[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik kreeg binnen een dag nog een reactie op mijn eerste mail, niet dat het me geholpen heeft...
    En bellen lukt me ook echt niet, ik heb vorige week echt zo vaak gebeld, elke keer een ander tijdstip geprobeerd maar elke keer weer hetzelfde; de wachtrij is te lang en er worden geen nieuwe bellers aangenomen in de rij.=(
    Maarja na een week ben in het ook zat dus ik ga gewoon verder met halo3:+

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    eens...

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    my bad :+

*Gaat in de hoek zitten*

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Eindelijk iemand die het ook ziet! <3

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komt allemaal nog uit TBC. Eigenlijk alles verdient op de AH en was Gems cutten (eigenlijk ook AH, rough gem kopen, cutten en dan weer verkopen).

Vandaag ook weer die journal die in Hillsbrad dropt voor 2k verkocht. Kun je nagaan wat vooreen idioten er rond lopen. Heb hem 2 weken constant erop gezet voor 8k BO en nu ineens voor 2k en hij was meteen weg. Zal wel een gast zijn die constant de AH scanned en spullen automatsch op koopt waar hij een minimaal bedrag aan goud aan kan verdienen. Daar speel ik dus op in ;)

Tevens vandaag de CoS HC mount gewonnen :) Nou jah gewonnen iedereen had hem al ^^

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn account nu weer opnieuw geactiveerd. Verveel me toch een beetje qua games. Iig, ik ben nu van plan casual te spelen (gewoon exalted halen, mounts halen en titles halen en shit, vind ik ook altijd leuk) en met hier en daar wat PvP. Nu heb ik dus alleen 1 probleem: Ik heb niet gespeelt voor 8 maanden en heb geen besef meer wat een goede build is. Zoals ik al zei ben ik gewoon van plan om een beetje te funnen / grinden op 80 met zo hier en daar wat PvP.
    Zo heb ik een 80 Death knight, iemand enig idee wat 2 goede builds zijn (1 fun/grind misschien en 1 pvp?)
    Ook zit ik met nog iets - aan de mensen met een druid / paladin. Wat denken julie dat toffer is op 80? Ik heb met mijn paladin in TBC geraid en een retribution paladin lijkt me erg tof op 80 en daar een beetje zooi op halen. Maar aan de andere kant lijkt me Tree of Life me ook erg leuk. Suggesties?

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik speel op Runetotem, maar dan ook nog maar sinds december vorig jaar. Het is nog steeds wennen met bepaalde dingen. Een pro zei ooit eens tegen mij dat het wel 4 jaar kan duren voordat je het spel echt kent. Ik kan nu nog steeds geen quests vinden voor mijn DK om de gnomes op exalted te krijgen. Ik heb die lijst dan wel gehad, maar ik heb meer aan namen met gebieden waar gnomes zitten. Over dat Gold kan ik het volgende zeggen: Met blacksmithing laatst 2K+ G verdiend door twee titansteel destroyers te koop te zetten.

Engineering kan ik iedereen afraden, is na 300 peperduur om te levelen.

Gems? Kun je me daar eens meer over uitleggen? Heb altijd wel wat trek in meer handel en Gold verdienen. :)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Helemaal niet. Neem gewoon mining, en het kost geen drol. Ja, hooguit wat uurtjes om te farmen... Ik heb om het wat sneller te doen hooguit 500G uitgegeven aan mats zodat ik mijn eigen chopper kon vouwen :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die heb ik ook, maar ben gestopt met engineering. Uren investeer ik liever in levelen en raiden dan mijn professions. Sowieso raid ik al niet veel en dat is ook omdat mijn guild piepklein is. Heb ook geen zin om voor noob uitgemaakt te worden, er zitten best wat no life macho's op Runetotem.

Iemand trouwens een tip om fishing sneller te levelen? Echt, dat gaat zo traag.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind je? In Vanilla was het echt en ramp. Kon je goed 10x vissen voor 1 skillup...

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Maak daar maar 25 van. :+

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    lvl fishing gewoon in Northrend. Ik ving op skill 267 mijn Turtle :cool:

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je dat dan ook lvlen als je fishing skill 1 is in Northrend?

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook fishing levellen in IF/Org (hangt af van je faction), en meteen een potentiele achievement halen :9 (tegen de tijd dat je naar max hebt gelevelled heb je hem bijna zeker wel)

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Yessssss.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister 450 LW gedropt voor Enchanting. Aan die dingen die je maakte had ik niks. Alleen de leg armors, maar als ik de mats op mijn server los verkoop verdien ik er meer op...

130AP op bracer kan ik vervangen door 2x 40 AP op ring en 1x 50 AP op bracer. Kom ik ook op 130.

Zit nu op 350 enchanting. Had gelukkig heel veel Q rewards bewaard om ze later te dissen aangezien ik al een tijdje van LW af wilde.

Verder zit ik ook te denken om skinning te droppen. Heel veel verdien ik er niet mee maar de CSR is natuurlijk wel nice.....dilemma.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Skinning zou ik ruilen voor tailoring. Je kunt dan cloaks maken en veel tassen. Mensen blijven altijd wel behoefte hebben aan tassen waar loot of ammo in kan. ;)

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Enchanting is, zeker na +- 420, extreem duur om te levelen, maar het is o zo gewild (tenminste op mijn server). Ik verdien dagelijks minstens 50 g aan tips als ik toevallig door een stad heen loop en er wordt gevraagd naar een enchanter.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    50g vind ik niet veel. Ik verdien met dailies ruim 500g per dag.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    50 g zonder enige vorm van inspanning gaat er bij mij wel in hoor :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina