The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oja er zit ook een microfoonstandaard bij :lol:

    Best wel kix eigenlijk :+
     
  2. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zag vandaag al de instrumentbundel incl. game bij de media markt (Alkmaar) liggen...170 euro. Ook werd er een speciale stapel Xbox 360 bundels (Beatles Edition) neergezet.... helaas hadden ze de game los nog niet te koop, die komt wel pas volgende week :'-(
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wtf meen je dat?

    Eventjes MM Heerlen bellen :p
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Media Markt is idd in de fout gegaan, als het goed is ligt hij niet meer in de schappen: http://www.elsevierretail.nl/107658...wsbericht/MediamarktBreektBeatles-embargo.htm

    Wat gaat die bindel met xbox erbij trouwens kosten?
     
  5. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
  6. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die bundel nog om 15u bij de Mediamarkt in Arnhem meegenomen.
    Hoewel ik RB1 instrumenten heb, vond ik die nieuwe wel mooi eruit zien. Bovendien kan ik nu op mn kamer (in Arnhem) de nieuwe instrumenten gebruiken en bij mn ouders de RB1 set.

    Goed, set uitgepakt. Lijkt erg sterk op de RB1 of RB2 set. Dat ie draadloos is, is erg fijn. Daarnaast zitten in de gitaar nog sensoren die ervoor zorgen dat je makkelijker kunt kalibreren. Bij het testen van het geluid zet je de gitaar (als het geluid niet hard staat) voor de boxen en laat je hem testen. Bij het beeld calibreren, gaat het beeld flitsen en door de lichtsensor in de gitaar berekent hij de delay. Wat mijns inziens erg makkelijk werkt en veel preciezer dan handmatig afstellen.

    Goed, de nummer zijn erg leuk om te spelen. User interface is even wennen. Noten springen niet meer kapot maar worden nu sterretjes. Ook ziet de Bass groove en starpower er anders uit als het geactiveerd is.
    Verder dacht ik even dat mijn startknop kapot was, maar blijkbaar moet je deze langer inhouden om ervoor te zorgen dat je een nummer kunt starten. Ook bij pauzeren moet je hem wat langer inhouden, wat eventjes leek op falende knopjes. De GHWT gitaar doet het trouwens prima met TBRB.

    De carrière moet je zelf maar gaan spelen. Daar is niet zo heel veel veranderd, maar wel mooier aangekleed en met mooie filmpjes.

    Wat me opviel is dat je ook bij deze game niet met 2 lead guitars kunt spelen in de carriere. Ik dacht dat daarmee geadverteerd werd. Maar blijkbaar kun je er (kijkend naar wikipedia) alleen meerdere mic's op aansluiten. Ook zag ik dat je de moeilijkheidsgraad kunt aanpassen in het pauze scherm. Dat is dan weer wel handig. En de no-fail mode kun je ook instellen bij het kiezen van de moeilijkheidsgraad van een nummer.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    ^Jah fuck dat, ben net bij MM geweest maar daar hadden ze alleen de Xbox360 bundel....

    Hoeveel kostte ie daar?
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  9. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kostte daar 199 euro. Dus dat is niet echt goedkoper dan online. Maar heb hem nu dus wel een volle week eerder. Bovendien mn salaris alweer binnen. Dus zo'n probleem is dat niet.
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Verkoopt de MM hem nog steeds of inmiddels niet meer? En dan met name filiaal Alkmaar.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Ik doelde op de post van geob81, die had het over €279! Ik zie nu dat het om een ander soort bundel gaat met een xbox360 ofzo.
    Nevermind
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee dat is iets anders ;) Je hebt

    - The Beatles + Instrumenten (die was 199).
    - The Beatles + Mic + Xbox360 (die was 279).
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zoooo ik heb toch maar de band kit gekocht. :+ Bij Salland.eu..schijnt daar t goedkoopst te zijn. Nou maar hopen dat ik t daadwerkelijk krijg, en op de release.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]55515[/GT]

    [ign]14294513&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1021779/beatlesrb_vdr_090509_flvlowwide.flv[/ign]
     
  15. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel: een volledige instrumenten set van The Beatles zelf komt er (vooralsnog?) niet!

    Er zijn wel: game + Ringo's drums + Paul's bass
    zelfde + een mic

    Maar Lennon's gitaar en Harrison's gitaar zijn alleen maar los te koop.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    ^Klopt inderdaad :)

    Maar voor mij is het compleet genoeg :+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ook Eurogamer heeft inmiddels een review (van drie pagina's) geplaatst. De reviewer eindigt met:

    "So while in some ways The Beatles: Rock Band marks the pinnacle of the series' and the genre's achievements, in other ways it also begins to expose its limitations. Nevertheless, viewed in terms of what it set out to achieve, The Beatles: Rock Band is nothing less than a triumph, and one with in-built longevity in the sense that these are songs that have already survived four decades unmatched, now given a new lease of life thanks to remastering and fresh enough to last another lifetime.

    Beatles fans will have their own highlights from the game. Mine is the 45th and final track of the game, "The End", also the final track on Abbey Road, the final album recorded by the greatest band in history. It's the unimprovable climax to an astonishing career, with Paul, John and George trading riffs before the final swooning couplet, encapsulating the Beatles' philosophy, melts into lilting strings that leave you unsure whether to laugh or cry. Before all that, though, Ringo goes ape for about 20 seconds, clattering around like a football riot in a dustbin. On Expert, that's my gaming moment of 2009.

    The Beatles were fascinated by the number nine. 09/09/09 is no coincidence. So it's only fitting that the game gets..."


    Lijkt me niet lastig te raden welke score The Beatles: Rock Band krijgt. :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vooral een dure week. ;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, ik heb het allemaal al een paar maanden geleden betaald, dus dat valt best mee. :p
     

Deel Deze Pagina