[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    que?

Ik vind veel van die vastpak moves icm cog wapens maar vaag, loopt nooit lekker. Iemand tips?

(ben eindelijk weer aan het spel begonnen, dunno waarom ik nooit verder ben gegaan, ben gewoon opnieuw begonnen)

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Heb gisteren een PS3 gekocht, en natuurlijk meteen deze gekocht. Heb act 1 uitgespeeld :). Het ziet er echt fantastisch uit, blaast in één keer alle 360 spellen weg imo. Ligt er ook aan dat ik met de PS3 op 1080p speel en 360 1080i?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    games moet je eigelijk altijd op p zetten (720 of 1080) vanwege de snelle beelden die niet goed samengaan met interlaced.

Ik zit 'vast' bij act 4 en heb het nu twee keer geprobeerd. 2x 30 minuten verder en weeeeer game-over
    Raging wolf, ik word echt gek van dat beest. Heb al geprobeerd gewoon rond te sneaken en het al geprobeerd vanuit de toren, beide lukken niet. Tips?

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Rockets + Granaatgeweer, en gewoon spammen (wel raak spammen).

Op die manier heb ik het gehaald :).

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb er ook lang over gedaan. Ik heb mij telkens onder die truck verstopt en dan erna op jacht gegaan :9. Dacht ik toch (is inmiddels al meer dan een jaar geleden).

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ga het ook maar eens van onder de truuk proberen

@nightbringer: wat bedoel je in dit geval met spammen?

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Aaah die toren verwarde me :p
    het is dat wijf met die energy gun
    , ik heb toen een half uur onder een truck gelegen met een sniper xD.

/Mod Spoiler even tussen spoilertags gegooid. Het praten over tactieken is niet zo erg, maar spoil alsjeblieft geen characters. ;) - Modder-Eter

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Na de post van Nightbringer weet ik weer welke bossfight er bedoeld word. Ik heb exact hetzelfde gedaan, bij toeval onder de truck gaan liggen omdat er geen beginnen aan was en vervolgens alleen geduld hebben want geraakt werd ik niet meer vanaf dat moment.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Toen ik onder die truck ging liggen kwam die boss steeds maar niet in beeld, dus ik heb het maar vanuit de toren gedaan. Dat was nog best hell, want af en toe zagen de soldiers me ook.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    toren had ik al geprobeerd maar werkte niet. Ik ben van onder die truuk het hele veld gaan bezaaien met claymores. Het vreemde was dat de soldiers na een tijdje nauwelijks meer kwamen. Baasbeestje kwam om de zoveel tijd achter de truuk langs lopen, werd geraakt door een mijn en daarna door mijn m4 of rpg. Eindschot was echt te bizar, ze rende weg tussen de twee torens en was al uit beeld, ik schiet op goed geluk een rpg die kant op en versla haar zo :+

klote eindbaas nu weer heel cutscene kijken zeker? :+

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Misschien heb ik hem al eens gesteld of anderen, maar ik vraag hem maar eens:

Is het nog steeds de moeite waard om dit spel te nemen als je niet die andere delen heb gespeeld?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je kan op gametrailers een soort van samenvatting bekijken en dan is ie prima speelbaar. Zelf ook alleen deel 2 uitgespeeld, deeltje 1 alleen het eerste level en deel 3 wilde ik nog aan beginnen maar vond ik vanwege de view niet te doen. Je moet wel van cutscenes houden want het zijn er veeeeeeeeeel. Wel echt een prachtspel :)

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Tip: subsistence ;). Heeft een 3D camera zoals MGS4.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    I know, maar die kon ik niet voor een nette prijs vinden :)

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vind dat je zowiezo deel 1 moet hebben gespeeld is ook te krijgen via PSN geloof ik!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, die is op PSN te vinden. Echt een aanrader, beste game ooit voor mij.

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie dat we 'm in de EU store nog steeds niet kunnen kopen! :eek:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sommige spellen moet je gewoon laten voor wat ze zijn. Ik ga de magie van FFVII ook niet weer aanraken maar laat hem lekker in mijn hoofd als beste spel ooit zonder de kans teleurgesteld te raken door hem opnieuw te spelen ;)

edit: hetzelfde geldt voor mgs. Deeltje 2 met erg veel plezier uitgespeeld maar nu niet weer te ver terug gaan

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld zeg ik; downloaden!
    Ik zou het overigens niet erg vinden om hem te downloaden en opnieuw te spelen.
    Jammer genoeg heb ik daarvoor geen Playstation 3.
    Had hem laatst wel though gespeeld bij iemand op de PSX, en toch werden er wat dingen duidelijker en kwam ik achter nieuwe informatie die ik bij m'n eerste playthrough niet wist of begreep (ik was een stuk jonger).

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als je een gamecube of Wii hebt, koop MGS: Twin Snakes. Dat is de originele MGS met MGS2 graphics en gameplay!

Deel Deze Pagina