[XOne] Mirror's Edge [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mrt 2009.

1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Wat moet ik in welke hoek zien staan? En CommanderJ, waar doel jij nou op :confused:?

2. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie post nummer 377 (vorige pagina), daar wordt het antwoord gegeven!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Slecht korte termijn geheugen? 8)

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    srry :9 En toen ik het net opstartte stond er in de rechterbovenhoek: 'You have not fired a shot at anyone'. Dus ik kan hem nog halen :) Zit nu even vast, maar ga het meteen weer verder proberen.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Joepie uitgespeeld! En zonder iemand te raken :cool:. Nu nog een keer op easy de bags verzamelen en op hard uitspelen, maar eerst een time trials en speedruns proberen. Na het huiswerk dan -_-.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je weet dat je gewoon weer je chapters kan accessen op normal en dan de overige bags per level kan pakken? ;)

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nee wist ik niet, maar nu wel. thx

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als je dan gewoon chapter kiest, dan zie je ook ergens staan hoeveel bags je al hebt van de 3 per chapter.

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gewoon 1e playtrough op Normal zonder te schieten, 2e op hard + alle Bags meenemen. Hard is toch simpel als je mag schieten.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik houd totaal niet van collectibles verzamelen, helemaal niet als het alleen een achievement oplevert. Daarom wil ik die gewoon compleet apart doen en dan hoef ik er geen aandacht aan te besteden als ik op hard speel.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Godver, wat zijn die time-trials en speedruns moeilijk 8) als ik niet snel beter erin wordt dan denk ik niet dat ik de 1000 of 1250 ga halen. maar youtube filmpjes kijken nu en hopen dat ik iets vind wat me in die speedruns veel tijd bespaart.

edit://

lol ok. net dus zo'n filmpje gekeken en die gasten pakken het ontzettend anders aan dan ik. ff uit mn kop leren en dan proberen denk ik :9.

edit 2://

Speedrun van Chapter 1 gecomplete met een tijd van 5 min, 10 sec en een beetje :cool: Beter dan ieder in mijn friendlist. Of het ook beter is dan Dulle weet ik niet want zijn lijst zit vol :{

Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    jezus, eindelijk de achivement Chapter 2 Speedrun gehaald met nog maar 93 honderste over. wat een kutlevel was dat zeg. weinig plekken om veel tijd echt op af te snijden. eigenlijk alleen het begin een klein stukje.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klasse. :thumbs: Als je Chapter 2 weet te halen dan kan je de andere runs ook wel.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Die en Chapter negen zijn veruit het moeilijkst, succes! :)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zo goed is Dulle niet, hoor. Overigens heb ik, zoals Shin David ook al heeft gemerkt de eerste tijden nooit verbeterd en zijn die nogal matig.

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik laat m nu ff rusten. ga even gewoon mensen schiete zonder tijdslimiet in medal of honor airbourne.

maar als dat de moeilijkste is dan ben ik nu wel redelijk gerustgesteld.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, niemand heeft zin gehad om hun speedruns te perfectioneren. Aangezien ze zo lang duren allemaal. Het was meer van: binnen de tijd finishen en op naar de volgende.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Speedrun Chapter 3 ook gehaald. Vond hem bijna net zo moeilijk als 2 moet ik bekennen. Gelukkig kon je hier wel meer tijd overal eraf hakken. Het was gewoon kut op het moment dat ik moest vechten, want ik ben heel slecht in disarmen :'-(.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vanaf 5 mag je proberen m'n tijden te beaten :+ Of vanaf 4 ofzo, ik weet niet waar ik begon.

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat ik nog even de tassen morgen haal en hem dan weer op zij leg voor een weekje ofzo. dan heb ik namelijk alle makkelijke GS gehaald uit de game denk ik en er is een challenge bezig, dus...

Deel Deze Pagina