[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Kun je dan ook een voorbeeld geven van games reviews die binnekort op de site verschijnen?
    En dat jullie niks doen bedoelde ik mee, dat op de website alleen door mirrik wordt gepost en dan lijkt het dus alsof jullie niks dan wat dus niet zo is.
    En ga nou niet zieken over mijn Nederlands want ik weet zelf ook wel dat het slecht is en ik probeer me ook te verbeteren, maar ik ben nou eenmaal niet goed, en daar zul je mee moeten leven_0/

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Doe eens lief :) Je zei net nog dat je graag bij de redactie wilde maar je Nederlands is niet geweldig, dat vind ik dan een vreemde combi. En er verschijnen op het moment nog genoeg reviews op de site, ondanks dat het komkommertijd is wat de spellen betreft. Binnenkort barst het geweld weer los, wat releases betreft, en dan zal je dus nog meer reviews op de site vinden. We doen heus wel ons werk hoor, wees maar gerust ;)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het moet gezegd worden, Mirik is de enige die nieuwsberichtjes plaatst. Af-en-toe wil Ome Willem dat ook doen, maar ik vind de hoeveelheid nieuwtjes die gepost worden goed. Vroegáh was dit namelijk veel minder.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    XBW is ook in mijn ogen toe aan een grondige update/totale vernieuwing. Maar dit kost veeeeel tijd en wellicht ook geld.

Wat zouden jullie nou op zo'n site als deze willen zien? Ben ik wel benieuwd naar.

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

was daar een tijdje geleden ook al geen sprake van? dat de homepage vernieuwd zou worden?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij is daar altijd sprake van ;)

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    *Ziet de V3 hype weer terugkomen.

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat vraag ik me ook af, waneer die nieuwe Vbullitin komt?
    The matrix zei dat hij binnenkort kan komen, maar we zijn inmiddels al weer wat weken verder dus is er al een datum of is het nog steeds binnenkort:+

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang het forum maar zo blijft! :eek:

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Forum mag van mij idd zo blijven (met een toevoeging van een sterrensysteem natuurlijk! :+)

Maar de FP mag van mij een flinke opfrisbeurt krijgen. Zie bv. Insidegamer en Xboxonly hoe het er wat frisser/moderner uit zou kunnen zien.

Ik kom natuurlijk veel liever op XBW, maar ik moet zeggen dat die er toch beter uitzien. IG heeft volgens mij zelfs een achievements sectie.... ... :cool:

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd het lijkt allemaal nog zo ouderwets. Maar daar gaat de nieuwe Bulletin wel verandering in brengen, denk ik.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik zou het wel willen, maar dat ligt buiten onze handen. De mensen van VBulletin moeten eens opschieten.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat vBulletin alleen forum software was? Of is de FP ook 'gebouwd' met vBulletin?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook. :) Had het eigenlijk ook over het forum. Kan niet wachten op de "Thanks button" :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, ik dacht dat je het over de FP had. :9

Dat sterrensysteem lijkt me inderdaad heel vet. :+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Droogkloot. :+

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Thanks/sterren kan nu ook dat is niet zo interessant qua vernieuwing. vBulletin 4 heeft gewoon leuke mogelijkheden.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag zijn Batman en Wolfenstein gepubliceerd. En hoe! Lange verhalen!

Okidokie, dus dat is dat? :eek: En als je Nederlands beter wordt (dat komt met de jaren), dan is er natuurlijk altijd een mogelijkheid om bij de redactie te komen.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik hieruit begrijp is, dat als je bij de redactie wilt dat het kan als je Nederlands goed is?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een mogelijkheid ja, tuurlijk moet je ABC goed zijn. Anders krijg je echt erg slechte nieuws artikelen op de frontpage. Natuurlijk wordt er door anderen naar gekeken, en het één en ander verbeterd maar je moet de Nederlandse taal goed beheersen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina