[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://www.youtube.com/watch?v=__REwpNkIHI

:cool:

En toch blijf ik erbij dat het een meidenfilm is.

Dat is ongeveer de ervaring die ik had bij het kijken van The Taking of Pelham 1 2 3.

Toffe acteurs maar zo'n afgezaagde verhaallijn.
    Er zijn een stelletje gijzelnemers die geld willen, duurt te lang, gijzelaars ondervinden de gevolgen daarvan, alles op het laatste moment en dan het einde wat redelijk voorspelbaar is.

Alles in de film was vrij standaard en ik had alles ook al eens in eerdere films gezien, niets was dan ook vernieuwend. Alleen door de acteurs zou ik hem een 6 geven omdat bepaalde scènes wel redelijk tof waren, maar daarmee houdt het dan ook op.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut een meidenfilm, vind ik ook :)

Net Dawn of the dead gezien, wow zeg, hardstikke nice.

Van de vriendengroep zeg maar, dat één gast gebeten was, en zijn dochter moest afscheid nemen van hem. En later bij Andre.....dat die baby ook gewoon geinfecteerd was, maar ze moesten dood...maar bleef hard. tjonge
    Dom echter van Andre dat ie niet realiseerde hoe zijn vrouw eraan toe was...hij had haar allang moeten afmaken..maar ja.
    :)

Ik heb eens ge-IMDB'd en zag Diary of the dead en Day of the dead staan nog. Over Diary zijn ze zeer te spreken...dus die maar gauw eens checken denk ik. Welke films over 'zombies' ...tja want het zijn eigenlijk toch gewoon soort zombies?.....welke films zijn nog meer echt aan te raden?

28 days and 28 weeks later hoeven niet genoemd te worden...ken ze allebei, en vind ze echt top.

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er is een britse miniserie over zombies, Dead Set. Gaat over een groep mensen in een big brother huis terwijl er buiten ondertussen de pleuris uitbreekt. Het is zeer vermakelijke film/miniserie :)

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    2e keer Inglorious Bastards gezien, had gehoopt dat hij de 2e keer wat beter zou zijn. Film zou opzich niet minder worden als er 30 minuten verwijderd zou worden. Fijn, het is een Tarantino film ... maar om nou 2,5 uur te spenderen aan gelul en vervolgens 10 minuten actie te laten zien is echt belachelijk. Mede omdat het een Tarantino film is word hij door vele de hemel in geprezen want ... Tarantino = goed ...

Het begin;
    Het begin daarintegen was de 2e keer WEL erg sterk. Dat Colonel Hans Landa de boel helemaal omlult om de Joden te vinden was dit keer toch vele malen sterker als de eerste keer. Je begint die gast te haten vanaf het begin

Het midden;
    De introductie van de Basterds is ook wel leuk. Maar hier word veel-en-veeeeelste veel geouwehoerd. Meer actie had toch wat fijner geweest. Meer achtergrond informatie over the Bear-Jew, Aldo en z'n maten ... nu is het echt van : "Dit zijn de mensen, doe het er maar mee". Je ziet de Basterds eventjes, en klaar ... dan gaan we weer over naar een hoop slap geouwehoer over een plot wat door, jaja ... Mike Myers even haarfijn uitgelegd word.

Na het begin begonnen mijn ogen toch weer zwaar te worden. Nogmaals snap ik ECHT niet waarom deze film een 9+ gemiddeld krijgt. Begrijp me niet verkeerd ... Pulp Fiction, Kill Bill 1 + 2 zijn geweldige films. Maar dit? Nee ... alles behalve.

Het eind;
    Hier greep de film me gelukkig weer vast. Een plan wat volgens de Basterds helemaal is uitgewerkt ... maar dan toch nog mislukt. Hoe de film dan ineens een wending neemt naar een onrealistische uitkomst is mij nog steeds een raadsel maar wel vermakelijk.

Al met al geen slechte film, maar zeker niet het cijfer 8~9 waard die vele hem geven. Een mager 7'tje nu ... maar ook NIET meer dan dat. Ik hoop dat Tarantino met z'n recent aangekondige "prequel" een snellere film maakt. Dialoog, prima ... maar gooi er dan tenminste ook wat ACTIE tussendoor.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Diary en Land of the Dead mag je echt skippen.. pfff wat een troep.. Dawn of the Dead was super, maar die opvolgers nee :+

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je moet Dead Snow kijken, GE-WEL-DIG _O_ Over lamme zombie films gesproken en hij krijgt nog een aardig cijfer op IMDB ook 8)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga de film zelf nog kijken, maar veel filmliefhebbers gaven idd al aan dat dit niet de genialiteit was waar op gehoopt werd. Neemt niet weg dat de massa gewoon dikke negens uitdeelt vanwege de naam Tarantino ;)

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ein...Zwei...Die:lol:

Lijkt me nu al geniaal8)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahahaahah ja prachtig.

Nazi Zombies in film vorm. Deed me gelijk denken aan COD:WAW.
    En die Dead Set, is dat gewoon 1 seizoen en dan klaar? Of komen er meerdere
    seizoenen?

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dead Set is gewoon 1 seizoen van een paar afleveringen, het is gewoon een miniserie met hoge productiewaarde.

Dead Snow heb ik een poosje terug gekeken, geniale film 8)

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Right Stuff (Philip Kaufman, 1983 )

De spacerace in verhaalvorm. Kon me wel bekoren, niet geweldig, wel boeiend. Vraag me af in hoeverre het gebaseerd is op ware gebeurtenissen.

Das Leben Der Anderen (Florian Henckel von Donnersmarck, 2006)

Zeer intrigerende film over de afluisterpraktijken in Duitsland voor de val van de muur. Zowel op menselijk als verhalend vlak tegen het briljante aan. Heb echt genoten.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    weet niet of die hier al gepost was:

The Boondock Saints II: All Saints Day Trailer
    [yt]3vzynkteq1Y[/yt]

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Is gepost ja..
    Wanneer komt ie? November ofzo?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    30 oktober staat toch in de trailer ;)

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Had 'm nog niet gezien. Ben erg benieuwd :) !

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja dat lijkt mij de Amerikaanse premier date.. Aangezien ik daar niet bij kan zijn, vroeg ik me af wanneer de film hier te bekijken is in NL.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Bij IMDB is er alleen een US release date bekend, dus je kan ervan uitgaan dat het nog een tijdje gaat duren, als de film hier zelfs al uit komt. :p

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah dat is het chickie van Dexter ja....Rita ;)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dus Rocco is min of meer vervangen door die gast (hoewel Rocco gewoon een te grote held is om zo vervangen te worden) en die homo is vervangen door zijn vrouwelijke protegé? Ach, als de rest van de film maar in de buurt komt van de kwaliteit van het origineel.

Rocco _O_.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina