FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

1. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik snap je punt, maar als ik ranked speel dan wil ik niet het risico lopen dat ik verlies doordat ik pech heb wat betreft het afmaken van kansen. Dan vind ik het logisch dat je een sterk team kiest. Kijk, als je unranked speelt dan is het natuurlijk een ander verhaal en dan zou ik er in mee gaan.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als je allebei een zwakker team hebt dan heb je toch hetzelfde probleem. Scoren is wat lastiger maar bij de betere spitsen weet iedereen precies hoe je moet schieten zodat ie er in zit.

Ado is me standaard ingestelde team. Vaak kiezen mensen dan een team uit de championship! Leuke wedstrijden levert dat vaak wel op!

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die mij misschien kan helpen bij die team glitch? Ik wil bijv. met Sneijder bij Inter, Robben bij Bayern spelen (want zie steeds meer mensen dat doen). Maar zie op youtube dat je dat samen met een friend moet doen die al team glitch gebruikt, iemand die mij evt kan helpen?

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje jammer dat Glitchen. Speelde vrijdagavond even weer fifa met een vriend. We zaten al tegen de ranking aan en na een reeks van 13 met Udinese stonden we 8000ste. Dus we besloten naar de lobby te gaan en we daagden de nummer 7700 uit. Ons standaard team was nog steeds Udinese, maar hij nam Barcelona. Dus wij besloten met Juventus te gaan, zagen we na 2minuten (ingame) dat hij een glitch team had toen opeens Maicon de bal had. Hij speelde echter achterin rond tot na de 5de minuut. We hadden hem in principe onder controle, maar hij wist na de 70ste minuut 2 kluts goaltjes te maken. Daarna werden we uitgedaagd door de nummer 99. We accepteerden, hij was Frankrijk en wij Brazilië. Toen we zijn opstelling zagen, spotten we Vidic, maar we besloten het te proberen. Na de 5de minuut echter, wat ik al voorspeld had. Maakte hij een wissel en zette hij C Ronaldo erin en een eigen gemaakte speler 8). Ook deze wedstrijd verloren we door een beetje pech. Nu staan we 8600

Het vervelende van die glitch is eigenlijk niet eens die goeie spelers, die kunnen we wel handelen, maar het probleem is dat deze spelers ook nog eens zijn geupgrade ofzo. Als we de bal diep speelden op Káká en Vidic kwam erachteraan leek het op een sprint duel tussen Hussain Bolt en Erica Terpstra. Bovendien werden al onze spelers als grassprietjes aan de kant gezet dus een actie zat er ook niet in.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Daarom ook gewoon weg gaan. Het is gewoon zo dat je vrijwel ieder duel verliest en hun altijd sneller bij de bal zijn.

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Durft iemand nu tegen mij te spelen?
    Zeg je GT maar dan voeg ik je toe!

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb de ranking ook maar op gegeven, ik stond 400e maar het had gewoon geen zin meer. Alle mensen rond je eigen skill level spelen met die superteams waar het soms echt billenknijpen is om te winnen. Dus ik wacht wel lekker op Fifa 2010 zodat ik daar weer kan vlammen :b:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, ik durf wel hoor. M'n gamertag is xDaz.

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik heb je toegevoegd.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    iemand potje Fifa, basovich NL.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, voeg me maar toe ;)

GT: Ralluf

12. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT: SuperLers

13. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voeg me maar toe: Xboxgamernr1

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    hahah #lol niet allemaal tegelijk, ik voeg jullie zo allemaal toe :p

15. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh Lelijk!! Net van SammyR verloren, 2 keer!
    Eerste keer verloor ik met een vrije trap in de 120e minuut, wat eigenlijk geen vrije trap was. Schoot hem langs mijn muur in de kruising.

2e keer verlies ik met penalty's. Binnenkort nog keer potje?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welke teams namen jullie?

17. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had aston villa en hij had de eerste pot tottenham, tweede pot was ie werder bremen geloof ik.

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Zaadloos

Al speel ik niet zoveel Fifa meer, maar voor een potje kom ik nog wel online :)

19. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net tegen Ralluf gespeeld. Ik kwam er eigenlijk niet echt in. Verdiend verloren dus

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wij hadden toch ook een keer gespeeld als ik het me goed herinner?

Deel Deze Pagina