Rampage,
Weet je dat je dat tegen bijna iedereen zegt? Dat er niet normaal te discussieren is met iemand. Kijk maar eens in het MJ topic. Daar roep je het ook tegen iedereen die het niet met je eens is. Misschien eens een keertje in de spiegel kijken?
Mag dan wel zo zijn, maar Kabuto en ik hebben dat bijgelegd. Is begrijpelijk als je ergens 100% fan van bent en dan zulke dingen moet verdedigen. Nogmaals, van PES2010 kun je feiten ZOEKEN ... van Michael Jackson niet meer, die's dood
Maar goed, wat jij wilt.
Ik ga er nog een keer op in okay?
Wat die spelersgezichten betreft? Die zien er mooi uit........ Dat is dus het werk niet. Ik snap niet wat je nou wil hoor.
Dat ze ze nog verder kunnen bewerken misschien?
Het is een early build. Wist je dat Konami in werkelijkheid verder is dan 55% Op het moment van de demo in Duitsland waren ze veel verder dan die 55%. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Dus ik weet niet hoeveel ze nog precies moeten doen. Jij blijkbaar wel.
Zeker, zeker. Nog 45%.
Nogmaals, een screenshot is niet altijd representatief voor het uiteindelijke product. Ik ga daar niet nog meer woorden aan vuilmaken. Het lijkt me duidelijk. Nuff said lijkt me.
Niet altijd. Maar het hoort wel bij de presentatie en het is gewoon een lelijke screenshot. Zowiezo vind ik de belichting over het algemeen erg donker en ruw. Zie 55% build.
De belichting dan: Jij laat screenshots zien die niet representatief zijn voor wat ik in de demo heb gezien. Als ik de demo had gespeeld en ik had zulke belichting gezien dan had je helemaal gelijk gehad. Je moet helemaal niets, maar op dit onderwerp moeten we danmaar terugkomen als je het spel zelf ook hebt gespeeld. Of misschien wat previews lezen? Daar hebben sommigen het ook over de belichting.
Vent, je moest eens weten hoeveel ik over PES2010 heb gelezen. Heb zelf GENOEG filmpjes gezien over PES en dan kom jij aan dat jou versie anders was omdat je het zelf gespeeld zou hebben? Right :b:
Over de animaties: Ik vind de animaties zelf ook tegenvallen. Beetje jammer dat je dan zegt dat ik wil dat je zegt dat ze mooi zijn. Kun je echt niet lezen?
Kun jij niet lezen? Ik vind ze lelijk. Zijn we het met elkaar eens, jij blijft door bitchen over niks.
Over normaal discussieren: Dat kan ik een stuk beter dan jij, want ik lees eerst voordat ik wat zeg.
Ja, zeker zeker kun je dat. Want ik moet op het schoolplein een grote mond geven.
Daarbij zeg je dat ik een diehard PES fan ben. Helemaal waar, maar lees nou eens een keertje mijn preview. Als je dat gelezen hebt, praten we weer verder okay? Want daar kun je vast wel zien dat ik heel veel niet goed vind. Er staat zelfs dat ik de animaties heel slecht vind? Echt waar, lees maar
Klik om te vergroten...