Meteen alweer kleine dingetjes die kut zijn zoals gewoonlijk voor mij. Ik heb dus net alles gefixt op mijn laptop. Films over gezet en alles, allerlei sites weer opgeslagen bij favorieten en inlognamen enzo weer opnieuw invoeren (was van alles vergeten dus duurde best lang). En programma's installeren zoals Firefox, Flash Player en CCcleaner. In ieder geval, een van die dingen die op het begin bij Start stond was: Windows Live Messenger downloaden en toen ik dat klikte kon ik msn en windows movie maker installeren, maar nu komt het. Na de pc uitgezet te hebben kreeg ik errors met hem opnieuw aanzetten en moest ik hem in herstelmodus ofzo opstarten en toen moest ik dit alles opnieuw doen. Dat heb ik nu allemaal gedaan en is geen probleem, maar dat Windows Live Messenger downloaden is weg dus nu weet ik niet hoe ik aan moviemaker en wat andere programma's moet komen die daar stonden. Msn pak ik natuurlijk wel zo van een site of maar movie maker en ik ben vergeten wat er nog meer stond weet ik niet hoe ik die nu moet krijgen.
Dingen die ik had over gezet van mijn oude pc als films e.d. stonden er nog wel!
Edit: waar de fuck is mijn numlock knop xD
Laatst bewerkt: 26 aug 2009