PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Rampage,

Weet je dat je dat tegen bijna iedereen zegt? Dat er niet normaal te discussieren is met iemand. Kijk maar eens in het MJ topic. Daar roep je het ook tegen iedereen die het niet met je eens is. Misschien eens een keertje in de spiegel kijken?

Maar goed, wat jij wilt.

Ik ga er nog een keer op in okay?

Wat die spelersgezichten betreft? Die zien er mooi uit........ Dat is dus het werk niet. Ik snap niet wat je nou wil hoor.

Het is een early build. Wist je dat Konami in werkelijkheid verder is dan 55% Op het moment van de demo in Duitsland waren ze veel verder dan die 55%. Is dat zo moeilijk te begrijpen? Dus ik weet niet hoeveel ze nog precies moeten doen. Jij blijkbaar wel.

Nogmaals, een screenshot is niet altijd representatief voor het uiteindelijke product. Ik ga daar niet nog meer woorden aan vuilmaken. Het lijkt me duidelijk. Nuff said lijkt me.

De belichting dan: Jij laat screenshots zien die niet representatief zijn voor wat ik in de demo heb gezien. Als ik de demo had gespeeld en ik had zulke belichting gezien dan had je helemaal gelijk gehad. Je moet helemaal niets, maar op dit onderwerp moeten we danmaar terugkomen als je het spel zelf ook hebt gespeeld. Of misschien wat previews lezen? Daar hebben sommigen het ook over de belichting.

Over de animaties: Ik vind de animaties zelf ook tegenvallen. Beetje jammer dat je dan zegt dat ik wil dat je zegt dat ze mooi zijn. Kun je echt niet lezen?

Over normaal discussieren: Dat kan ik een stuk beter dan jij, want ik lees eerst voordat ik wat zeg.

Daarbij zeg je dat ik een diehard PES fan ben. Helemaal waar, maar lees nou eens een keertje mijn preview. Als je dat gelezen hebt, praten we weer verder okay? Want daar kun je vast wel zien dat ik heel veel niet goed vind. Er staat zelfs dat ik de animaties heel slecht vind? Echt waar, lees maar :)

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Godverdomme, lees nou mijn post is man. Jezus :+

Ik zeg toch dat de build 55% af is? Dat sluit toch netjes aan met het feit dat ik OOK zeg : "DAT ZE NOG GENOEG TE DOEN HEBBEN" ... of niet? Ik denk helemaal niks anders.

Spelersgezichten zijn prima. Daar zullen ze nog verder aan werken de komende maand :) Ik vind de belichting gewoon kut, klaar. Lees de vorige post nou maar eens voordat je mensen gaat beoordelen die hier beter hun hele verhaal onderbouwen met feiten / meningen ... met je schoolplein :lol:

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft zelf aan dat je weet dat het een early build was, maar vervolgens doe je wel alsof je weet hoe het allemaal gaat worden? Rampage heeft dus volledig gelijk wanneer hij zegt dat er nog veel uitgewerkt moet worden, zoals je zelf ook al aangaf in je 'preview'. En wie kan er niet normaal praten en discussieren? Wie vraagt mij om mijn mond te houden?

Edit: En nu ga je jezelf weer tegenspreken. Wat wil je nou?

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wat een onzinnige discussie zeg. We weten allemaal nog niet wat het eindresultaat van PES 2010 is. FIFA 10 belooft gewoon weer erg goed te worden. Konami moet een flinke inhaalslag maken.

Cyrax heeft het gespeeld en was onder de indruk van de graphics en spelersgezichten. De animaties vond hij daarentegen iets minder. Van de 360 graden dribbling merkte hij niet heel veel al vond hij de passing stukken lastiger (realistischer).

Rampage zegt gewoon dat hij totaal niet onder de indruk is en Konami flink wat werk nodig heeft om alle minpunten te verhelpen. Denk aan de animaties, het grafische gedeelte (al kun je die niet afleiden n.a.v. een paar screenshots ==> eensch dus met Cyrax en Hanterp). Die screenshot met die schaduw over het veld vind ik zelf ook een beetje lelijk. Heb echter ook mooiere shots gezien, dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

De discussie is dus vrij zinloos op dit moment. Ook ik ga er vanuit dat de demo die we straks te spelen zullen krijgen de 55% build is van de Gamescom. Dit was met PES 2008 en PES 2009 ook zo. Bij FIFA 10 weet je gewoon dat het een versie is die zeker voor 90% af is.

Ohw... en dat plaatje met die mist: ooit een wedstrijd in San Siro gezien waar behoorlijk wat vuurwerk is afgestoken? Het is gewoon jammer dat de er - en dan spreek ik in het algemeen - zo fel gereageerd wordt als er iets negatiefs gezegd wordt. Of dit nu over FIFA is of over PES.

Anyway, ik heb zin in de FIFA 10 demo, dat zal waarschijnlijk mijn game worden! PES 2010 volg ik nauwlettend, maar ik blijf mijn twijfels houden.

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Zie mijn edit, geldt voor allebei.

Nogmaals, er wordt gezegd dat het een build is van 55% maar dat ze veel verder zijn. Wij weten dus niet hoeveel werk ze in werkelijkheid nog moeten verrichten. That's all.

En Rampage, denk je nou echt dat je kunt discussieren en de rest niet? Want dat zeg je wel heel snel tegen mensen die het niet met je eens zijn. Ik ben verder wel klaar met de 'discussie' met jou, want ik kan absoluut niet met jou discussieren. Toedoels dus.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom niemand weet hoe het eindresultaat gaat worden. Daarnaast zegt iedereen dat er nog een hoop moet gebeuren, maar dan in andere bewoordingen. Stiekem zijn jullie het volgensmij gewoon keihard met elkaar eens, maar brengen jullie het allebei op een andere manier, waardoor het niet zo lijkt. :+

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Maar als we nu die build eens vergeten. de laatste video die ik gezien heb vind ik de animaties top. Ook de gameplay is duidelijk veranderd. Het is geen warboel maar je ziet echt dat de spelers "Werken"om het maar zo te zeggen. En dat is wat het mij juist nu zo nieuwschierig gaat maken.

edit: het gaat om dit filmpje http://www.vimeo.com/6331277

als je goed kijkt zie je gewoon hele mooie gameplay! En dat is toch wat we willen?

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tuurlijk. _0/

Zie dik gedrukte add-ons.
    En nee, ik daag niemand uit. Wil gewoon de discussie aan gaan.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we de discussie gewoon over PES houden, en niet teveel op de persoon richten?

Heeft er niet iemand een filmpje, waarvan bevestigd is dat het niet om een early build gaat? Dan kunnen we de argumenten tenminste echt naast elkaar leggen.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die van Riot is van een build van ong. 75%. Volgende week komt de review build geloof ik, waarbij tevens de NDA vervalt en er dus filmpjes gepost mogen worden.

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    @Rampage,

Ik wil best discussieren hoor, Dat is het punt niet. Daarbij vind ik dat jij niet zo'n hoog niveau hebt qua discusseren aangezien je niet luistert naar andermans argumenten.

Ik vind het alleen een beetje zinloos om te discussieren om het discussieren. Je hebt nou al vaker wat gezegd over de animaties. Dat ik zou willen dat jij deze mooi vind. Terwijl ik duidelijk in mijn preview heb gezegd dat ik ze niet mooi vind. Wat is daar het discussiepunt dan? Maar daar reageer je dan niet inhoudelijk op.

Als je eerlijk bent en mijn review leest dan zie je duidelijk dat ik niet zo positief ben. Dus om nou te zwaaien met fanboy gedrag van mijn kant is nogal kortzichtig.

Daarbij kun je wel duizend keer roepen dat je de belichting kut vind, ik vind dat niet en ik heb het spel draaiend gezien. Ik heb hele mooie screens gezien, veel mooier dan die twee screens die jij liet zien. Dus ik zeg niet dat jij het mooi MOET vinden, dat moet je helemaal voor jezelf weten. Ik kan er niet mee zitten, ik zeg alleen dat het spel draaiend veel mooier is dan de screens doen vermoeden.

Je discussiert helemaal niet. Het is meer "moet je mij zien, ik heb gelijk en dat laat ik extra zien door met smileys te gooien" zonder dat je daadwerkelijk ingaat op wat ik zeg. Maar je bent zo verblind door je eigen mening dat je helemaal niet ziet wat een ander zegt.

Daarom heb ik verder niet zo'n trek om met jou te discussieren, want het is echt volkomen zinloos. Ik kan op alles wat jij zegt een weerwoord neerleggen en dat kan ik doen tot in de eeuwigheid. Maar heeft het zin? Iemand die mij van fanboy gedrag beticht en zegt dat hij van mij de animaties mooi moet vinden wil het toch niet zien. Want ik heb zelf al aangegeven dat ik die slecht vind.

Oh, en ik zie in die lappen van jou dat ik heb gezegd dat de versie die ik heb gespeeld anders is dan de versie die je in filmpjes ziet van Duitsland. Ik zou daar heel graag een qoute van willen zien. Ik kan het me gek genoeg niet herinneren. Vreemd

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb je dat stuk door je vader laten typen? Wie is hier nou blind Cyrax? Jij of ik? Ik geef toch duidelijk aan dat IK niet tevreden ben over de manier waarop het spel belicht word? Een post geleden noem je jezelf nog een fan-boy en nu ineens niet meer? Wederom erg tegensprekende dingen. Kom je weer aan met je denigrerende argumenten. Eerst was het het schoolplein en nu is het "ik gooi er extra smileys in" of "je bent niet van dusdanig niveau". Yeah, tuurlijk.

Jij gaat er maar weer vanuit dat ik 2 screenshots heb gezien en GEEN filmpjes. Dat is helemaal niet waar jongen. Ik volg PES en FIFA beide op de voet. Simpel. Dit wil jij niet zien of je gaat nu WEER een snerende opmerking naar m'n kop gooien om te laten zien hoe "geweldig" je wel niet bent in iemand onopgemerkt af te zeiken? Jou discussies gaan helemaal nergens over en je gaat ook NERGENS in op hetgeen wat ik nou de afgelopen 6 berichten heb getikt.

Ik luister niet naar andermans argumenten? Gek, ik reageer er zelfs op :+ Zo zeg ik nu bijvoorbeeld dat ik aan de hand van filmpjes ook een mening kan hebben. En die filmpjes verschillen totaal niet van hetgeen wat JIJ gespeeld / gezien hebt. Zo simpel is het nu eenmaal.

En, hoevaak ... HOEVAAK moet ik nou nog zeggen dat ze nog genoeg werk te doen hebben? Jows zei het, Orange zei het ... ik zeg het ... maar jij zegt het niet.

EDIT
    Mag toch wel gewoon zeggen dat ik na de GIGANTISCHE deceptie van PES2009 wat skeptisch tegen deze versie aankijk of niet? Want toen waren er ook veel beloftes waar helemaal NIKS mee gedaan werd.

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sinds wanneer wordt het gras grijs door de mist? Ik heb nog nooit zoiets gezien in het echt, deze screen ziet er niet uit!

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb geen vader. Ten tweede: waar blijft de qoute waarin ik volgens jou zeg dat ik een andere versie heb gespeeld? En qoute ook meteen even het stuk waarin ik zeg dat je van mij de animaties mooi moet vinden. Als je dan toch bezig bent, qoute dan meteen het stuk waarin ik zeg dat ze wel of niet nog veel moeten doen. Want ik kan me alleen herinneren dat ik zeg dat we helemaal niet weten hoever ze op het moment van schrijven zijn.

Als je die dingen even qoute dan praten we verder goed? Zonder die qoute zijn we uitgepraat want je ziet niet wat ik zeg omdat je zo hard staat te schreeuwen.

Maar weer ontopic:

Ik heb ook al filmpjes gezien van PES 2010 waarvan gezegd wordt dat het een build is van een stuk later dan die van Duitsland. Daar zag het er eigenlijk best goed uit qua gameplay en animaties. Nog niet zover als die van Fifa, maar wel beter dan wat ik heb gezien toen van PES 2010 in iig.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Jep Over tegenspreken gesproken? Maar dat geeft niet jongen. Wat ik niet snap ... is dat jij een game de hemel in prijst ... praat over de 55% build ( in de laatste quote ) en nu ineens tot op het bot gaat lopen verdedigen dat de game WEL goed in elkaar zit? Wat wil je nou precies?

Ik geef 100.000 keer aan dat ze nog genoeg te doen hebben. En zo te zien doe jij dat hierboven ook? Nu moet ik jou ineens gaan quoten over ... alles? En de animaties is MIJN mening ... en schijnbaar mag ik volgens jou die mening NIET hebben anders hadden we deze discussie niet.

http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3451531&postcount=780

Zo, lees dat maar even. En dan goed kijken hoe JIJ beredeneerd ok? Dan praten wij weer verder, zoals twee volwassen kerels dat horen te doen. Want alles wat ik zeg, hoe ik mijn mening ook geef ... jij gaat er gewoon keihard op in om het tegendeel te bewijzen en DAT terwijl je toch HEEL duidelijk kunt zien ... lezen en "voelen" dat alles wat ik zeg, gewoon mijn EIGEN mening is ... en niet die van jou.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb nooit ontkent dat ik een fanboy ben wat betreft PES hoor. Alleen dat jij alles wat ik zeg doet overkomen alsof ik PES 2010 geweldig vind omdat ik een fanboy ben... Dat is dan weer wat anders. Daarom verwijs ik graag naar mijn preview.

Daarbij, waar zijn nou die qoutes dan? Ik kan namelijk wel qouten dat jij zegt dat je van mij de animaties mooi moet vinden, dat je zegt dat ik heb gezegd dat ik een andere versie heb gespeeld dan die in Duitsland en dat ik heb gezegd dat Konami veel of weinig moet doen? Kun je ze niet vinden?

Hiervoor zeg je weer dat ik het spel tot op het bot verdedig. Ik zeg in mijn preview niet dat de animaties goed vind en dat heb ik ook niet gezegd in de discussie met jou. Die gaat helemaal niet over de gameplay. Ik vind wel de gezichten mooi en de belichting vind ik in reallife mooier dan dat op screens te zien is.

Nogmaals, van mij mag je vinden wat je wilt, echt. Ik vind dat helemaal niet erg hoor. Ik vind het wel vervelend dat je mijn woorden constant verdraait. Je zegt iets dat ik niet gezegd heb, en dan ga je in op iets dat ik helemaal niet gezegd heb. Het is een beetje een eenzijdige discussie.

Ik stop er dan ook nu per direct mee. Ik discussier over PES 2010 niet meer met jou. En als jij dan denkt dat ik dat doe omdat ik bang ben en jij gelijkt hebt.... Dan denk je dat maar. Dan denk ik weer aan mijn vraag aan jou om mijn woorden even te qouten.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die heb ik gequote. Maar wederom neem jij de tijd weer eens niet om je eigen blabbershit door te lezen. Word een beetje moe van jou :) ( Oh sorry, een smiley ) Lees ze nog maar een keer. Als je een BEETJE verstand hebt ( wat ik ten ZEERSTE betwijfel ) zul je zien dat je eerst PES de grond in stampt en daarna ineens ( omdat ik met ARGUMENTEN aan kom ) de hemel in prijst? Het gekke daaraan is ... dat er sinds de GC Beurs en jou speeltijd geen ZAK veranderd is. Want vanaf dat moment, de preview op GC en jou speeltijd ... moeten JIJ en IK en ANDERE het doen met filmpjes en screenshots die LATER gereleased zijn. Daar beoordeel jij PES2009 toch nu ook op? :+ Ik moet maar vinden wat jij vind ... ik moet maar slikken wat jij loopt te verkondigen. Dacht het niet ... jij bent hier zoals ik wel vaker heb gezien op dit forum weer de banaan omdat je geen vast standpunt hebt. Het ene moment is het dit, het andere moment weer dat.

Ik zeg toch ook niet dat je een andere build hebt gespeeld of ...? En dat Konami veel of weinig moet doen ... gast, je bent het spoor echt even bijster merk ik wel. Lees de VORIGE 2 quotes van jezelf maar ... en dan bedoel ik ook GOED lezen. Sorry Cyrax, maar jij bent hier degene die zich aangevallen voelt.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je post van 12.53:

"Vent, je moest eens weten hoeveel ik over PES2010 heb gelezen. Heb zelf GENOEG filmpjes gezien over PES en dan kom jij aan dat jou versie anders was omdat je het zelf gespeeld zou hebben? Right"

Het dikgedrukte gedeelte na mijn stukje. Ik heb het niet verzonnen.

Ik verdedig PES helemaal niet, in mijn preview heb ik veel minpunten genoemd. Toevallig gaat deze hele discussie met jou over het grafische gedeelte van PES. En laat ik dat deel nou wel goed vinden. Daar heb ik het ook constant over. Ik zeg nergens dat ik de gameplay geweldig goed vind in mijn discussie met jou.

Nogmaals, jij discussiert echt alleen maar omdat je jezelf zo graag hoort schreeuwen. Het is echt een verschrikking. Daarom vroeg ik om qoutes, maar die krijg ik gewoon niet.

Je moet even normaal doen en afkoelen en het niet zo op de man blijven spelen. Ik heb een duidelijk standpunt, maar je schreeuwt zo hard dat je er volledig aan voorbij gaat. Vervolgens ben je enkel en alleen bezig om mij woorden in de mond te leggen. Je verdraait alles wat ik zeg en als ik vraag om een qoute dan krijg ik die simpelweg niet. Je gebruikt constant smileys en de CAPS LOCK weet je ook te vinden. Dat is nogal hinderlijk en dwingend.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt wel dat ze nog veel moeten doen. :+

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Precies. Dat zeg ik ook. Dus ik snap heel deze discussie niet eens meer 8)

Maar Cyrax77 begrijpt dat niet. We zeggen praktisch hetzelfde maar meneer vind het nodig om te zeuren over QUOTES terwijl ik 2 hele duidelijke ( en meer zelfs ) heb gegeven.

Cyrax,
    Als je nu zelf toegeeft dat je PES NU nog niet geweldig vind ... waarom blijf je dan ingaan op hetgeen wat ik zeg? Ik zeg PRECIES hetzelfde als wat vele mensen hier vinden en zien. Maar telkens ligt het volgens jou aan iets anders.

Dus, zoek je heil ergens anders. Want deze discussie win je toch echt niet ... met je schreeuwen. Voor iemand die uit '77 komt en 9 jaar ouder is als mij zijn dit toch echt kinderlijke discussies die JIJ elke keer weer opwekt. Met je quotes ... give me a fucking break. _0/

EDIT
    En als je nou net alsof wil doen alsof jij je post hierboven eerder hebt neergezet zodat je weer beter uit de verf komt ... kinderachtig gedrag. Misschien toegeven dat je zelf ook geen reet meer snapt van heel je discussie? Dan zijn we een stuk verder i.p.v jezelf steeds af te beelden als de "onschuldige" partij. Feit dat je over je eigen 2 quotes heen kijkt en telkens maar loopt te eikelen over de rest zegt mij al genoeg. Ik heb jou niks misdaan, maar volgens jou schijnbaar wel. En als ik CAPS-LOCK en smileys wil gebruiken dan doe ik dat. Mag van jou ook al niet? Dus nogmaals _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina