik zie wel waneer ik eens voor de achievements kan gaan. Heb er opzich geen haast mee, maar wil hem toch wel 1000/1000 krijgen.

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is er al meer info bekend over deel 2?

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet veel. Dulle had laatst in het TDU 2 topic wel een leuk iets gepost op zich, maar dr is eigenlijk nog maar jack over bekend.

12. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik help je graag zal je wel toevoegen , maar net als antraxx ben ik niet zovaak online maar geef een gil over een tijdstip en ik zal er alles aan doen om er tezijn. Ps wel graag s`avonds of in het weekend ivm werk

13. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    okido,ik laat je wel wat weten.

14. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een raar probleem met tdu. Speel op 480p en in cockpit view zie ik nog net mijn snelheid staan, bv 47KM maar de /H die er achter moet zie ik niet, veel irritanter nog is dat ik daardoor ook niet kan zien in welke gear ik zit aangezien dat er boven staat. Iemand die hier een oplossing voor heeft?

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Zitpositie al aangepast? Dat verschilt bij verschillende auto's.

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Zal anders een overscan probleem van de tv zijn.

Iedere crt tv doet aan overscan en dus rekt de tv het beeld uit. Objecten die dus vlak bij de rand van het beeld zitten, kunnen dan (gedeeltelijk) buiten beeld vallen.
    Tegenwoordig hebben hdtv's een optie waarbij er geen enkele overscan wordt toegepast door de tv.

17. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitpositie was ook het eerste wat ik dacht maar daar ligt het niet aan. Ik merk het dus overal nu, ook in mijn menu als ik op start duw enzo. Eenmaal op mn dashbord is alles weer goed. Zal dan wel overscan zijn. Raar dat daar niets aan te doen is, merk dit in al die jaren voor de eerste keer nu bij tdu..

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Tja, als je een hdtv koopt dan heb je dat probleem niet meer. Het is soweiso zwaar aan te raden om in HD te gaan gamen, je weet niet wat je ziet!

Geen geld genoeg? Koop een monitor!

Je koopt bij Scheer en Foppen een 37 inch hdready plasma van Panasonic voor €439,95 en die geven een waanzinnig mooi beeld!

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil er met mij en Flix Test Drive Unlimited online spelen? De demo. Gewoon ff lekker rond cruisen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Morgen krijg ik de game binnen. Zijn er nog XBW'ers die de game nog in de kast hebben liggen en die morgenmiddag/avond online willen cruisen? Let me know.

Deel Deze Pagina