Maar Parasite Eve was dan ook geen JRPG dacht ik, het was meer een Resident Evil achtige game. Was inderdaad een vette game.
Het was echt een JRPG. Je kon vrij rondlopen vergelijkbaar met Infinite Undiscovery. Als je dan een vijand tegenkwam ging je in battlemode.Je had dan een actief turn based systeem. Je kon vrij rondlopen dat wel. Maar het vechten werkte als in een RPG. [yt]j-vsRU5V0uQ[/yt]
Waarom post jij in jRPG topics? Stiekem wil je ze wel spelen. Overigens vat ik het battlesysteem nog steeds niet na deze video. Ik heb hier geen geluid, dus misschien legt die gast het wel uit, maar is het nou real-time of turn-based of zelfs iets daar tussenin?
De enige die ik óóit wil proberen (omdat ik me voorgenomen heb om op de 360 ieder genre minstens 1 keer de kans te geven) is FFFFFXXIXIXI. Verder post ik gewoon dat filmpje omdat... ach moet je dat nog vragen? It is what I do.
Ik snap die verschillende camera posities in het begin niet. Één character doet een aanval, hij springt en schiet op een vijand, opeens lanceert hij weer in de lucht met een salto, schiet niet, lanceert weer met een salto, schiet wel.. en dan is de beurt over.
Volgens mij sprong hij toch ook naar andere tegenstanders? (weet het niet meer zeker). Maar hij heeft maar 9 kogels. Dus als hij een bepaalde tegenstander eerst dood wilt hebben vanuit tactisch oogpunt kan hij bepaalde sprongen niks vuren. Maar dit is natuurlijk speculatie. Ben wel benieuwd wat het gaat worden hoor. De battlemuziek spreekt mij niet heel erg aan eerlijk gezegd.
Typisch Japans. Antwoord op je vraag: omdat het er cool uit ziet. Mijn gevoel zegt me dat dit niet een geweldige titel gaat worden. Wel een leuke game voor de JRPG fans natuurlijk. Een zoethoudertje voor FFXIII als je het zo wilt noemen.
Nieuwe screens, die blijkbaar in het Frans zijn (god knows why ): Ook al ziet het er bruut uit, gaat deze game helaas floppen.
Die personages zien er ook altijd hetzelfde uit van Tri-Ace Hopelijk zit dat gevechts systeem goed in elkaar en is er een boeiend verhaal aanwezig.
Als ze slim zijn releasen ze hem idd pas minimaal in de zomer, anders gaat de game toch echt floppen.
De Japanse boxart: De NA/EU boxart: Voor een keer geef ik de voorkeur aan de NA/EU versie, hoewel de Japanse versie net als vele andere boxarts meer artistiek zijn.