1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het zelf ook niet zo erg om HC S&D te spelen.
    Alleen die teamkills... oei :mad:
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik kan niet tegen dat gecamp met Hardcore dus dat is niets voor mij, ik ren gewoon liever rond en probeer op alle mogelijke manieren kills te krijgen.

    Niet goed voor me kill/death ratio ook, daarom speel ik War dat is daar wel goed voor *)
     
  3. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraag: voor de veteran-achievements, mag je daarbij losse missies kiezen op veteran, of moet je de game in 1 keer achter elkaar uitspelen? En als je alle missies los op veteran uitspeelt, krijg je dan ook de achievement voor de hele game op die moeilijkheidsgraad uitspelen?
     
  4. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan per missie spelen. Dus je begint een missie en je speelt door totdat je een achievement krijg van de huidige missie en vervolgens kan je stoppen en 2 dagen later weer doorgaan. En als alles is voltooid op Veteraan krijg je voor de hele game ook een achievement.
     
  5. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Okay, maar ik bedoel dus dat ik missie select doe, en niet gewoon het spel in chronologische volgorde uitspeel, maar bijvoorbeeld eerst missie 8, dan 3, dan 1, etc. Krijg ik dan ook de losse achievements en ook de achievement voor de hele game uitspelen op veteran?
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja. :)
     
  7. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Mooi, bedankt!
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    HARDCORE FOR LIFE. CORE IS VOOR MIETJES :cool:
     
  9. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore is voor Camping Noobies met slechte AIM. Dus daarom gaan ze HC spelen, anders moeten ze teveel raken en dat is te LASTIG! :D
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    +1

    Oei, dit gaat op een discussie uitlopen :cool:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Normaal vond ik Hardcore echt geen zak aan, maar de laatste tijd speel ik alleen maar Hardcore War. Core vind ik echt niks meer aan, té onrealistisch. En dankzij Hardcore ben je ook van de juggernaut noobies af.
    Zonder HUD is het ook veel leuker imo.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad dat maakt het voor mij ook leuker. Core is gewoon te nep met hit kill gebeuren. Snap wel dat noobs dit beter vinden gezien ze dan niet zo snel door gaan. En radar altijd aan maakt het gewoon te easy niet leuk meer.

    Majah ieder zijn ding alleen i.m.o. Hardcore FTW!!!!


    Tja ik weet niet met wie jij speelt, maar bij mij de clan campt niemand, niet meteen iedereen over 1 kam scheren. In Core wordt net zo hard gecampt!
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vind Hardcore juist te simpel. Of zeg ik hier nu iets verkeerds? :+ Dat is echt gewoon teveel campen ( zoals andere dat doen ). Nu snap ik wel dat het realistischer is maar toch ...
     
  14. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist hem. Elke noob kan je killen door 2 kogels van een MP40 dus gaat iedereen campen op 1 spot omdat je genoeg aan 2 á 3 kogels hebt voor een kill. Met Core moet je ze vaker raken dus meer lopen en dan komt de echte skill naar boven. Online campt 70 á 80 % op SnD HC.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Waarom heet Core dan niet Hardcore en andersom als Core moeilijker is dan Hardcore?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kijk daar heb je het al, SnD, daar wordt over het algemeen veel meer gecampt. Maakt heus niet uit of het Core of Hardcore is hoor.
    En waar de fuck slaat dit op: "Met Core moet je ze vaker raken dus meer lopen en dan komt de echte skill naar boven", dus omdat je iemand vaker moet raken ga je meer rondlopen?? :confused:
    Naar mijn mening komt bij Hardcore juist echte skill naar boven, tenminste meer dan bij Core en dat komt onder andere doordat je geen radar hebt en je nu afbent van oa perks zoals juggernaut.

    En als je zeikt over dat iemand je killt met 2 schoten; dat is juist realitistischer en leuker. Dat brengt ook skill met zich mee, want nu maakt het echt uit of jij je tegenstander een tiende van een seconde eerder ziet of niet.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  17. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de definitie niet leggen op HARD.

    Slechte spelers kunnen makkelijker punten halen op Hardcore door te campen, op Core campen ze ook maar kan 'jij' als tegenstander er op anticiperen aangezien je niet meteen dood bent. En het blijft een game.
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Core en Hardcore is een groot verschil, ik speel beide en in Hardcore werd teveel gecamped.

    Skill: Veel rondlopen en via dropshots of jumpshots sterker zijn. Op Hardcore wint de persoon die als eerste schiet. Iemand met 2 kogels killen is minder skill voor nodig dan 10 kogels. Als je ook meer gaat spelen en beter word dan zie je vanzelf het verschil in.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zie het ook anders om, zonder radar en crosshair (in core wordt je naar mijn idee teveel geholpen) is het gewoon lastiger spelen, core ga je minder snel dood voordeel voor de gene de beschoten word nadeel voor de gene die schiet. In hardcore is het andersom. In beide modes heb je dus voordeel op een ander punt. campen gebeurt overal dus dat maakt niet uit. Maar hardocre is realistischer wat het moeilijker en wat mij betreft leuker maakt.

    maar om op je opmerking over hardcore spelers zijn noobs, als ik kijk naar de betere spelers, bijvoorbeeld op gamebattles en clanbase spelen de meeste 99% Hardocre en geen Core, weet niet of dit wat zegt, maar het is op zijn minst opmerkelijk!
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd wel eens hardcore team deathmatch met cod4 omdat diegene dat alleen speelt online (ikzelf altijd HQ)

    Wat me daar opvalt is dat je idd een hele hoop campers hebt die gewoon de hele game op 1 plek zitten wat me dus mateloos irriteerd :mad:
    Mede daarom vind ik het echt niet leuk om te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina