Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien weten jullie het wel al heb ik t niemand nog zien melden: luister ook naar de stemmen!
    Als je hoort: "enemy spotted" dan zit er een vijand in de buurt.

Hetzelfde bij: "there are more of them" wanneer er 1 is gekilled. Dan loopt er dus nog 1 of meer rond.

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dit was bij Bad Company ook al zo; heel goed en meesterlijk gedaan. :)

3. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Echt waar? Ik zal m morgen s bestellen. Zag m in t buitenland voor 10 pond :)

Bij 1943 is t ook aan te raden om altijd in een squad te gaan zitten. Dat heeft het voordeel dat je niet alleen bij je vlaggen kunt spawnen, maar ook bij je teammaten en dat is heel makkelijk.

Ik vind t alleen jammer dat er geen goede surroundeffecten te horen zijn. Ik hoor ze niet in ieder geval.
    Die tanks dreunen wel lekker trouwens.

Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Bij Bad Company roepen ze iets in de trent van:

Sniper on the roof of Enemy Tank spotted. Jij moet als speler wel goed uitkijken dus als je wilt winnen. ;) De uitspraken zijn niet helemaal letterlijk, maar persoonlijk vind ik Bad Company wel iets beter dan 1943. Verhaal is echt dik lachen en de MP is beter dan bij de release. Tevens heb je online Gold Rush en dat is voor mij de game mode van het decennium. ;)

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Gold Rush? Wat houdt dat in?

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    have you lived under a stone ??

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik sprak iemand online op battlefield en die wist te vertellen dat er binnen 3 maanden 1 tot 3 nieuwe maps gelanceerd worden. Iemand die daar iets over weet?

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Geen idee, maar zou goed nieuws zijn, uiteraard afhankelijk van de prijs en de kwaliteit van de levels.

Stel dat ze dit trouwens iedere 3 maanden doen, dan ben je straks dus uiteindelijk toch nog meer geld kwijt dan aan een normale release, wat natuurlijk weer een beetje spijtig is...

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien wordt het maar 400 punten. Dan lijkt het mij niet echt een probleem. Das 2,50 voor mij en dat vind ik niet veel.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind het een hele goede manier om een game interessant te houden.

Kijk naar GTA4 bijvoorbeeld, nu komt er een nieuw vervolg. Een goede ontwikkeling, want anders zou je de game nooit meer spelen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het is een mode waarbij je goud kratten dient te vernietigen of te beschermen. Je gaat steeds een stukje verder de map op of je word steeds een stukje verder terug gedreven. Het is een zeer boeiende mode en ontzettend lastig soms. Vooral het level in de russische bergen vind ik nog bijzonder zwaar als aanvaller. Als verdediger is die niet moeilijk en als sniper is het een waar schietparadijs. Anyway: Het is een zeer coole mode op grote afstanden, maar ook op korte afstanden heb je ook genoeg knal plezier. ;)

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als ik het goed begrijp gewoon een variant van conquest maar dan geen vlaggen maar goud ofzo.

@ Striker - Spel nooit gespeeld

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik zoek wat mensen om een keer als goede squad te spelen. heb nog niet met egt teamwerk fespeeld.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd je hebt steeds een kamp met 2 kratjes die je of handmatig moet activeren om kapot te maken of op er op schieten.

Ook is er een tijdbalk , als deze leeg is dan winnen de defenders , als de attackers binnen de tijd de beide kratjes kapot hebben dan schuift het weer een kamp op net zo lang totdat de tijd over is of alle kratjes kapot zijn.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja inderdaad, maar persoonlijk raad ik de mensen liever Gold Rush aan. De MP vind ik beter dan die van COD 4, want bij die game heb ik vooral het idee dat het om de naam van de serie gaat en niet de MP op zichzelf. Probeer het spel eens via de Bazaar te ritselen en je zult een hele leuke ervaring krijgen met uitdagende achievements en een prima puntensysteem. Dat puntensysteem vind ik ook overzichtelijker en beter uitgewerkt. Het is een kwestie van uitproberen. ;):b:

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag met een Hollander in n team gezeten (hij staat 77ste op de wereldranking, ik nu 219) en dat ging weer heel erg goed. Altijd top squad en de tegenstanders werden behoorlijk afgeslacht :thumbs:

Als je een team zou hebben van 4 man, dan is het helemaal feest denk ik. Kan een team uit meer dan 4 man bestaan eigenlijk?

Oh ja wouw5, voeg mij maar aan je friendslist: Ferry Sonder

Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren ook weer even opgepikt dit spel, meteen de eerste 5 potjes #1 geworden met scores van 600+. Blijft toch zo makkelijk he die vlagjes capturen, tankje besturen en gewoon ass kicken met een sniper. :D Wel jammer dat het spel 'maar' 3 maps heeft waarvan ik Iwo Jima de minste vind en Wake Island de leukste. Maar ik vind ze alle 3 erg vet om te spelen, alleen vliegtuigen besturen doe ik bijna nooit. Da's gewoon niet mijn ding. Ben meer van de actie en echt spelen om te winnen dus heb elk potje wel rond de 8 vlag captures.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Flags capturen is ook mijn hoofdzaak ja. Alleen begrijpen de meeste gasten niet dat je de laatst vlag beter NIET kan capturen. |:-

Als de tegenstander nog maar 1 vlag heeft, dan is dat hun respawn point en als je die in je vizier hebt dan is het prijsschieten.
    Wanneer je alle vlaggen hebt, weet je nooit waar ze weer opduiken.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Waar ik me dan weer aan erger is dat ze ook totaal de basis niet beschermen.
    Vooral in het begin pak ik meestal 1-2 basissen en zoek dan mijn stekkie om de rest van de match te zitten, maar bijvoorbeeld gisteren op Wake Island, match begint, ik capture snel de eerste 2 flags, en ga snel onderweg naar de airport, en dan zie ik op mijn radar dat een flag die ik echt 1 minuut daarvoor heb veroverd ofzo, alweer ingenomen wordt(!).

Of dat teamleden je nauwelijks 'beschermen' zodra je even wat bommetjes uitlegt op de basis.

Soms is het trouwens echt heerlijk om verstopt te zijn op een vijandige basis, en je vizier gewoon gericht te houden op de stilstaande jeep :D .
    Dan stappen er echt achter elkaar vijanden in -boom headshot!- :D
    En gister iemand headshot-gesniped vanaf de airport op Iwo Jima die op de vuurtoren zat. Ik heb wel eens langere snipes gehad geloof ik, maar in 1x headshot van die afstand zijn wel die 'kicks' waarvoor je het doet, zeg maar :)

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    dat is idd ook wel grappig in dit spel, de drawing distance van de vijanden rijkt verder dan de drawing distance van de schaduwen, dus je kunt die kerels in de bunkers als je oplet van veraf al zien :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina