Deel 1 was echt de moeite waard, vooral met 3 vrienden die zin hebben om de hele dag de game te spelen. Enige nadeel is dat je zo snel level upped, met 4 spelers is het vervelend telkens te moeten wachten op de level up keuzes van de anderen. Ik hoop dat ze in dit deel de levelups verder uit elkaar houden en dan gewoon sterkere level ups.
Een vraagje: Deze game gaat vooral om de Civil war. Speelt in die verhaallijn Galactus ook een rol? Aangezien in deel 1 (even in een spoiler): Spoiler Nadat je dr. Doom hebt verslagen, zie je Galactus die behoorlijk pissig is en de aarde wil veroveren . Omdat MUA 1 en 2 qua opzet gelijk zijn aan X-men legends 1 en 2, waarin je aan het einde van deel 1 Apocalypse zag, die weer een grote rol speelde in X-men legends 2.
Nee, in de Civil War speelt Galactus geen rol, net zoals Silver Surfer, The Hulk en een groot gedeelte van de X-Men. Lijkt me wel dat ze de verhaallijn een beetje aanpassen om deze characters er toch in te stoppen.
Marvel heeft de eerste 16 speelbare characters bekendgemaakt: Spoiler Captain America Iron Man Hulk Thor Human Torch Invisible Woman Mr. Fantastic Thing Wolverine Storm Daredevil Spider-Man Luke Cage Iron Fist Songbird DEADPOOL Ik word hier niet zo blij van eerlijk gezegd, maar twee lame characters die ik in het eerste deel niet heb kunnen gebruiken. Nog maar wachten op de aankondiging van de laatste acht. Waarschijnlijk zit Venom en Green Goblin daarbij omdat die in eerdere trailers daarbij zaten. Weer geen Gambit ?
Na Marvel Vs Capcom 2 zal deze game wel wat extra aandacht krijgen denk ik Ze doen het gewoon expres!!!
Ik moet ook zeggen dat ik me zeer goed vermaakt heb met MUA1, geweldig die co-op games... Maar waarschijnlijk zorgt het enorme gebrek aan co-op/split screen games ervoor dat dit soort spellen alleen maar leuker zijn. Naja ik ga me weer met de hele groep vermaken wanneer ik deze game in de brievenbus krijg ^^.
Omdat de spellen nooit echt een hoog niveau halen. Toen X-Men Legends uitkwam, heb ik me echt vermaakt met de titel, maar sindsdien is er maar weinig veranderd. Grafisch springt het ook niet in het oog. Het spel heeft wel als voordeel dat het kan putten uit de vele vette karakters van Marvel. En zulke spellen in co-op bestaan ook niet echt meer. Mij lijkt dit op zich nog wel aardig, mits je tenminste met 4 man online kan co-oppen.
ik weet nog wel hoeveel aandacht deel 1 kreeg op dit forum, of Castle Crashers wat ook in het genre valt. Ik hoop inderdaad wel dat er meer moves en combo's per karakter zijn. WOW kijk net de trailer zie dat hij volgende week al uitkomt!