[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de frontpage...Wordt het niet eens tijd dat op de game info pagina's ook eens de achievements worden weergegeven? O-)

Moest er opeens aan denken... Zijn genoeg sites die dit hebben, en het lijkt me dat inmiddels bewezen is dat achievements populair genoeg zijn. :p En dan heeft een site die zich volledig richt op de Xbox niet eens een achievements sectie?

't is maar een ideetje...

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bied je je diensten aan om alle achievements toe te voegen? :)

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is ongelofelijk maar waar, deze mensen hebben ook nog een leven naast XBW.:b:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Goh. -_-

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is er iets mogelijk door een koppeling met andere achievements sites. Dat lijkt mij het makkelijkste. Een andere Xbox site geeft bijv. ook prijzen weer van Budgetgaming.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou ook prima zijn. Ik heb ook nooit gezegd dat ze allemaal handmatig toegevoegd moeten worden (dat zou opzich mooier staan, maar ik snap ook best wel dat het een pokkewerk is)

Als je de grootste site wilt blijven moet je imo uitbreiden en verbeteren. In deze tijd lijkt me het als Xbox site niet meer dan normaal dat je *iets* met achievements doet

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben het ook wel met Dulle eens. Maar ik begrijp idd dat het een pokkewerk is. :)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan de helft van die redactiemensen wel weg strepen. En dan is het nog erg, erg veel werk om zoiets handmatig te doen. Dat is gewoonweg gekkenwerk. Welke andere mogelijkheden er zijn, laat ik aan Mirik over.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn maar erg weinig sites die dit op de gamepagina's hebben staan, veel van de grotere xbox sites hebben dit ook niet (zo niet allemaal). Waarschijnlijk is dat omdat je het dan ook moet doen bij álle spellen en niet bij een paar, dat zou betekenen dat je de complete database moet updaten. Je kan het dan wel vanaf nu blijven updaten maar dan ben je niet erg consequent bezig. Ik ben het ermee eens dat er bepaalde dingen geupdate moeten worden maar dit is in mijn ogen niet één van die dingen.

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het mogelijk om de reclame aan de rechterkant van je scherm weg te halen?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit niet een van de dingen...? Achievements zijn hét trademark van de 360, en juist dat mist volledig van de site.

Zoals FFWD zegt kan het anders ook gewoon met een koppeling naar een achievements site. (x360a bv), dat is al een stuk minder werk.

@Syn3rgy: AdBlock Plus voor Firefox

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja op die manier wel. Maar ik bedoelde dat ze op xbw worden geplaatst, en daar zie ik niet iets in. Maar via een link naar x360a is wel handig.

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik gedaan, maar helpt niet?

Edit : heb het al, noScript geinstalleerd :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Rechter muisklik > Blokkeren. Wel even eerst er nog op klikken natuurlijk :)

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dan wordt het tijd om de redactie eens te vervangen?
    Ik weet zeker dat een paar mensen waaronder ik graag het redactie team zouden komen versterken.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heeft niet met vervangen te maken, heeft er mee te maken dat bepaalde mensen met de redactiestatus al in geen jaren niet 'gewerkt' hebben. Het huidige team is; Mirik, Peter Oth, Sen, Yaron, Killamonkey, Nightbringer, Cookie en ik. Op't moment hebben we geen redactieleden nodig (tenzij jij voor XBW een Achievements database gaat maken), en anders hoor je het wel.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Plus 3/4 van de crew lijkt mij ook niet echt aangenomen te zijn om een achievements database te maken.

Denk dat het mocht het kunnen XBW gewoon ergens hier tussen een subcategorie moet maken met Achievements die linkt naar een achievementssite. Anders is het echt way te veel werk voor iets wat volgens mij ( in mijn ogen ) niet echt van belang is.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou, ik zie anders niks dat jullie iets doen, als er iets wordt gezet op de site, dan zet mirrik het er altijd neer of is hij de enigste die het erop kan zetten? Want anders no-offence.
    En eerlijk gezegt, vindt ik dat de site wel iets meer nieuws mag bevatten en idd zoals dulle zegt ook een lijst met chievs.
    En als je dan wil zeggen dat er geen ruimte is voor newbiezz, dan kun je het ook normaal zeggen en niet zo bot;)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Meer nieuws? Neem eens een kijkje naar bijvoorbeeld de dagen zaterdag, donderdag en dinsdag. Negen nieuwtjes over enkel Xbox 360 games op één dag, veel meer zal je niet tegen komen.
    Daarnaast houdt de rest de redactie zich bezig het met het reviewen van games. Daar zit ook tijd en werk in.
    Daarnaast vind ik het uiterst onvriendelijk van je om te zeggen dat 'jullie' (de rest van de redactie?) niets doet. Ook heb ik niet de intentie gehad om bot tegen jou / anderen te zijn. Ik zeg dat er momenteel geen mensen nodig zijn, TENZIJ een nieuwe Achievement database maakt.
    Wil je zelf graag bij de redactie? Doe dan eerst iets aan je Nederlands. :)

@Fiasco: Wat jij voorstelt lijkt mij een goed idee. Dat moet dan met een bepaalde Achievement-site afgesproken worden, maar is wel een goede en effectieve oplossing. Natuurlijk zijn er andere opties en wordt dit eerst besproken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina