[PC] Tibia

Discussie in 'Games' gestart door Dyonko, 31 jul 2009.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je was ook wel erg stom als je erin trapte. Op een gegeven moment gingen GM's steeds meer manieren van namefaken bannen. Maar ik heb zelfs nog Bloodbringer verandert in Bloodbringer says en daar trapten nog fucking veel mensen in :lol:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jaa veel mensen deden het, op een gegeven moment kende iedereen het trucje wel :+. Vriend van me had ook is een copycharacter gemaakt, ging toen het huis binnen van een level 115 die een vriend was van de echte (hij was dus geinvite toen, zei eerst van ja raar ben niet meer geinvite doe het nog is :confused: ). Heeft toen ALLES lopen jatten een dag later toen die vent online was en het op zjin echte account gezet die niemand zowat kende. Buit was echt enorm, denk zeker 800k aan shit, minstens.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Duke en ik spelen het weer (puur jeugdsentiment, prachtige game), come join us op OT server www.gunzodus.net :+

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    NEEEEEEEEEEEERRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDSSSSSSSSSSS

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Dat is gewoon strafbaar he :+

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Tss had je duidelijk geen Boots of Haste en een redelijk level (40+). Dan kon je zo'n Giant Spider er wel uit rennen ;)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahaha helden!

Ik zeg dat we een keer met wat mensen van XBW in een OT server gaan spelen. Pk teams :cool:

@Lenny: Nah dat was echt in mijn level 20 tijd toen ik zelf nog een broekie was haha. Dan werd je echt geraped door die kutbeesten.

Deel Deze Pagina