Haha, ik had eenzelfde ervaring toen de Rock Band bundel net uit was. Ik was net terug van vakantie en ik had begrepen dat de instrumenten inmiddels waren gereleased. Ik ging dus even rondbellen en uiteindelijk kwam ik uit bij de MM in Utrecht. Ik vroeg dus wat de prijs van de bundel was maar er werd tegen mij verteld dat ze geen prijsinformatie via de telefoon geven. Het enige wat ze konden vertellen was dat je de bundel alleen kon kopen in combinatie met de game. Dit vond ik wel jammer aangezien ik de game al een tijdje eerder had gekocht. Uiteindelijk stond ik dus met mijn vriend bij de MM en de prijs viel toch wel een beetje tegen. Was volgens mij toen € 230,-. Ik had niet genoeg geld op zak maar die vriend van mij wou wel bijbetalen. Bij de kassa aangekomen scant de kassière de bundel maar niet het spel. Wij hoefden dus maar € 170,- te betalen. Maar het spel zat nog gewoon aan de bundel vast en zat nog in zo'n plastic doosje met beveiliging. Wij lopen dus door de beveiligingspoortjes en het alarm gaat af. Wij lopen terug en de kassière scant alles weer opnieuw maar vergeet weer het spel. Wij lopen weer door de poortjes en het alarm gaat weer af. Wij lopen weer naar de kassière en dit keer bekijkt ze de bundel nog eens en zij ziet nu het spel wel. Ze haalt het spel uit het doosje maar scant het niet in en ze zegt: "Als het alarm weer afgaat mogen jullie gewoon doorlopen.". Wij lopen weer door de beveiligingspoortjes en dit keer gaat het poortje niet af en wij lopen gewoon snel door met ons gratis spel. Maar ik had het spel natuurlijk al dus toen heb ik dat 2e spel aan die vriend van me gegeven. *)
Iemand deze trouwens al gezien? [yt]Fry-oxfDM8I[/yt] Harmonix has confirmed to us that the Lips (or Microsoft Wireless) Microphone will be compatible with The Beatles: Rock Band at launch, but that a patch for the peripheral to work with Rock Band 2 will be "coming soon." We sought clarification after a post on GameFaqs, allegedly quoting EA warranty support, implied that the patch for Rock Band would occur this week.
Boh ik wil m nu echt hebben. M'n eerdere bestelling geannuleerd omdat ik tot eind september moest wachten, dus dan maar ergens anders besteld, en als ik die site moet geloven dan heb ik 'm donderdag. Vettt!
Koop ze gewoon allebei niet, lekker makkelijk en hou je geld over voor Modern Warfare 2. Alle gekheid achter de geraniums, vindt het jammer dat The Beatles niet geïmporteerd kunnen worden naar RB 2, en dat beïnvloed toch bij mij wel de keuze om The Beatles aan te schaffen. GH 5 hoef ik sowieso niet, ben een beetje klaar met de GH serie, Rockband doet het naar m.i veel beter, alleen al vanwege de hoeveelheid DLC die wekelijks wordt bijgevuld.
Yeah, vandaag mij cymbals ontvangen (wel met doanekosten) Hopelijk woensdag de bundel ophalen Kan niej wachten...
Help! Waar kan je die cymbals bestellen en wat kosten ze? Liefst 3 cymbals, want dan kan je er eentje als hi-hat gebruiken (of kan dat niet?). Ik heb er eentje gevonden in de USA, maar ik ken die winkel helemaal niet en met verzendkosten komt het neer op ong €58. Zijn ze ook altijd te gebruiken voor zowel xbox, ps3 alsook de Wii of moet je daar ook nog op letten?
Gamestop.com Daar kostten ze inclusief 42 euro. Maar je hebt grote kans op douanekosten En ze zijn universeel
Ik heb zo'n zin in deze game! Gisteren hun eerste film gezien (a hard days night). Wat een droge humor hebben die gasten, echt grappig. De film Help was afgelopen weekend op de bbc. Ze lijken met z'n 4en wel de voorlopers/inspirators van the monty pythons
Zijn voor heel veel dingen de inspirators geweest Keuze tussen GH5 en deze is voor mij dan ook simpel, alle voorgaande delen van Rock Band / GH vond ik weinig aan door de keuze van muziek.
Ik snap t ook niet hoor. Ik heb deze gisteren in n winkel laten bestellen, omdat ik huiverig ben dat de drums vaak kapot gaan. Ze zouden m alleen bestellen als mensen om de bundel zouden vragen en n aanbetaling zouden doen. Word ik net gebeld dat die klaar ligt! Vanavond maar s gaan spelen dan haha!
Uitgespeeld Haha wat een vette game. Gisteren met mijn broer(tje) en een maat van me de hele story mode uitgespeeld. Ik heb de hele avond harmony vocals + bas gespeeld. Was echt leuk. Vind ook dat die Hofner bass gitaar erg lekker speeld. Nu maar alle challenges gaan uitspelen, en fc-en ofzo Er zit trouwens één zieke achievement in. Alle vocals de double & trible fabs halen. Ik had gisteren echt zo'n nummer waar stond '2 of 24 double fabs'. Dus dat beloofd nog veel goeds
Hoe limited is die limited edition eigenlijk?! Wil hem namelijk gewoon in de winkel halen morgenavond
Ja hoor, heb m net opgehaald Grote doos en behoorlijk zwaar. Had m besteld bij gamewinkel next-level in Amersfoort. De limited edition rockband the beatles met de drum, gitaar en mic voor €200. Hij was bij de consoleshop €189, maar na al die nare verhalen over kapotte drums wilde ik m gewoon bij n winkel halen. Veel geld natuurlijk want normaal koop ik alles bij gamehubs. Net uit mn brievenbus van playasia Half Life the orange box voor ong 15 euro
Toch maar goed dat ik hem hier niet heb meegenomen dan, want moet nog met de trein en fiets naar huis
Het had gekund, maar hij is echt redelijk zwaar en groot ja (zo groot als een koffer voor vakantie). Denk dat je behoorlijk moe thuis komt! Net ff uitgepakt. De gitaar is een stuk langer dan de guitar hero world tour gitaar. Waar bij de oude gitaar als je ze rechtop zet, de bovenste groene knop zit, daar begint bij de Beatles gitaar de onderste knop nog niet eens. Zoals je op de foto's al had gezien, zijn de kleuren en de knoppen mooi weggewerkt. Er zit een special effects schuifje op de gitaar, ben benieuwd waar die voor is. Oh ja: ik heb m nog niet gespeeld, maar de strumbar is onhoorbaar stil! De guitar hero gitaar klikt steeds tegen de rand aan, maar de Beatles gitaar hoor je niet!
Dat drumstel ziet er toch echt te grappig uit in die beatles style haha. Ik heb nu al weer zin om met m'n ION's te drummen morgen!