LB gebruik ik nooit bij een vrije trap, ik draai hem altijd in met RB. 90% van mijn vrije trappen gaan er ook in.
90% lijkt me een beetje sterk, op exact 16m misschien wel maar LB op 25M is zeker wel handig, rb op zo'n afstand heeft die keeper nagenoeg altijd.
Is er trouwens een manier om te zien hoe vaak je met welke clubs hebt gespeeld online? Ben ik wel benieuwd naar.
Ok ik heb er genoeg van ik ga ook maar eens een lekker dreamteam maken. Als je tegen zon team speelt is het 9 van de 10 x gewoon magneetvoetbal waarbij elke afvallende bal of bij een tackle de bal in de voeten van de tegenstander beland. Dat geluk heeft me nu al zat punten gekost, tijd om ze terug te winnen.
Haha ja, +1. Als je ziet dat ze een dreamteam hebben, waarom quit je dan niet binnen de eerste 5 minuten? Dan verlies je ook geen punten.
Tja, anders is het kiezen voor stoppen met online spelen. Dat is overigens waar ik voor gekozen heb, ook al win je van die gasten met dreamteams, de lol gaat er voor een erg groot deel af, een team met Messi, Torres en Ronaldo is niet leuk om tegen te spelen..., maarja, ik concentreer mij dan ook volledig op FIFA 10. Sinds die glitch is het er vele malen minder op geworden. Verlies je dan ook niet je winning streak?
Ook quitten binnen 5 minuten doe ik regelmatig, om vervolgens het volgende potje opnieuw een glitcher tegen te komen. Of ze hebben het "normale" Man Utd, met iedereen op 99. Heb het trouwens ook nog maar niet gedaan, heb het spel even aan de kant gelegd. Maar no way dat ik door zulke mensen ga stoppen met online spelen. Vind het gewoon triest dat EA dit bewust niet verhelpt met het oog op FIFA 10.
Ik speel zowiezo niet meer tegen Man United. Ik heb ook als default team Ajax ingesteld, en vaak zie je mensen met Man United komen, en dan switchen ze naar lagere clubjes. Laatst ook de wedstrijd Ajax - Anderlecht gehad, veel leuker dan Man U - Barcelona.
Ja, dat heb ik ook een tijdje volgehouden, maar het is niet leuk als je 20 keer moet quiten voordat je een fatsoenlijke wedstrijd hebt. Soms dan speel ik dan toch AZ - Juventus ofzo, en verlies ik heel unlucky met 1-2, 1-3 omdat ik eruit wordt gelopen of omdat mijn verdedigers de bal niet weg kunnen koppen..
Ja precies, dat heb ik ook. Maar misschien komt dat omdat ik pas lvl 15 ben, en al die glitchers level 20+ zijn. Ik speel toch echt vaak wedstrijden met Ajax tegen clubs als West Ham, Sunderland of PSV. Altijd wel leuk. Gister werd er wel een gast pissed na de wedstrijd omdat hij vond dat het thuisshirt van Ajax en het thuisshirt van West Ham teveel op elkaar leken: "Next time switch your home shirt you Dutch wanker"