Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meer banen, meer auto's, meer screens, maar toch ben ik nog niet enthousiast over forza3.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Betere graphics, veel grotere Auction House mogelijkheden + meer keuzes en mogelijkheden om auto's te painten en te tunen. Wat zoek je dan nog meer als ik vragen mag? Racen blijft nog steeds racen. ;)

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    + een nog leukere photomodeO-)

Vraag me ook af wat een game nog meer nodig heeft (misschien iets realistischere handling?)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer auto's op de baan.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    schade model :+

(ben al weer weg )

Nee ik zal eerlijk zijn

ik zit te twijfelen tussen de nieuwe need for speed en deze. Forza heeft mijn vooorkeur

ook vind ik painten gaaf en wil goede leuke online races (met xbw leden)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je snapt hem goed. Games moeten gewoon games blijven, maar streven naar perfectie is altijd goed. ;)

7. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    En je eigen video's maken, 250+ events/ races in career :D

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    toevallig keek ik net de laatste brievemaandag van GK en JJ heeft beide gespeelt. Hij vond beide goed alleen vond hij shift arcade. Dus als je liever iets meer arcade wilt zou ik voor shift gaan en anders FM3

9. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Forza3 wss ook halen. Terwijl ik heelemaal niet zo'n racefan ben, heb ook echt de ballen verstand van opvoeren. Alleen het auto's pimpen is alleen al zo cool om het spel te spelen.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    We willen nòg mooiere graphics, veel meer banen dan in Forza2. Wat een saaie banen zeg! Nordsleife, Sunset Peninsula en Maple Valley waren mooi en leuk om te rijden. De rest vond ik niks.

Die karteltjes vielen eigenlijk wel iets tegen op de auto, nu iemand dat laatst zie.

Meer impact van schade bij het rijden en dus niet met 200km/u een muur inrijden en dan nog gewoon door kunnen gaan.
    Ook graag bredere banen waar je met 4 of 6 man naast elkaar kan rijden en niet waar er voor 2 auto's al te weinig ruimte is.

Meer sfeer bij de start, lekker met monteurs, pitspoezen, journalisten etc. Tijdens de race info van je engineer, ir view en mooier geluid.

Lijkt me ook erg leuk om online te racen terwijl iedereen met precies dezelfde auto start. Is dat er eigenlijk al?

Kijk s naar dit filmpje (jawel Shift). Dit wordt gewoon echt een dikke game met een behoorlijke funfactor. Als de handling gewoon goed is (alle drivingaids op uit), dan gaan wel hier een hoop plezier aan beleven!
    Als Forza3 dit ook kan brengen met misschien nòg meer realisme, dan gaan we een goede tijd tegemoet :)
    http://shift.eagames.co.uk/?shareID=d606143819ef610a032ea4f5f40be2ff

(als ik meer ruimte in mn huis had, dan kocht ik zo'n race-seat. Helaas gaat dat niet passen)

Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dan wordt het wel forza 3. Zou shift en forza wel met een demo komen?

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nadat ik de woorden van JJ op Gamekings hoorde, ga ik alleen voor Forza 3. Shift lijkt me zeker goed, maar ik denk dat die game voor mij een bepaalde houdbaarsheids datum heeft. Misschien als die goedkoper word dat ik de game ooit aanschaf, maar zeker nog niet met de release.

Daarnaast ga je ook geen 2 racegames tegelijk spelen, en met Forza en z'n gameplay heb je al je meer dan genoeg te doen. Ongetwijfeld word Shift weer de beste Need for speed sinds de hot pursuit periode, en ik hoop dat dat in de toekomst nog beter word zodat het misschien nog eens een echte concurent kan worden met de Forza en GT sim gebeuren.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daarin verschillen wij blijkbaar. al die auction, upgrading en painting mogelijkheden vind ik niks. ik koop een racegame om te racen.
    forza2 heb ik erg lang gespeeld en vond het een leuk spel, maar toen race pro uit kwam voelde het eindelijk realistisch.
    met forza moet je voor elk circuitje en voor elke klasse weer een andere auto hebben met andere upgrades om daar snel te zijn. ik wil gewoon meteen gaan racen.

ik krijg steeds meer het idee dat forza3 een uitbreiding wordt van forza2, omdat er maar een paar nieuwe banen inzitten. ( le mans) en barcelona is een saai circuit. ze stoppen er v8 superstars auto's in, maar ze vergeten om een paar van die banen erin te stoppen zoals bathurst.

de feeling van forza2 met een stuur was ronduit slecht en forza3 is weliswaar ietsjes verbeterd, maar het komt nog lang niet in de buurt van racepro wat betreft force feedback, aldus 3 gasten die ik een paar dagen geleden gesproken heb over XBL.
    als ik een nieuwe game zie wil ik allemaal nieuwe circuit (of in elk geval een stuk of 15) en nieuwe auto's.
    ik ga denk ik geen 60 euro betalen voor slechts een uitbreiding. hopelijk kunnen ze me nog overtuigen anders wacht ik lekker op cod6.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

QFT

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Hetzelfde circuit met meer polygonen blijft gewoon saai ;)

Als Turn10 zo close is met de community zullen ze toch op zn minst nog met SPA moeten komen.

edit.

zie daar rechts wel 2 impressive tracks.

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik laat mijn beslissing zeker niet afhangen door een review van een onbekende, terwijl ik niet weet welke game-instellingen deze persoon heeft gebruikt.

Shift zou een arcade zijn wanneer alle hulpjes aanstaan, maar een sim als deze uitgezet worden.
    Ik koop sowieso beide games, maar zolang er geen demo is zou ik als ik jou was, nog geen game uitsluiten. Ik kan me trouwens herinneren dat de demo van Forza2 ook bijzonder tegenviel. Weet iemand dat nog?

Als ik hoor dat Forza3 ook een rewindfunctie heeft, kan je ook zeggen dat het al meteen geen sim meer is. Rewind??? wtf.

Maar ik heb het al vaker gezegd: het belangrijkste is voor mij de fun, het gevoel van snelheid en controle over het voertuig. Het shiftfilmpje dat ik postte vond ik indrukwekkend genoeg en ik heb wat betreft rijgedrag geen verschillen gezien.

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weet je wat nu net grappig is, als ik Forza 3 zo incar zie in de filmpjes dan krijg ik zin dat ook te gaan doen in de game als die uitkomt. Bij Shift vind ik het dan allemaal wat teveel van het goede, met al dat blur en chaotische toestanden. Maar in Forza heb ik daar echt zin in, het ziet er gewoon zo goed en verzorgd uit.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het was in deel II ook al aardig mogelijk, maar dan moet je niet op New York reversed rijden. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina