[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gfx van ODST zijn goed, tenminste geen blur zoals je een veel andere games ziet tegenwoordig. En Kabuto, niks nieuws in de gameplay? Ik weet niet welke Halo 3 jij hebt gespeeld maar volgens mij speelde je met een Spartan en in ODST met een groep ODST's. Halo ODST is kwa gameplay totaal anders dan Halo 3 en grafisch is het allemaal net iets beter. Dit komt ook door de nieuwe resolutieregels van MS.
     
  2. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft heeft geen nieuwe resolutieregels, ze hebben juist een resolutieregel verwijderd. Ik weet niet wat je bron is maar ik heb het artikel op Gamekings.tv gelezen en daar was het gewoon verkeerd vertaald van het Engels. Dit artikel op InsideGamer heeft het wel goed vertaald. ;)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nu kan het alleen maar beter worden. Hou er wel van, verbetering in games. O-)
     
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet hoor, de game is al immers al gebrand en een stel Fransen spelen hem al volop... ook niet een leuke gedachte vind ik
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Is al bekend hoe lang je over de campaign doet?
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij niet, maar ik verwacht ongeveer net zo lang als Halo 3.
    En aangezien ik die campaign minstens 3x uit heb gespeeld vind ik dat prima!
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    dat vind ik niet prima. Ik had halo 3 op legendary in 5 uur uitgespeeld. Firefight lijkt me niks dus deze campaign moet echt ontzeeeeeeeeeettend goed zijn wil ik dit spel kopen. het trekt wel me interresse, want volgens mij is het wel een goed concept.
     
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    5 uur? Ik geloof je niet, zelfs met z'n 4en is dat bijna niet te doen, over The covenant alleen al doe je als je erg snel bent ongeveer een uur.. Lijkt me niet dat de overige 8 missies bij elkaar in 4 uur te doen zijn...
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    zeker wel. ik en 3 maten hadden dit spel gekocht voor de multiplayer, maar niemand van ons had zin in de singleplayer. dus toen we de multiplayer al 3 maanden hadden gespeeld, besloten we op een regenachtige zondagmiddag de campaign te gaan doen. we begonnen rond 12 uur en om 6 uur waren we klaar. en we hadden denk ik een uur aan pauzes genomen.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je spellen vaker hebt gespeeld SP of MP en ik denk echt niet dat geen van de 4 mensen de SP niet gespeeld heeft en ook nog dingen skipped en voorbij rent/rijd (grote kans) dan speel je het natuurlijk een stuk sneller uit dan normaal.

    Ik ga gewoon herioc doen of zo en daarna nog een keer legendary.
    En natuurlijk veel FireFight. Moet alleen nog zo'n SGT. Johnson code ruilen. :'-(
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Link click

    En omdat ik zo lief ben deel ik met jullie de authorization codes. <3
    Dutch's code- 12-485-TA
    Kojo Agu's code- 15-926-PI
    Mickey's code- 47-074-SN
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    He? Zijn de achievements al bekend? :+

    Of komt dit van een 'gelekte' lijst? En zijn ze dus nog niet officieel bekend?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Krijg je bij ALLE exemplaren van ODST een beta key voor Halo Reach? Aangezien op de FRS site kijkt dat als je ODST koopt een beta key erbij krijgt..maar die zit er zoiezo toch al in??
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Deze zijn dan opzich niet zo moeilijk, maar eerder tijdrovend. Ik hoop alleen niet dat ze voor elke moeilijkheidsgraad weer 100+ punten gaan vergeven. Halo 3 was wat betreft achievements een flinke domper voor mij, zeker als je nu 1750 GS kan halen voor die game. Dat vind ik een tikje overdreven. ;)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja is een optie in het menu
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat bedoel ik juist, met nieuwe regels bedoel ik dat ze soepeler zijn geworden. Halo ODST is trouwens de eerste game zonder de 720p resolutieregel. Hierdoor zou waarschijnlijk de framerate iets stabieler zijn.

    ODST is al een tijdje gelekt op internet, achievementlist is nu al zeker bekend.
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn geen nieuwe regels maar ik snap wat je bedoeld. Ze zijn inderdaad soepeler geworden en dat kan goed uitpakken als ontwikkelaars er goed mee omgaan. Het heeft alleen weinig invloed op Halo 3: ODST want Bungie mag die regels van Microsoft gewoon negeren zoals ze ook deden bij Halo 3.
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nee, 1 gast had hem al een keer op heroic gedaan en een groot deel van legendary.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, is waar ook...
    Ik hoop dat ze een beetje leuk zijn. :9 (nee, ik ga ze niet opzoeken, verrast worden door een achievement pop-up blijft het leukste)

    edit: Die van Halo 3 vond ik bv wel leuk (de originele 1000). Uitdagend maar niet overdreven moeilijk.
    Je hoefde voor geen enkele achievement te grinden, en ze waren gewoon leuk om te halen.

    Behalve die Killing Frenzy! 8) Anders had ik al lang 1000/1000
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, de orginele 1000 van Halo 3 was gewoon precies goed. Ik vind het dan ook jammer dat ze de game opeens hebben verhoogd naar 1750. :mad: Nieuwe achievements zijn leuk maar 1250 punten was meer dan genoeg geweest voor Halo 3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina