Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan kiezen uit 4 verschillende charachters:
    -Mordecai ( sniper, heeft pet )
    -Brick ( Gewoon een ''beer'' van een persoon, vecht met vuisten, meestal gezien met zware wapens)
    -Lilith ( De sex machine van de fab-four. Zij is de magie gebruiker. Ze kan phasewalk gebruiken, waardoor ze ontzichtbaar word en erg snel kan lopen)
    -Roland ( Best wel brede man, maakt veel gebruik van turrets. Hij kan mensen genezen met kogels, en z'n turret kan hetzelfde. Hij kan de turret offensief maken dat ie vijanden schiet, of ''defensief'' dat ie teammates geneest. )

In SP kies je natuurlijk één van deze 4. Daarover gaat het verhaal natuurlijk. In co-op lijkt mij dat het gaat om het verhaal van bij wie je joined. Misschien kan je ook de quests van jezelf doen als je bij iemand anders in 't potje komt, maar dat weet ik niet zeker. Persoonlijk denk ik dat dit niet kan. Ik denk dat je in de game komt van de host, wat ook het meest logisch is.

Je hebt idd je eigen wagen om door Pandora te racen. Je hebt 10-12 ''standaard'' wagens die je verder kan pimpen met duizende onderdelen. Ook kan jezelf de kleur bepalen.

Je kan zoveel saves maken, met verschillende characters, op je 360 als het maar kan. Sommige hebben er wel 10 of 20. Dus je kan één save hebben waar je een genezende Roland bent, en een andere waar je een uitstekende sniper genaamd Mordecai bent.

Uhh, khoop dat dit beetje helpt?

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn verschillende quests die je kruislings kan uitvoeren, jij alleen kan bijvoorbeeld op een quest zijn om 10 Rhakks te killen en de anderen om een gebouw op te blazen, als je ze helpt en iemand of jij killt een rhakk onderweg krijg je die er gewoon bij getelt bijvoorbeeld maar als je die quest nog niet gedaan heb kun je gewoon meedoen en ze allebij completen.
    Het is dus zeg maar gewoon ieder z'n eigen char en verhaal daarachter dat je allemaal can mixen met iedereen's game. Op zich wel logisch want je kunt op elk momen elkaar's game joinen en leaven.

En je krijgt idd je eigen auto(s) en er zijn tot zover 10.000 verschillende auto parts te koop/vinden of te verdienen dmv quests.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dus ik kan gewoon bij jou game quests doen en jij bij mij?
    Hmm, that's hot.:cool:

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dit zou ik de eerste 10 uur van de game dus niet doen om een reden: Dat gaat toch veel te snel dan met een game als deze? :eek:

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kan je allemaal zelf weten, ik ga zeker wel friends helpen etc, je krijgt er toch exp voor en miss nog leuke drops. Als er niemand on is s'ochtends op release dag nog dan knal ik wat alleen door de quests en als er dan andere online komen join ik die gewoon en loop ik later wel weer tegen me eigen Qs aan :b:!

@PowerLines: OW ZEKAH! :thumbs:

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Klinkt een beetje als het uitnodigen van een vriend om WoW te spelen. Als je dat doet en je begint zelf ook overnieuw dan heb je drie dubbele XP. Ergens handig, anderzijds zonde van de tijd die je in het ontdekken had kunnen steken. Veel extra XP krijgen in een RPG vind ik zonde, want ik krijg dan het idee dat een spel sneller saai word. Meestal bekijk ik dit soort mogelijkheden pas later als het spel goed en wel op de markt is.

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook volledige controlle vrij gegeven. Je kan met vrienden joinen die veel hogere lvl hebben en dus wss ook verder in het verhaal zijn. Je zal natuurlijk afgeslacht worden of tenminste weinig kunnen uitvoeren daar maar het is in iedergeval mogelijk.

Wat ik me nog afvraag en ik weet niet of ik het al eerder hier heb gevraagd maar als je alleen offline speelt. Ben je dan ook alleen of zal de AI de andere characters overnemen zodat je altijd een party van 4 heb of kan hebben.

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    :confused:
    ik dacht dat je alleen iemand z'n world kon joinen a la fable 2 om hem te helpen met zijn koewests :9 en dat je dan in zijn wereld kwam waar alle mobs rond zijn level zijn, miss kan je daar dan idd zoals jij zegt wel je eigen quests doen mr da had ik nog nied gehoord, ik hoop dat ik er over heen heb gelezen :p

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Solo, alleen, zonder de andere 3.
    @Dr0Kz, en iedereen die ook BL gaat kopen en me toevoegd, I scratch your back, you scratch mine:+elkaar helpen dus o_O

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Co-op is puur voor de fun. Maar als ik het goed lees hier maak je een character aan en van die character wordt alle voorgang bijgehouden ook als je iemand anders joined:

2 voorbeelden.

1. Ik speel solo en accept een quest, ik join iemand anders zijn game en we maken de quest af.

2. Ik join iemand anders en doe met hem een quest die ik in mijn game nog niet in de questlog had.

Wordt in beide gevallen de voortgang opgeslagen op mijn personage? m.a.w. Als ik weer in mijn eigen spel kom, zijn die quests dan afgevinkt?

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    met wapens is dat in ieder geval wel zo, je loot neem je wel mee

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja dat is altijd bij dit soort spellen. Mij gaat het erom dat als ik verder wil in het verhaal maar ik zat in iemand anders zijn game dat ik in mijn game of als ik host ben met andere mensen ik weer niet diezelfde quest hoef te doen voor het verhaal.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft het niet opnieuw te doen.
    Dr0kz zei dat net

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dan niet waarom je die quest dan niet gewoon afmaakt...vind het een klein beetje nutteloze vraag of het moet zo zijn dat je host weg valt...bedoel zo kun je wel om alles gaan zitten zeiken, ik zou zeggen wacht het gewoon even af :)

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet of je mijn vraag hiermee bedoelt maar je hebt me denk ik verkeerd begrepen.

Stel ik host een game en speel 3 quests.

Daarna join ik iemand anders zijn game en we doen samen 12 quests.

Zodra ik dan weer naar mijn eigen spelwereld ga wil ik dan wel totaal 15 quests hebben gedaan en niet 3.

Natuurlijk maak ik de quest wel af.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    OHZO! ja sorry heb dan de vraag verkeerd begrepen, maar jouw char word met ALLES bijgehouden al is het bij jouw local of online co-op bij een ander. Alles wat jij haalt + pakt onthoudt hij. Dus op je vraag ja

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ben wel benieuwd naar de game, daar niet van mensen, maar heb vooral mijn twijfels over de co-op. Dit omdat de enige co-op in een game als Fable II bijvoorbeeld wel overduidelijk makkelijk was. Dat laatste zeker als het gaat om de achievements. Meestal maak ik me daar niet zo druk om, maar Fable II co-op en dan alle achievements en XP halen was gewoon schijt. Ook de MP heb ik nog weinig over gehoord als die er al in zit. ;)

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zover ik weet kun je duelleren maar er is geen 4 vs 4 online MP oid

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ok bedankt. Wellicht komt de game er wel, maar het is denk ik wel verstandig eerst de reviews en reacties af te wachten. Zijn zoveel games die ik nog zou willen. Mirik moet maar even doorwerken met zijn games aanvragen voor de XBW redactie. :emo:

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    DUS!

ff voor de duidelijkheid:

Online kun je als net als solo alles gewoon doen, alles word gesaved, alle quests kun je completen en er is niks anders in het spel als je online speelt of offline aleen, behalve dan meer en moeilijkere mobs & betere loot.

Al zul je natuurlijk wel voor sommige bepaalde zones sleutels/toegang oid nodig hebben.

EDIT: Er zijn blijkbaar ergens een soort arenas (Thunderdomes) waar je elkaar overhoop kunt knallen, weinig over gehoord verder, maar je kunt er team games of gewoon deathmatches doen. Maar je kunt altijd en overal een duel starten

Filmpie tijd weer:

Duel!
    [yt]MXZBIBeJqIc[/yt]

Stukje over de klasses nog (Misschien goed voor startpost?)

There are four classes in the game: Berserker, Hunter, Siren and Soldier.

The Soldier has the ability to deploy a temporary turret wherever he desires. While this turret begins with just the ability to shoot enemies and form a convenient barrier, it can be upgraded to do a number of other things, including supporting and healing your allies.

The Hunter has a pet hawk that he can summon at will to do serious damage to nearby enemies. Like the Soldier, the Hunter's hawk can be upgraded to grant special bonus effects whenever it is summoned; it can eventually attack multiple enemies at once.

The Siren
    has the ability to Phasewalk, which allows you to deploy a powerful burst of energy that damages everything around you. At the same time, the Siren becomes temporarily invisible and can move significantly faster than normal, but is incapable of using weapons. She can perform a powerful stealth melee attack on enemies, but this pulls her out of the Phasewalk.

The Berserker, as you'd imagine, has the ability to go berserk. Activating this causes his vision to be clouded with a red mist, and he loses the ability to use guns. Instead, he'll use his bare fists to brutalize enemies. While in a rage, the Berserker's fists do ridiculous amounts of damage, and he is extremely resistant to all forms of attack. This allows him to simply wade into enemy lines and begin to tear enemies apart. He isn't invincible, though, so while the Berserker can take a lot of damage while berserk, he can eventually die.

While there are only four classes, each of those four classes has three sub-classes that you'll have to invest in, very similar to Diablo. Just because two characters are playing as a Siren doesn't mean that they'll play the same way. A Soldier can invest in Infantry, Support or Medic. A Siren can either be a Controller, an Elemental or an Assassin. The Hunter can focus on Sniper, Rogue or Gunslinger. The Berserker can be a Brawler, Tank or Blaster.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina