Ik heb nog niet alles goud op Hard, maar wel op Medium en ik heb die bike al, dus denk dat het Medium is
wat een geweldig spel. Heb tot en met medium alles op goud en een paar op platinum. Nu proberen goud te halen op alle 'hard' tracks... Gaat toch nog veel tijd inzitten in dit spel.
Heb deze game vandaag ook gehaald en hij is echt vet! (en verslavend) Zit nu op medium niveau en het wordt steeds maffer
Het is echt allemaal wel goed te doen hoor Het is gewoon per onderdeeltje de tactiek leren om de sprong precies goed te doen. Bij mij hebben de replays iig veel geholpen voor de lastige extreme banen
Het is natuurlijk ook wel te doen maar als ik 20minuten over 1 stukje doe en daar niet verder kom dan heb ik het helemaal gehad. Als je dan op internet gaat kijken tuffen ze er zo overheen maar mij lukt het gewoon niet. Maar toch ben ik dom genoeg om het toch maar te blijven proberen
En daarom is de arcade zo succesvol. Je blijft het proberen, het is gewoon erg verslavend. Ik heb alles uitgespeeld behalve Extreme, en ik heb het daar maar bij gelaten.
Ik heb alles op goud behalve de Extreme tracks. Ook alle tournaments goud behalve World Cup en Endurance.
183 faults en een tijd van 34:17.546. Wel erg zuur dat ze je tijden per track niet opslaan. Ik had een erg goede run bij King of the Hill, maar dat hebben ze niet opgeslagen. *boos*
Hoop dat deze game eens 800 punten wordt. Vind 1200 net wat te veel en heb nog maar 1000 punten. Normaal gesproken koop ik geen arcade games, dus zie me zelf ook niet snel nieuwe punten kopen. Demo ervan is wel vermakelijk als tussendoortje.
1200 is hij wel waard hoor. Koop ook nooit arcadegames, maar dit was een uitzondering. Het leuke van dit spel is dat de verslavingsfactor erg groot is als je je tijden gaat vergelijken met je vrienden. Het voelt goed, om weer net even onder de tijd van je grote rivaal te duiken.
Ik heb er haast spijt van dat ik deze game heb gekocht . Echt NIET gezond hoe moeilijk Goin' up en Inferno zijn. Heb alleen die 2 nog open staan, maar ik denk dat ik het erbij laat, ik wordt er veeltste sjaggie van. Het moet natuurlijk wel leuk blijven he
Heb nu op The Breakdown (Beginner) een tijd die de 1100e plaats inhoudt. Dus iedereen mijn replay bekijken!