Tot een half jaar geleden kwam ik nooit op de FP. Maar het is de laatste tijd een stuk beter geworden en kijk er een stuk vaker op, hoogtepunt was de E3 tijd. Maar er zijn ook dagen dat ik er helemaal niet op kijk.
Er zijn denk ik heel veel mensen die wel op de FP komen maar bijna nooit op het forum. (Zie soms prijsvraag winnaars)
Als je vaker op de FP dingen zet zoals het "review idee" en zoals toen Dulle zijn HDD ruimte topic. Breng je mensen eerder naar het forum. Of gewoon als iemand speciaal nieuws heeft van bijvoorbeeld Killzone naar de 360". Dat je het dan niet de info alleen op de FP zet maar er ook bij zegt "Met dank aan (persoon) van forum voor melden van het nieuws en discussieer mee" Zo "lok" je mensen naar het forum toe.
Verder vind ik dat je voor meer inkomsten moet zorgen zoals een Donation button. Maar dat wil Mirik niet en heeft ook uitgelegd waarom niet en dat begrijp en respecteer ik.
Verder heb ik het gevoel dat de "fp mensen" niet goed weten dat er een geweldige community achter de FP zit. Waar je voor elke vraag terecht kan en veel mensen met "kennis" zitten. En natuurlijk de ruime aanbod van topics voor denk ik wel ieder spel.
Laatst bewerkt: 7 sep 2009