[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was bij Halo 3 ook al het geval, Halo 3: ODST is dus niet de eerste.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Toch was dat niet erg in mijn ogen. Bij Halo gebruikte Bungie het excuus dat ze met hun filter meer frames/second nodig hadden. Wellicht was de resolutie minder, maar het resultaat mocht er wezen! Ik lig er dus niet wakker van dat ODST een kleinere resolutie heeft.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Daarbij kan lagere resolutie ervoor zorgen dat je meer lightning effecten, anti-aliasing en dat soort meuk eroverheen kan gooien en de performance gelijk houden, dus uiteindelijk nog een beter resultaat kan krijgen dan wanneer je een hogere resolutie had met minder effecten.

    Volgens mij ook de reden dat MS die regel de deur uit heeft gebonjourd.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heeft dit spel 2 discs?

    En die co-op die er inzit, is dat offline?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1. Ja. 1 voor Halo 3: ODST (Firefight en de campaign) en 1 voor de Halo 3 MP
    2. Ja,
     
  6. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    dus als je na een potje Lone Wolves een potje Firefight wil spele dan moet je er een andere disc inschuiven? Het word je weer niet makklijk gemaakt 8)
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wat betekent: Non-cold storage DLC required ?
    ik wil verdomme multi team spelen.

    dat is btw verneukt van bungie :mad: al die afpersingen met die dlc
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat je alles moet hebben behalve Cold-Storage wat natuurlijk nergens op slaat want Cold Storage is de enige die gratis is.

    Je kan iig geen normale multiplayer spelen zonder de betaalde DLC maps.

    Maar goed met ODST krijgen we tenminste weer alles.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat ik hem toch wel ga halen. Maar aan de andere kant twijfel ik weer 8). Multiplayer van Halo 3 was wel geniaal. Ik denk dat ik hem gewoon haal, meteen co-op Legendary (?) met een vriend van me en daarna Firefight uitspelen :cool:.

    Zit The Flood eigenlijk in ODST?

    E: Net toch maar besteld bij Gamehubs :thumbs:.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij geen enkele Halo game wisten we van tevoren of er Flood in zou zitten. Het is een wezenlijk onderdeel van de Halo storyline, dus het zou goed kunnen. We weten nog niet hoe het verhaal loopt, dus om antwoord op die vraag te kunnen geven, moeten we eerst de game spelen. :)
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel ruk zijn...
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de flood altijd wel lachen...die levels van hun waren altijd een dikke uitdaging om van checkpoint naar checkpoint te komen in Legendary :+
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het al bekend is maar als je hem bij bartsmit pre-ordered krijg je gratis een poster :)
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een gruwelijke hekel aan The Flood, stomme kutparasieten. Laat me gewoon vechten tegen Brutes/Elite's :cool:.
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Exactly my words.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Brutes vond ik ook een beetje ruk. Vs elites FTW!
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    weet niet of ik deze ga halen, vond de sp van halo wel leuk maar ook weer niet helemaal geweldig. Halo 3 speel ik soms nog wel is , maar dan wel custom. Bungie heeft het onmogelijk gemaakt om andere modes (zowel ranked als player) te spelen dankzij de uitbreidingen.. zwaar kut en ook een naaistreek.
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar als je dit spel koopt ben je wel van dat probleem af want dan heb je meteen alle mappen. ;)
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zeg toch duidelijk dat ODST de eerste game is na de afschaffing van de resolutieregel.

    Totdat er weer nieuwe maps komen :+

    Als liefhebber vind ik het wel rlx dat er nieuwe maps komen, alleen jammer dat ik niet altijd zin heb om er ook voor te betalen... Maar als je graag Halo 3 speelt dan is het het geld wel waard. Ook vet is dat er veel nieuwe en verbeterde gamemodes zijn bijgekomen sinds de release van Halo 3.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat dit wel de laatste Halo 3 maps zullen worden, aangezien Halo: Reach er over ongeveer een jaar ook wel zal zijn. Als ODST uit is gaat alle aandacht naar Reach. Dit is wat ik denk, maar ook wat ik hoop. ODST is leuk, maar ik heb liever een nieuwe halo met ook nieuwe multiplayer, gewoon in 1 keer 10 nieuwe maps(liefst meer) en geen oude maps die je al 100 keer heb gespeeld. Ook hopelijk wat nieuwe wapens en of andere veranderingen bij Reach. Maar dit zal wel goed komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina