[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, helaas niet. 8) De nieuwe friendlist ziet er ook niet uit. :eek:

    Edit:

    Afrika theme:

    [yt]ijuTgUj8lSQ[/yt]
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ziet er wel grappig uit, maar het stijltje van de LBP theme spreekt me meer aan. Ook is de tekst beter leesbaar met de LBP theme. Maar goed, de logo's en teksten zijn nu giga groot in het menu. Ik vond de oude situatie ook al prima leesbaar. Zo groot als het nu is lijkt me niet nodig. En 3 euro voor een theme vind ik voor 1 keer niet erg, ik ga er zeker geen gewoonte van maken om die dingen te kopen. Gewoon eentje, hopelijk dat die donderdag dan hier beschikbaar is.
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
  4. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat thema verhaal ben ik het met je eens. Ik ga er ook wel 1 of 2 kopen maar daar houd het ook wel mee op.

    Ik vind het menu juist beter nu, alles is nu duidelijker leesbaar vind ik.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als alles nu goed gaat krijg ik vrijdag een PS3 binnen. (de 80GB versie nog)

    Heb nog een CRT TV thuis, waar ik voorlopig ook nog op zal gamen, en ik vroeg me af wat voor kabel mijn mede CRTers gebruiken voor de PS3 ?

    De standaard AV kabel in een scart blokje ?
    Of een echte scart kabel van bv. Logic ?

    Toen ik nog een PS2 had zag ik duidelijk verschil tussen die AV kabel en een 3rd party scart kabel, het beeld was met die scart een stuk scherper, is dit bij de PS3 ook nog steeds het geval of zijn de verschillen miniem ?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Een RGB scart kabel zal inderdaad een betere beeldkwaliteit geven dan de standaard meegeleverde av kabel!
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet de scart-kabel wel RGB ondersteunen.
    De plaatselijke gameboer liggen namelijk scart-kabels die wel composiet en S-Video door geven maar weer geen RGB.
     
  8. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hemel wat een brak besturings systeem is dat XMB van de PS3 als je een Xbox360 gewend bent :mad:

    Met name downloads zijn heel slecht te controleren en ook even de laatste nieuwe demo's bekijken is niet eenvoudig, het staat immers niet in chronologische volgorde.

    Heb mijn Ps3 nu een ruime maand en vind het best een leuk ding maar de user interface is net een PSP en veels te veel geklik en omslachtig vergeleken met de 360 die ik al bijna een jaar heb.

    Typisch Sony (omslachtig gedoe)
     
  9. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind de XBM anders een stuk beter als die nieuwe interface van de 360 die vind ik een stuk minder duidelijk en te veel gezeik, en de demos e.d. kan je altijd in de PSN store naar ''in de spotlicht'' gaan daar staat altijd het laatst toegevoegde.

    Nee ik ben echt een stuk blijer met de XBM dan met die NXE die is in mijn ogen omslachtig maarja ieder zn ding he
     
  10. Masterchief71

    Masterchief71 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik dus duidelijk niet.
    Het lukt mij maar niet om verschillende demo's te downloaden in 1 lijst als het ware en dan ook nog overzicht te behouden.
    Nu ben ik het overzicht kwijt en ga ik naar account settings en kijk dan in de download lijst en zie ze staan, staat niks bij over hoeveel % er gedownload is en als ze gedownload zijn blijven ze er ook staan.

    Het multi audio verhaal is ook wat, ik heb het liefst audio via HMDI en tegelijkertijd audio via Optical out (naar 5.1 systeem), Die beiden aan lukken me niet met de PS3, ondanks de nieuwe FW 3.0 waarin dat mogelijk zou moeten zijn.

    Dat domme gedoe met WMA activeren en Divx met een code en registreren enzo, waarom kan Sony nou nooit eens gewoon alle formats pakken zonder gedoe ?
    Sony doet me vaak aan Apple denken, geweldige design en hardware maar vreselijk veel betutteling en altijd eigen afwijkende formats.


    Maar goed, het zal wel persoonlijk zijn, ieder zijn smaak.
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Je kan toch gewoon zien wat je download en hoever die is met downloaden aan de rechterkant onder de optie network en dan scrollen naar download management?
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje daarover.

    Ik heb vandaag eindelijk de ps2 controller binnen gekregen die ik besteld had(oude was stuk) en ben gelijk even een rondje gaan rijden in Gran turismo 4,

    Nu speel ik op een HD-Ready plasma scherm en met het composiet in scartblok kabeltje ziet dat er dus echt niet uit.

    Gaat een Component Cable(officiele van sony voor de ps:cool: hier veel verandering in brengen? Of is dat verwaarloosbaar?

    Want nu lijkt het heel erg alsof ik GT2 speel op de PS1.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wtf.....gamen met een composiet naar scart op een plasma scherm :+

    je weet niet wat je gaat zien als je er een hdmi of component kabel in gaat drukken!

    edit: of bedoel je met een ps2? Dan is het verschil trouwens ook erg groot!
    check:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1092181/1

    je ps2 nog wel even op component zetten ;)
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de playstation 2 ja, (Sorry daarvoor, Maar ik zag geen playstation 2 topic)

    En zo te zien gaat het beeld er stukken op vooruit dus ik laat die kabel lekker in bestelling staan.

    Ik heb overigens de officiele van Sony besteld (die eigenlijk voor de ps3 bedoelt is) ervanuit gaande dat die kabel de beste keuze zou zijn,
    Maar is dat ook zo? Of zijn er beter componentkabels op de markt?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    check:
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=109799

    ;)

    ik heb gewoon de officiele gekocht. Betere zijn er sowieso niet en van die goedkopere vertrouwde ik de kwaliteit van de aansluitingen niet, zagen er cheap uit.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]

    Nieuwe stijl van de boxarts van de PS3 games, ziet er beter uit!
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind je? Die linkse, die oude, ziet er ook niet helemaal correct uit lijkt me. Moet ze sowieso in het echte doosje zien vooraleer ik mijn conclusies trek, maar momenteel gaat mijn voorkeur toch uit naar de oude.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wtf hebben ze met de nieuwe fw gedaan! :mad:

    Er is niks meer over van het elegante wat het eerst had. Het lijkt wel alsof er een vergrootglas op losgelaten is. Daarnaast zijn de grijze dozen om je friends heen spuuglelijk en passen de vierkantjes van de ps store van geen meter in het beeld, ik wil daarnaast van dat vak rechtsboven af.....theme van Afrika is geinig, maar je ziet niks meer van het menu. XMB was echt stijlvol <_<
     
  19. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    In de Europese store zijn heel weinig film trailers beschikbaar en in de US store kan ik ze niet downloaden... Doe ik iets verkeerd of is dat 'beveiligd'?
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, same thoughts here !

    Vooral de balk rechtsboven (statusbalk) is rete-irritant. Ik wil gewoon een optie om die balk aan/uit te zetten. Daarvoor vond ik de tijd rechtbovenin ook irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina