Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dit is één van de manieren om mission 8 te halen:



    Let vooral op via welk pad je de aliens naar de cores toe lokt.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wanneer sam & max season 2 naar xbla komt? Vond season 1 fantastisch
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Niet bekend.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil graag weten van mensen die Turtles in Time hebben gekocht wat ze ervan vinden. Op basis van de trial twijfel ik heel erg. Zoiets vind ik wel leuk online, maar ik vraag me af in hoeverre dit spel online gespeeld wordt. Tijdens de release zal het best druk geweest zijn, maar ik heb zo'n idee dat het snel wegzakt. Omdat een spel als dit snel eentonig kan worden.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de turtles en vind hem wel vermakelijk. zeker in de co-op modus.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Defense Grid uitgespeeld (alles goud). Helaas vond ik hem toch erg makkelijk. Sommige wapens heb ik echt nooit gebruikt, de kanon bijvoorbeeld. Echt een wapen die under-powered is in mijn ogen. De Tesla Coil heb ik ook zelden gebruikt helaas. Het spel was toch beter geweest wanneer er meer variatie zat tussen de wapens. Ik heb de Machinegeweren, Granaatwerpers en de Memorial het vaakst gebruikt.

    Net een behoorlijk dikke score gehaald trouwens :+ Het kon nog veel meer zijn eigenlijk:

    [​IMG]

    [​IMG]

    56.743.920 als score en de 5e plaats gepakt in de Super Grind mode.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Huh, ik vind die kanonnen juist erg handig omdat ze zo'n groot bereik hebben en vrij sterk zijn, zeker na upgrade.

    Gefeliciteerd met die 5e plaats! erg netjes
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag, sonic & knuckles (400msp) en wallace & gromit ep. 2 (800msp). Ga ze allebei halen.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik zoveel mogelijk cannons. :+
    (En wat lasers, die 2 support dingen, 3-5 meteors, 1 of 2 van die AoE torens)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bonbridge, je begrijpt het nog steeds niet helemaal he. ;) Er is juist veel variatie tussen de wapens en het feit dat ze bijna allemaal even sterk zijn (op hun eigen manier) vertelt iets over hoe goed Hidden Path de wapens heeft gebalanceerd. Ik vind het zelf erg sprekend dat Bigsyke precies het tegenovergestelde beweert; hij heeft blijkbaar wel een manier gevonden om die kanonnen goed toe te passen.

    Gefeliciteerd met je score trouwens! :)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kanonnen werken goed tegen die vijanden met schild en halen sterke vijanden snel neer.

    Vooral goed tegen vijanden die andere vijanden een schild bieden. Maar je moet ze wel upgraden. Als niveau 3 100% damage is is de verdeling van level 1-3 upgrade

    25%, 55%, 100% ongeveer
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Deze lijkt me erg leuk, wanneer komt ie ergens uit?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is nog niet bekend.

    Net op mijn US account I MAED A GAM3 W1TH ZOMB1IES!!!1 gespeeld, teh geniaal. :+
    Als het kon had ik em gekocht.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik begrijp dit spel donders goed. Maar als je hoge scores wilt neerzetten heb je in 9/10 gevallen niet veel aan de Canons. Het zelfde geldt voor de Tesla Coil.

    Gister toch maar de Canons geprobeerd. Ik had volgensmij nooit eerder meerdere canons bij elkaar gezet. En ik neem toch even terug wat ik had gezegd. 4/6 canons bij elkaar zijn oersterk. Vooral tegen pantsers en bosses.

    Ik ben sowieso veel aan het uitproberen de laatste tijd met verschillende towers.

    Ik vond het wel jammer dat de singelplayer zo makkelijk was. Het viel toch tegen qua moeilijkheidsgraad. Het ging ook maar tot 30 waves geloof ik. Ik had verwacht dat er toch wel 50+ waves zouden komen tegen het einde. Verder is dit spel erg goed. Vanavond of morgen maar eens de laatste achievement halen.

    Verder ben ik nog wel even zoet om alle challenges en speciale modes op goud te krijgen.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    meer waves hoeft voor mij niet. Het zijn de eerste 10 waves die het moeilijkste zijn omdat je te weinig resources hebt. Als je eenmaal alles op orde hebt en goed gebouwd komt er niks meer door.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die machine guns zijn gewoon extreem efficient in het killen van de tegenstanders. Goede firepower (ook in de lucht) voor een lage prijs. Ik denk dat je gewoon aanleg voor het genre hebt, want veel mensen vinden de laatste maps van Defense Grid echt niet zo gemakkelijk. Tenzij je walkthroughs hebt gebruikt natuurlijk.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sam & Max Season 2 achievements bekend.

    Yeuh, season 1 was echt geniaal. Kan alleen nergens de release vinden. :+
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Word deel 1 dan afgeprijst? :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel Worms 2 Armageddon regelmatig met een maatje, echt heel tof. Maar ik vraag me nog altijd af hoe ik al die andere wapens kan unlocken. Al die lege hokjes die overblijven, hoe krijg ik die wapens ? Ik wil ze echt allemaal hebben tijdens Xbox Live matches.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina