[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tot een half jaar geleden kwam ik nooit op de FP. Maar het is de laatste tijd een stuk beter geworden en kijk er een stuk vaker op, hoogtepunt was de E3 tijd. Maar er zijn ook dagen dat ik er helemaal niet op kijk.

Er zijn denk ik heel veel mensen die wel op de FP komen maar bijna nooit op het forum. (Zie soms prijsvraag winnaars)
    Als je vaker op de FP dingen zet zoals het "review idee" en zoals toen Dulle zijn HDD ruimte topic. Breng je mensen eerder naar het forum. Of gewoon als iemand speciaal nieuws heeft van bijvoorbeeld Killzone naar de 360". Dat je het dan niet de info alleen op de FP zet maar er ook bij zegt "Met dank aan (persoon) van forum voor melden van het nieuws en discussieer mee" Zo "lok" je mensen naar het forum toe.

Verder vind ik dat je voor meer inkomsten moet zorgen zoals een Donation button. Maar dat wil Mirik niet en heeft ook uitgelegd waarom niet en dat begrijp en respecteer ik. :)

Verder heb ik het gevoel dat de "fp mensen" niet goed weten dat er een geweldige community achter de FP zit. Waar je voor elke vraag terecht kan en veel mensen met "kennis" zitten. En natuurlijk de ruime aanbod van topics voor denk ik wel ieder spel.

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Let je dan wel op je Nederlands?

Het is sowieso.:+

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, kleine foutjes :p

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt dat de FP Crew (redactiemensen) niet weten hoe nuttig de forum community is? Niet dat ik het er niet mee eens bent, maar ik probeer je post voor mezelf begrijpbaar te maken. 8)
    Een manier voor mensen om zelf nieuwtjes op te sturen naar de redactie is natuurlijk een goed idee. Misschien is het functioneler om hiervoor een pagina op de frontpage page te maken, maar via het forum kan ook.
    *volgende item naar redactieforum*

Ga zo door! ;) Straks krijg ik het nog druk! :eek:

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelt hij met "fp mensen" de mensen die alleen de frontpage bekijken en die niet op het forum zitten.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat van die review vindt ik ook wel een goed idee, dat xbox magazine zal wel niet komen dus ik ga daar ook maar niet over fantaseren8)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik idd. :)

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    :eek: dan ik.. :+

Ik denk dat de (hoeveelheid) reviews ook niet het probleem zijn. Meer dat er verder weinig boeiends geschreven wordt naast de standaard pers berichtjes. En er is inderdaad geen link tussen Frontpage en Forum.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nu LTV terug is roept dat natuurlijk gespam op (no offence, het is juist gezellig hoor tomz :+). Ik vind dat we een nieuwe start moeten maken met het 'nutteloze topic', maar misschien dan onder een andere naam. Heel veel forums hebben volgens mij zo'n topic. Dit vermijdt gespam in andere topics. En als we er gewoon maar 1 deel van aanmaken, net zoals met het bikkeltopic, dan wordt er ook niet harder gespamd dan nodig is om maar weer een nieuw deel aan te kunnen maken en zo hoog mogelijk in die rankings te komen te staan.

Dus... gooi het ff in het modhok plz :)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    +1, maar dan met wat regels. Ik mis het echt. Nuttelooz was vaak nutteloos maar soms was het ook gewoon geniaal terwijl het niet meteen spam was.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maak gewoon een 'Nieuwe Nutteloze' en dan zullen we met zijn allen beloven het netjes te houden.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Daar had ik aan gedacht, maar ik denk ik doe het liever met toestemming anders krijg ik dadelijk mijn 3e OW ofzo :+

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt me verstandig als we het eerst even overwegen, want anders loopt het binnen een week weer uit de klauwen.

Ik drop hem wel even in het modhok om te kijken wat de rest ervan vind.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    -1 voor een nutteloos topic.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar dan noemen we het gewoon het 'gezelligheids topic'. Of 'Het Bazentopic' :cool: Maar als het goedgekeurd wordt, moeten we voordat het opent iig een coole naam hebben bedacht.

@Daz:

stfu! :+ Dan kijk je er toch gewoon niet in.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer genoeg was dit niet het geval, het zorgde tegen het einde toe zelfs voor meer spam in de andere topics!

Zo dat moest er uit, nu terug naar de modcave om het te bespreken.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En laten we het nu weer over zinnige features hebben.. ;)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha en dit stel je voor net als LTV terug is. Lekkere timing. :+

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Lekkere timing van LTV zul je bedoelen! :mad::+

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wil ik allemaal wel verbeteren maar dat kost centjes en tijd, onze coder moet daar tijd voor vrijmaken in zijn drukke schema, dan kunnen we spijkers met koppen slaan! Hopelijk gebeurd dat ergens dit jaar....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina