Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de weinige helaas. Infinite Undiscovery viel tegen, evenals The Last Remnant en Star Ocean toch ook een beetje. De enige leuke JRPG -naast ToV- is Eternal Sonata, maar die is dan weer een beetje apart in de zin dat hij meer sprookjesachtig en fluffy is dan mytisch en dramatisch. Het wachten is nu op FFXIII...

Maar in de tussentijd 'even' ToV uitspelen. Geweldige game!

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Niet mee eens. Star Ocean was toch een geweldige RPG. Daarnaast zijn Blue Dragon en voornamelijk Lost Odyssey gewoon beter dan menig X360 RPG bij elkaar.

3. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens. ook star ocean heb ik gedaan en die kon me helemaal niet bekoren. blue dragon heb ik veel gespeeld maar waarom weet ik tot op de dag van vandaag niet. zwaar ondermaats en overrated...

eternal sonata daarintegen vind ik een geweldig spel. de sfeer het bruist ervan. het verhaal is een heerlijk sprookje en de muziek is 1 van de beste die rpg's kunnen krijgen. en niet alleeen voornamelijk door de composities van Chopin.

Lost Odysey was idd de 1e echte goede jrpg. tales of vesperia stijgt sowieso ver boven het gemiddelde uit. maar het valt mij tot nu toe tegen omdat menig tales game me allang bij de strot heeft gegrepen. zoals ik al zei kan ik hierop terug kom bij TOV omdat het nog op gang moet komen:)

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gewoon blijven doorgaan. Ook Karol is na een tijdje goed te pruimen en Estelle is gewoon de naieve noble. :)

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet het toch even melden :).

Hoewel er toen veel mensen er mee oneens waren over het cijfer in de PU. Ik heb een mail gestuurd en sta er in :). Excuus was dat Jeroen teveel RPG's heeft gespeeld in 1 maand.

6. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    haha, dat was jij dus?

(o kut, nu weet iedereen dat ik abo ben:+)

maar goed, lekker excuus dus.
    Hebben die figuren enig idee hoeveel uren per maand ik op mijn werk exact hetzelfde doe op een dag?
    Godsamme zijn werk bestaat uit games spelen en dan ook nog mauwen dat meneer RPG moe is! (ik ben kantoor moe, mag ik nu minder mijn best doen baas?) Verwende blaag!

Het blijft gewoon onprofessioneel om een persoonlijke mening zoveel invloed te laten hebben. Zeker als die mening te lijden heeft onder extra slechte motivatie

Jeroen_0/

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoeveel RPG's dan? Kan niet herinneren dat er zoveel uit kwam. Star Ocean, Tales of Vesperia en wellicht nog een ps3 titel.

Dat is 3 spellen.

Mag er van uit gaan dat je een reviewer kiest die graag RPG's speelt.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, las het ook, en moet eerlijk zeggen dat ik meteen dacht 'zou die op Xboxworld zitten?' aangezien we het er over gehad hebben.
    Nice!:thumbs:

Niets om je voor te schamen; ik ook.
    Alhoewel ik de mijne weer gecancelled heb.
    (als er starks weer een leuke aanbieding is, neem ik waarschijnlijk wel weer een abo; zo heb ik mooi elke keer een free game!)

Helemaal zeker is dat nog niet; vind het het laatste jaren echt sterk bergafwaards gaan met de meeste reviews.

Al waren het er 30; dan nog moet hij objectief zijn. Kan hij dat niet, heeft ie het verkeerde vak gekozen (wat ik zowieso steeds vaker ga denken bij die reviewer).

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lol. Kun je die brief hier ook posten?

Wat had de PU TOV dan als score gegeven?

(klote blad) :+

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zal hem vanavond posten, als ik het blad heb. Zit momenteel op het werk dus ja :p.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu ook, nog even snel Stranglehold uitspelen zodat ik weer schijfruimte heb om deze te installeren :p

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die wordt nog wel stoer hoor. Op een gegeven moment loopt hij tegen iedereen (good & bad) stoer te doen :+ No worries..

Niet zo'n grote spoiler toch? (voordat ik die emmer stront weer over me heen krijg.. :)

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yri is echt wel stoer; die doet dingen later in de game die ik nog nooit eerder in een game als deze heb gezien.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens een Tales game met een cool hoofdpersonage, het werdt eens tijd *)

15. KingScotland

KingScotland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met veel plezier de eerste aantal posts van deze topic gelezen, grappig om te zien hoe iedereen enthousiast bezig was deze game te ontdekken. Heb het spel zelf bijna uit, en verdomme wat is hij geweldig! Hoewel ik niet zoveel meer game tegenwoordig, besloot ik toch maar weer eens een RPG in mijn xbox te knallen. Wat ben ik blij dat mijn keuze op ToV gevallen is! Alles klopt, van de combat tot de graphics en het verhaal. Heb me zelden zo vermaakt met een spel. Tegen iedereen die twijfelt om deze game te kopen heb ik maar één ding te zeggen: DOEN.

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn it. Ik zit vast en kom er met online zoeken ook niet uit;

ik heb in de
    crystal area al die netjes losgeschoten, en dan kom je uiteindelijk terecht in een rood achtige kamer (met links en rechts trappen), waar je twee panels (links en rechts, in de buurt van de trappen) op de grond moet activeren die weer iets anders activeren....maar die doen het bij mij niet!
    Ik kan nergens vinden wat ik moet doen om die twee panels te activeren.
    (volgens mij leiden ze naar de laatste 2 fell arms als ik het goed begrijp)

Help??:confused:

EDIT:gevonden! De lift net voor Duke activeert die krengen.

Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game zojuist uitgespeeld, geweldige game :thumbs:

18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ben er gisteren weer mee verder gegaan na een vrije lange stop.
    Lag niet aan de game, maar aan mij en de vrije tijd (en een nieuwe PS3 met uncharted)

Zit er nu 10 uur in en het is behoorlijk verslavend allemaal. Vraag me af waarom ik het toch weer zo lang heb laten liggen.

Zit nu alleen rond de level 22 a 23 met mijn clubbie en ik heb het gevoel dat de combat wel steeds makkelijker begint te worden.
    Vooral ook omdat je met een redelijke posse rondloopt natuurlijk.

Word het nog weer pittiger straks (hoop van wel) want ik had een paar bossfights gisteren die wel heel makkelijk gingen voor mijn gevoel. Heb er op zich niks tegen om hulpeloze eindbazen in elkaar te rammen, maar een beetje tactiek hierbij kan ik wel waarderen.

Ik ga er hierbij overigens van uit dat het een eindbaas betreft wanneer de scherven die je ziet voorafgaand aan je battle geel zijn. Klopt dat? Anders heb ik niets gezegd/geschreven namelijk....

Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de game niet echt pittiger worden hoe verder je komt, het blijft allemaal een beetje regelmatig.

Volgens mij wel, maar ik heb er nooit echt duidelijk op gelet.
    Je kunt het ieder geval ook merken aan de muziek.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuk dat je weer gestart bent. Het spel wordt nergens echt heel moeilijk. Sommige bosses zijn lastiger, vooral als je alle special achievements wilt halen. Misschien is dat wat voor jou? Het geeft een behoorlijke extra uitdaging bij een aantal boss battles.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina