Philips heeft trouwens aangekondigd om toch weer in het 3d gebeuren te stappen. Vreemd, aangezien ze enkele weken geleden de stekker uit het project trokken
Over je opmerking: de verwachting is dat binnen 5 jaar deze 3d zonder bril te zien is op schermen.
Captain Eon (of EO) met Michael Jackson denk ik? Daar heb ik toen wel s over gelezen.
Wat is precies je bedoeling? Het is meestal beter om je apparatuur direkt op je surround aan te sluiten ipv het vanuit je tv te doen. Bovendien: je zegt dat je surround geen hdmi input heeft. Let erop dat de hdmi van je tv alleen een hdmi INPUT is en je dus op deze manier niets naar de surround kan terug sturen!
Zelfs al heeft je tv een optische uitgang, dan zal deze bijna altijd enkele stereo uitzenden! Alleen bij het kijken naar een tvzender via de ingebouwde hdtuner kunnen sommige hdtv's surround uitsturen bij bijvoorbeeld Discovery HD.
Van welk apparaat wil je het geluid over de surround horen dan? Als je een decoder hebt voor digitale tv, sluit deze dan met een optische kabel aan op je surround.
Decoder gratis? Bij wie is dat dan?
Ik weet niet of ik heb gezegd of een ingebouwde HD tuner slechter is, maar een externe decoder kan je wel makkelijk je hdd recorder op aansluiten en je kunt de optical out naar je surround prikken.
Ik zou niet weten hoe je kunt opnemen met een interne hd tuner in je tv.
Laatst bewerkt: 9 sep 2009