Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mogelijk geen demo voor NFS Shift:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=34170

"In the last few weeks we've received a lot of messages and forum posts about a demo so we're currently looking into the feasibility of releasing a demo for SHIFT. We are committed to releasing the best Need for Speed game so we kept the entire team working on the game to make sure we release a really great experience.

We're really proud of what the guys at SMS and Black Box have created and we can't wait to get the game in your hands."

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  2. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, niet zo'n goed nieuws. Had mijn twijfels al bij Shift, zag er toch wel arcade-achtig uit hier en daar. En aangezien Forza 3 (en Dirt2!) ook nog komt, lijkt het me logisch om deze NfS te laten liggen..

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Om ze vervolgens door mij te laten kopieren en weer door te verkopen. Ik maakte er echt een sport van, gepainte auto's inkopen en weer te verkopen. Miljoenen kun je ermee binnen halen. ;):9

4. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Jij kopieerde paints van anderen? :emo:

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een leuk handeltje.:D

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar niet zo'n mooi/net handeltje.

7. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, als je andermans paints gaat kopieren waar diegene zo hard aan gewerkt hebben, dan ben je maar triest hoor. Ik hoop dat ze hier bij FM3 wel iets aan doen, ik ben allang gestopt met paints verkopen, sinds die idioten begonnen met dupliceren enzo.

8. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar triest aan? Je hebt ook een functie dat je je zelf gemaakte paint kan locken als je je auto verkoopt.

Als je 'm niet locked. Dan kunnen mensen hem kopiëren en verkopen, maar dat is dan gewoon eigen schuld van de maker van de paintjob.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is maar een game. ;)

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maar daarintegen zijn sommige mensen wel dagen bezig met bepaalde paints. Gelukkig zijn die wel zo slim om hun paints te locken :D.

Ik zelf was/ben niet zo van dat handelen op de AH, maar als mensen hun 'mooie' paintjobs niet locken is het gewoon dom.

11. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn mensen die gewoon een gelockte paint kunnen unlocken dus dat smoesje gaat ook niet op... ;)

Ik bedoelde ook dit eigenlijk, had het niet specifiek over yellow13 ofzo. Als iemand een paint unlocked verkoopt, tja ok, dan vraag je erom. Maar er zijn ook zat mensen die zo de dupe zijn geworden van mensen die wisten hoe ze gelockte paints unlocked moesten maken. Dat is jammer, want er zijn echt mensen bij die er dagen instoppen om zoiets te maken, en dan wordt het ff door zon idioot teniet gedaan... :+

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    En dat wist ik dus niet. Ik weet niet hoe je gelockte paints unlocked moet krijgen. Vroeg of laat kom ik er wel een keer achter en dan kan de handel echt los. Als het mogelijk is, mag je volgens mij ook van de mogelijkheid gebruik maken. Of je het nu wil of niet, klachten moet je dan bij Turn 10 dumpen. ;)

13. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja het heeft iets te maken met modden denk ik, dit lukt nu zomaar niet meer. Als je dat doet is het misbruik maken van de situatie, en kun je gebanned worden van xbox live, aldus Turn 10.. :+

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik vroeg me af of de mensen hier het geduld hebben om te wachten op deze game of gaan jullie vandeweek toch ook dirt 2 of nfs halen heb zelf nog geen race game op de 360 en ik vind eind oktober nog zo ver weg maar om nou 2 games te halen in die korte tijd

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dirt 2 laat ik voorbij schieten, NFS koop ik misschien, oktober is toch nog wel ver weg :D

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht rustig op FM3 :) ben er alleen nog niet uit of ik voor de normale of Limited edition ga.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik sla Dirt 2 en NFS Shift over, omdat ik weet dat ik ze niet meer speel als FM3 uit is, en vind het dan zonde van het geld.

Ik heb zowat alle auto’s die [AZT] heeft ´uitgebracht´ (built, setup en paint) unlocked (legaal hoor, unlocked gekregen, kwestie van vertrouwen :p ) in m’n garage, maar ik zal ze nooit unlocked verkopen. Niet alleen omdat ik dan waarschijnlijk kan vergeten ooit nog een auto voor hun te mogen fotograferen, maar vooral omdat de makers er vaak echt heel veel tijd in hebben zitten en dan is het ontzettend lullig wanneer je al dat werk van die persoon weggooit.

Zie hier een paar

En nog een foto voor zomaar:

18. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo hoort het ook. Bij zulke auto's is het gewoon ook veel leuker als je de enige bent die ze heeft. als je ze niet unlock verkoopt zie je ze daarna weer op de auction verschijnen en is het niet leuk als je ze zelf hebt gemaakt

19. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop Dirt 2 en NFS allebei vantevoren, ik hou van racegames, en ik wil er zoveel mogelijk gespeeld hebben :9

Maar zodra Forza 3 er is zullen ze beide stof gaan verzamelen in de kast, dat wel... :D

En Mazda; echt jammer dat we niet elkaar kunnen joinen, ik wou wel een paar van die mooie foto's ;)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb ook redelijk wat unlockte paints verkregen, gewoon via de fora van Forza. Beetje traden, en goede deals maken. Op een gegeven moment maak je wat naam en dan beginnen mensen je te vertrouwen.
    Zo kom je aan geunlockte paints, en ik zou die nooit doorverkopen. Zelfde verwacht ik van de ander.

En gelockte paints kun je op geen 1 enkele manier unlocken, ook niet mbv modden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina